Miksi uima-asujen tulee olla seksikkäitä? Minä haluan uima-asun joka peittää pakarat ja vatsan
Kommentit (106)
Kivaltahan HYVIEN peppujen paljastelu näin perseistä kiihottuvasta miehestä näyttää.
Kehitys on mennyt hyvään suuntaan - kyllä kelpaa kesäpäivänä aurinkoa ottaa ja nauttia näkymistä.
Perseen peittävät kokouimapuvut kuuluvat menneisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
One piece uimapuku on omaan silmääni seksikkäin naisella, minulla on tosin uimapukufetissi.
-Mies42
Tarkoitatko mahdollisesti että monokini? - https://en.wikipedia.org/wiki/Monokini
Tätä olen itsekin miettinyt. Enää ei meinaa saada uikkareita muunlaisella alaosalla, kuin stringimallisella. Minusta se on härski, tulee oikeasti tunne että olen alasti. En halua paljastella persettäni kaikelle kansalle, vaan keskittyä uimiseen.
Urheilulliset uikkarit esim. Arena ei ole ollenkaan sexyjä. Käytän vain niitä.
Vierailija kirjoitti:
Kivaltahan HYVIEN peppujen paljastelu näin perseistä kiihottuvasta miehestä näyttää.
Kehitys on mennyt hyvään suuntaan - kyllä kelpaa kesäpäivänä aurinkoa ottaa ja nauttia näkymistä.
Sun kiihotukses on kuule ihan nollatason asia uimarannalla.
Elloksella ja Cellbesillä on ainakin kivoja perseen peittäviä korkeavyötäröisiä bikinihousuja. Kivaa yläosaa en ole löytänyt, joten olen ommellut itse uikkarikankaasta. Vihaan niitä kaarituki-virityksiä, niin hirveän tuntuiset päällä. Sinänsä mulle on yksi hailee näkyykö puoli persekannikkaa muille, mutta ne persevakoon uppoavat housut tuntuu niin hirveältä päällä! Paljon mukavammat sellaiset, missä lahje tulee sinne perseen yli, ja mukavuus on minulle pukeutumisessa se ykkösjuttu. Tykkään käyttää bikinimallisia uikkareita mieluummin kuin kokouikkaria, koska kokouikkari on niin hankala pukea päälle, ja itselläni on myös niin pitkä selkä, että tarpeeksi pitkää uikkaria en ole vielä löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä katsella ympärilleen ja mielessään kiihottua, kunhan et jää tuijottamaan ja kuolaamaan.
Toinen kysymys on se, miten määritellään HYVÄ peppu. Kaikki peput ovat periaatteessa hyviä, hoitavat tehtävänsä eli istumisen ja ulostamisen. Mitä esteettisyyteen tulee, niin ei ole olemassa mitään universaalia pyllyn muotoa, joka miellyttää kaikkia. Kauneus on aina katsojan silmissä. Yksi tykkää yhdenlaisesta, toinen toisenlaisesta. Jokaisella on oikeus pukeutua millaiseen uikkariin haluaa, oli kehon koko ja muoto millainen tahansa, ja jokaisella on myös oikeus olla uimarannalla ilman, että hänet seksualisoidaan.
Paljas ei ole sama kuin seksikäs muualla kuin katsojan päässä. Peittävä kangas on kylmä vedestä noustessa ellei ole erittäin kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen itsekin miettinyt. Enää ei meinaa saada uikkareita muunlaisella alaosalla, kuin stringimallisella. Minusta se on härski, tulee oikeasti tunne että olen alasti. En halua paljastella persettäni kaikelle kansalle, vaan keskittyä uimiseen.
Jotain härskiä viestissäsi on sillä nopea Google vilkaisu naisten uima-asu tarjontaan osoittaa että kaikkia malleja on saatavilla, monissa väreissä ja kokoluokissa.
Vierailija kirjoitti:
Urheilulliset uikkarit esim. Arena ei ole ollenkaan sexyjä. Käytän vain niitä.
