Miksi uima-asujen tulee olla seksikkäitä? Minä haluan uima-asun joka peittää pakarat ja vatsan
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän näitä löytyy, normaaleja uimapukuja....
https://pix.bonprix.fi/imgc/0/0/2/4/2/0/0/1/7/5/_640/24200175/uimapuku-…
https://pix.bonprix.fi/imgc/0/0/2/6/0/0/9/5/7/5/_640/26009575/uimapuku-…
Edelleen, verkkokauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheita kuvauksia naisvartaloista. Käytän AINA pieniä bikineitä ja olen 60-v nainen. En suostu häpeämään kroppaani, käyn salilla ja joogassa ja jos joku mies vähän vilkaisee rannalla, niin tässä iässä se on pelkästään kivaa.
Aivan niin Pertsa, kyllä me tiedetään miten innoissasi olisit jos ukot kyyläisivät sinuakin.
Trollaaminen naisena on lapsellista eikä satujasi usko kukaan.
Nimeni ei ole Pertsa (onko se nimi?) ja asun Välimeren rannalla, joten beachilla tulee käytyä säännöllisesti noin puolet vuodesta. Ei täällä kukaan käytä mitään kokouimapukua, se on liian kuumakin. Monet ovat yläosattomissa ja myös nakuranta on ihan vieressä.
Mikä siellä Suomessa on nykyään niin vaikeaa, ei edes bikineitä hyväksytä? Onko kaikki lestoja tai muslimeita?
Yleensä etumuksessa vaakatasossa oleva muna on merkki lisääntymishalukkuudesta.
Naisilla usein sihahtaa pisara pari sinne pikkuhousuun siinä vaiheessa.
M49
Vierailija kirjoitti:
Yleensä etumuksessa vaakatasossa oleva muna on merkki lisääntymishalukkuudesta.
Naisilla usein sihahtaa pisara pari sinne pikkuhousuun siinä vaiheessa.
M49
Hoh-hoijaa. Ehkä on parempi että pukeudutte burqaan vuoden ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän pikku bikineitä. Saan miehiltä huomiota kun runsas häpykarvoitukseni tursuaa näkyville.
Voi Jorma, kunpa minullakin olisi hyvä vartalo.että uskaltaisin käyttää bikinejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän pikku bikineitä. Saan miehiltä huomiota kun runsas häpykarvoitukseni tursuaa näkyville.
Voi Jorma, kunpa minullakin olisi hyvä vartalo.että uskaltaisin käyttää bikinejä.
Manboobsit kannattaa peittää liiveillä, samaa mieltä.
Miten ne vähemmän peittävät ovat seksikkäitä?
Mene urheiluliikkeeseen, siellä on perinteisiä kokouimapukuja
Naisten ns uimashortseja on olemassa, nätin värisiä ja kuivuvat äkkiä, siihen yhdistää itselleen sopivan yläosan. Mä käytän pyöräillessäkin kesällä noita shortseja.. Mä en jaksa maata auringossa enkä helteistä välitä, pysyn mieluummin viileässä sisällä.. Ja ei, mulla ei ole paino ongelmia, urheilen ja aina olen pysynyt ja pysyn varjossa, näytän nuoremmaltakin ja iho on hyvä koska en ole pilannut sitä auringolla.. Mutta, On tosissaan ällön näköistä kun joillakin binksujen narut uppoaa läskien väliin, yök. Puhumattakaan että poimujen välit hautuu helteellä rikki ja haisevat..
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihmetellyt ihan samaa. Haluaisin että bikineissäkin olisi sitä kangasta, peittäisi pyllyn ja mielellään olisi vähän lahjettakin, sellaiset shortsi tyyppiset. On aina työn ja tuskan takana löytää kivoja uikkareita.
Esim tokmannilta löytyy naisille uimashortseja, ja cellbesiltä.
Minä ostin sellaisen mekkomallisen hörhelöisen peittävän uimapuvun vuosia sitten. Ostin sen Kiinasta, kun ovat Euroopassa niin kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Uuuuuuhhh 🤤
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla pikkupikkubikinit ovat seksikkäät kuin paljaat koipireidet lyhyen minihameen paljastamana ovat seksikkäät - hoikan, tatuoimattoman, kaunottaren yllä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyy Aune 76v
Haluaisin katsella komeita, nuoria miehiä tankineissa. Sellainen uimapuku mikä oli Boratilla. Giguli saisi vähän heilua ja persposket värähdellä kiinteinä, ei liian hyllyvinä.
Sama. En halua mitään röyhelöitä, mitkä ei kuivu ikinä vaan ihan vaan normaalin alaosan mistä ei takapuoli näy.
Eihän pidä. Mulla on pieni hameosa siinä uikkarin päällä, joka peittää perceen. Zalandosta ostin. Aikuinen nainen saa omilla rahoillaan ostaa sellaisen mistä tykkää.
N57
Nro 99 ei jätä märkää uikkaria päälle niin mitä väliä kauanko sen kuivuminen kestää. Eikä se aika edes ole paljoa pidempi kuin tavallisissa uikkareissa.
Tuossa yksi malli, matala lahkeensuu ja takaa peittävä... STADIUM. Etsivä kyllä löytää, minä en myöskään tykkää mistää persvako uikkareista..
https://cdn-product.stadium.com/eb200337-aa76-4ae2-a7e3-75cfa1116b37/1a…
SOC:n W Sw Low Suit on uimapuku, joka on suunniteltu sinulle, joka haluat sekä toimivuutta että mukavuutta vedessä. Korkean selkäosan ja matalan lahkeensuun ansiosta se pysyy tukevasti paikoillaan ja tarjoaa hyvän peittävyyden uintiharjoittelun aikana. Rinnan alla on sauma, joka antaa lisätukea, ja rintaosa on vuorattu miellyttävän tunteen ja vakauden lisäämiseksi. Materiaali on kloorinkestävää, mikä auttaa uimapukua säilyttämään muotonsa ja värinsä pidempään – myös säännöllisessä käytössä altaassa.