Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi uima-asujen tulee olla seksikkäitä? Minä haluan uima-asun joka peittää pakarat ja vatsan

Vierailija
16.05.2026 |

En ymmärrä?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sitten lahkeellinen uimapuku. Mulla on jo useampi lahkeellinen, viimeisin Speedon.

Vierailija
102/106 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittäviä uima-asuja saa kaupasta. Jos haluat sellaisen, käy ostamassa. Niin minäkin tein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa ja melkein kaikilla uimahallissa käyvillä onkin kokouimapuku eikä bikinit. Joskus on teinejä ollut narubikineissä, olivat varmaan auringonottoa varten hankittuja eikä koulun liikuntatunnille.

Vierailija
104/106 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne vähemmän peittävät ovat seksikkäitä?

Samalla tavalla pikkupikkubikinit ovat seksikkäät kuin paljaat koipireidet lyhyen minihameen paljastamana ovat seksikkäät - hoikan, tatuoimattoman, kaunottaren yllä.

Koipireidet? Broileristako haaveilet, pervo?

Vierailija
105/106 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, vielä ehtii rantakuntoon. 10kg pois juhannukseen mennessä ei ole mahdoton temppu 👍

Miten tämä liittyy aloitukseen? Eivät kaikki hoikat ja treenatutkaan naiset halua keekoilla missään älyttömissä uima-asun irvikuvissa, joissa on niin vähän kangasta, että olisi sama olla alasti. 

Itse olen ihan ok kuosissa, mutta etsin silti uikkaria, joka peittäisi kokonaan tissit, perseen ja mielellään mahankin. Pienet lahkeet olisi hyvä olla ja yläosassa sen verran kangasta, ettei vilku edes rintojen yläosat. 

Jos joku haluaa käyttää niitä naurettavia naru-kangaskolmio viritelmiä, joita on joka kauppa väärällään tai kokouikkaria, joka jättää vähintään puolet perseestä ja tisseistä esille, siitä vain, mutta minulla ei ole mitään tarvetta esitellä paljasta nahkaani julkisesti. Kyllä kropan malli erottuu peittävämmössökin uikkarissa tai vaikka olisi märkäpuku päällä. 

Vierailija
106/106 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, tilasin juuri XXL:stä uikkarin, joka peittää takapuolen ja vatsan. Siinä on pienet lahkeetkin  https://www.xxl.fi/slazenger-lycra-xtra-life-boyleg-swimsuit-naisten-ui…

Jos siis ongelmana on peittävämmän uimapuvun löytäminen, niin kyllä niitä on tarjolla. Värivalikoima ei tietysti ole yhtä laaja kuin pikkubikineissä, mutta sama se kai on, minkä värinen puku on, jos sitä käyttää uimiseen, eikä rannalla itsensä esittelyyn.