Aika moni kilpauimari pukeutuu kyllä tosi niukkaan uikkariin. Ihan kuin olisivat 1-2 kokoa liian pienet. En tarkoita sitä haalarimallista kisa-asua, vaan uurrettua kokouikkaria mitä käyttävät treeneissä ja jossain epävirallisemmissa kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä katsella ympärilleen ja mielessään kiihottua, kunhan et jää tuijottamaan ja kuolaamaan.
Toinen kysymys on se, miten määritellään HYVÄ peppu. Kaikki peput ovat periaatteessa hyviä, hoitavat tehtävänsä eli istumisen ja ulostamisen. Mitä esteettisyyteen tulee, niin ei ole olemassa mitään universaalia pyllyn muotoa, joka miellyttää kaikkia. Kauneus on aina katsojan silmissä. Yksi tykkää yhdenlaisesta, toinen toisenlaisesta. Jokaisella on oikeus pukeutua millaiseen uikkariin haluaa, oli kehon koko ja muoto millainen tahansa, ja jokaisella on myös oikeus olla uimarannalla ilman, että hänet seksualisoidaan.
Naiset on outoja. Mennään lähes alasti rannalle ja ulvotaan kovaan ääneen "minua ei saa seksualisoida".
Vierailija kirjoitti:
Löytyy niitä nättejäkin uimapukuja.
https://fyndiq.fi/tuote/naisten-peittavat-uima-asut-kaksiosaiset-uimapu…
Mä ostin tuon tapaisen. Myös Bonprix myy tuollaisia. Inhotti kulkea puolialasti.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jostain syystä naisten muotiteollisuus edelleen tuotaa naisten asut sinunlaistesi puskarunggareiden toiveiden mukaan. Miksi miehet eivät koskaan kävele persposket ulkona pomppien? Heillä olisi sama oikeus käyttää tangoja uimahousuina ja minishortseja. Mutta ei näy nappaavan. Sen sijaan iso osa naisista näyttää kuin jostain bordellin kadulta repäistyltä. Miksi tämä kuvio ei ole vieläkään muuttunut, miksi naiset alentavat itseään edelleen.
Koko perseen peittävä uimapuku antaa vaikutelman että se on ollut käyttäjällään yli 30 vuotta käytössä. Kammottava muinaisjäänne.
Kauheita kuvauksia naisvartaloista. Käytän AINA pieniä bikineitä ja olen 60-v nainen. En suostu häpeämään kroppaani, käyn salilla ja joogassa ja jos joku mies vähän vilkaisee rannalla, niin tässä iässä se on pelkästään kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauheita kuvauksia naisvartaloista. Käytän AINA pieniä bikineitä ja olen 60-v nainen. En suostu häpeämään kroppaani, käyn salilla ja joogassa ja jos joku mies vähän vilkaisee rannalla, niin tässä iässä se on pelkästään kivaa.
Aivan niin Pertsa, kyllä me tiedetään miten innoissasi olisit jos ukot kyyläisivät sinuakin.
Trollaaminen naisena on lapsellista eikä satujasi usko kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain härskiä viestissäsi on sillä nopea Google vilkaisu naisten uima-asu tarjontaan osoittaa että kaikkia malleja on saatavilla, monissa väreissä ja kokoluokissa.
No suurimmassa osassa mitä olen kauppoja kierrellyt on vaikeaa löytää kunnolla pepun peittäviä alaosia. Uikkaria en tilauksesta osta, vaan sitä on päästävä sovittamaan ennen ostopäätöstä. Härski on päässäs.
Kyllähän näitä löytyy, normaaleja uimapukuja....
https://pix.bonprix.fi/imgc/0/0/2/4/2/0/0/1/7/5/_640/24200175/uimapuku-…
https://pix.bonprix.fi/imgc/0/0/2/6/0/0/9/5/7/5/_640/26009575/uimapuku-…
One piece uimapuku on omaan silmääni seksikkäin naisella, minulla on tosin uimapukufetissi.
-Mies42