Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 2300€/kk teistä hyvä palkka?

Vierailija
29.09.2008 |

Olen vaan uneksinut palkasta, joka alkaisi kakkosella, nyt sellaisen olen saanut. Äitini kuitenkin tohti kysyä palkkaa ja kuultuaan vastauksen sanoi sen olevan huono...tänks mama...!!!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaali AMK-tason palkka, jopa hyvä. Maisterille vähän alakanttinen, mutta tuottamattomalla alalla varmaan ihan hyvä.

Vierailija
2/41 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulutus sulla on, ap? Itse sain juuri tänään palkankorotuksen =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi ku mulla : )

Jos äitis antas sulle vähän viikkorahaa lisäksi, kysyppäs?

Vierailija
4/41 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet maisterit tienaa muuten huomattavasti vähemmän. Jos haluaa hyvin tienata, kannattaa opiskelle amiksessa esim. sähkö- tai lvi-asentajaksi ja alkaa sitten yrittäjäksi. Yrittäjyydessä sekin hyvä puoli, että aina voi tienata puolet pimeästi...

Vierailija
5/41 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkailun restonomi koulutukseltani.

Matkailualan palkat on tosi huonot, ja niihin verrattuna palkkani on mielestäni hyvä (aloitan vasta parin viikon päästä).

ap

Vierailija
6/41 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää ja ollaanko pks:lla?

Vierailija
7/41 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, itse ohittanet äitisi reilusti kun olet samanikäinen, joten kaikki on suhteellista. 400 on kuitenkin helppo kiriä kiinni muutamassa vuodessa.

Vierailija
8/41 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää ja ollaanko pks:lla?

Mikä on pks?

...ap...

Vierailija
9/41 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten palkat vaan taitaa olla niin huonoja.. Itselläni on teknisellä alalla palkka yli 6 tonnia, käteen jää jotain 3700. En tiedä miten saisin elettyä tolla palkalla, tiukkaa tekisi. Mutta kai olenkin tottunut haaskaamaan rahaa rehellisyyden nimissä, enkä kauheasti perheessä joudu menoja suunnittelemaan kun miehenkin palkka hyvä.

Sun tuntipalkkasi on n 13 euroa tunnissa, eli tehdastyössä saisit ehkä välillä 10-12 eur/h. Metalliammattilaiset saa varmaan tehtaassa jotain 16 eur/h...

Vierailija
10/41 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten palkat vaan taitaa olla niin huonoja.. Itselläni on teknisellä alalla palkka yli 6 tonnia, käteen jää jotain 3700. En tiedä miten saisin elettyä tolla palkalla, tiukkaa tekisi. Mutta kai olenkin tottunut haaskaamaan rahaa rehellisyyden nimissä, enkä kauheasti perheessä joudu menoja suunnittelemaan kun miehenkin palkka hyvä.

Sun tuntipalkkasi on n 13 euroa tunnissa, eli tehdastyössä saisit ehkä välillä 10-12 eur/h. Metalliammattilaiset saa varmaan tehtaassa jotain 16 eur/h...

enemmän, joten ei se brutto vaan se netto. Ja ne menot.

Vierailija
11/41 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntipalkat on 9-11 e, riippuen työstä ja työuran pituudesta.

Pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
12/41 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiukilla ollaan. Eli minusta huono palkka.

Vierailija
13/41 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamme ton verran miehen kanssa yhdessä, ja sillä elätämme meidän 7 henkisen perheen, joten jos jompi kumpi saisi pelkästään yksin tuon, niin jo meillä oltaisiin rikkaita:)

Vierailija
14/41 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuulostaa. Itse saan vuorolisät päälle joten pidän palkkaani ihan Ok:na. Enemmänkin olisi kiva, mutta hyvä näinkin.

Vierailija
15/41 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani hyväpalkkainen.

Vierailija
16/41 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskituloinen nainen! Palkka ei siis ole erityisen hyvä, mutta ei huonokaan. Riippuu hirvästi alasta ja koulutuksesta sekä työkokemuksen määrästä.

Itse sain n. 2350 €/kk työskennellessäni lisensiaatin koulutuksella yliopistossa lehtorina. Nyt olen väitellyt ja siirtynyt muualle, mutta tohtorina olisin saanut noin 2800 €/kk. Yliopistossa on siis surkeat palkat suhteessa koulutukseen.

Vierailija
17/41 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle 2300e on hyvä palkka.

Vierailija
18/41 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläsi voi toki olla 400 eur parempi palkka kuin sinulla, mutta on hänellä varmaan työkokemustakin noin 20 vuotta enemmän. Oma lähtöpalkkasi on siis erinomainen.

Vierailija
19/41 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se musta on hyvä palkka, jos ei lääkäriksi, ekomoiksi tms ole lukenut. Monilla aloilla saa enemmän sitten kun on ammattitaitoakin tullut vuosien myötä. Useimmilla yliopistotutkinnoillahan ei rahaa tehdä.

Vierailija
20/41 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2060 konttorihommissa.