Miksi uima-asujen tulee olla seksikkäitä? Minä haluan uima-asun joka peittää pakarat ja vatsan
Kommentit (56)
No sinä oletkin pullea palstamamma, jonka vatsa on täynnä venytysarpia.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta pullukka 🤮
Luuletko että kaikki normaalipainoiset haluavat olla paljastavissa uima-asuissa. Ei todellakaan halua olla.
Ap kuvittelee, että miesten huomiolla eli mulkoilulla on jotain merkitystä. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän pikku bikineitä. Saan miehiltä huomiota kun runsas häpykarvoitukseni tursuaa näkyville.
🤢🤢🤮
- Mies
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkään uida alasti ja siksi olenkin mökillä aina ilman rihman kiertämää, jos sää ja hyttyset sen sallivat. Pari vuotta sitten pesin veneen kaatosateessa alasti, koska mitä siinä olisi vaatteilla tehnyt? Ei haittaa vaikka olisi vastarannalta kiikareilla tsiigattu persettäni, koska se on upea.
Kehonsa häpeileminen on nössöjen miesten hommaa, naisten ei siihen pidä sortua koskaan. Naiset on upeita ja jos ei mies kestä naista katsoa niin evoluutio hoitelee hänet pois vinkumasta.
Höpö höpö! Hyvän näköiset vaatteet on kivat. Alastomuus ei ole kaunista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta pullukka 🤮
Luuletko että kaikki normaalipainoiset haluavat olla paljastavissa uima-asuissa. Ei todellakaan halua olla.
Normaalipaino ei kerro sinusta vielä mitään. Siitä ei tiedetä onko sun vatsa litteä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän käytän burkinia.
Hyvä valinta jos ei halua vanhentaa ihoaan UV-säteilyllä tai jos on auringolle altistava lääkitys tai auringosta paheneva ihosairaus. Juntit eivät tajua, että iho tosiaan kannattaa ja joskus täytyykin suojata auringolta. Että taustalla ei ole ideologia.
Tulee olla seksikkäitä, koska seksikkyys houkuttelee penetroimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä valinta jos ei halua vanhentaa ihoaan UV-säteilyllä tai jos on auringolle altistava lääkitys tai auringosta paheneva ihosairaus. Juntit eivät tajua, että iho tosiaan kannattaa ja joskus täytyykin suojata auringolta. Että taustalla ei ole ideologia.
Millainen ideologia liittyy aurinkoon tai sen puutteeseen?🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ideologia liittyy aurinkoon tai sen puutteeseen?🤔🤔
Jotkut luulevat muuttuvan man uiksi jos iho ei ole maidon valkea.
Eiköhän sinulle joku uimaburkha löydy. Anna niitä seksikkäitä uimapukuja ostaa ne naiset, joilla on kroppaa mitä näyttää.
Ite oon pieni nainen, XS ja täysin poveton. Kaikki uikkarit näyttää epäseksikkäiltä päällä. En kuitenkaan halua olla alasti missään. Tykkään uikkareista, jotka peittää keskivartalon, pakarat ja vaikka vähän reittäkin. Tällaisia on vain mustana Finnwearilla ja koot lähtevät jostain s tai m koosta ylöspäin. Mulle löytyis sopivan kokoisia lasten uikkareista, mutta ne ei peitä juuri mitään. Miksi lasten uikkarit on tehty seksikkäämmiksi kuin aikuisten?
Nehän valmistaa nykyään jopa lapsille bikinejä joiden haarusosassa on puolet siitä kangasmäärästä mitä pitäisi olla jne, jne. Sairas maailma
Mä olen ihmetellyt ihan samaa. Haluaisin että bikineissäkin olisi sitä kangasta, peittäisi pyllyn ja mielellään olisi vähän lahjettakin, sellaiset shortsi tyyppiset. On aina työn ja tuskan takana löytää kivoja uikkareita.
Näinhän se menee vaatevalmistajien mielestä että naisen täytyy näyttää seksikkäältä ja vain miehille on käyttömukavuus tärkeää.
Bikinit tuli niin siveettömyyden huippu oli kun sitten napa näkyi.
Onhan niitä sellaisia lyhyellä hamosella olevia uima-asuja
Voit myös käyttää bokserimallisia uimapöksyjä.
Muista pukea myös uimaessu :)
Vierailija kirjoitti:
Nehän valmistaa nykyään jopa lapsille bikinejä joiden haarusosassa on puolet siitä kangasmäärästä mitä pitäisi olla jne, jne. Sairas maailma
Kyllä. Olen ihmetellyt vanhempia, jotka antaa lastensa pukeutua niihin tällaisessa maailmassa. Ja se mitä lapsi oppii itsestään ihmisenä pukeutuesaaan siten on omituista
Käyn itse nykyään uimassa lyhyissä, nopeasti kuivuvissa urheilushortseissa ja biksujen yläosassa. Kyllästyin siihen että jatkuvasti saa varmistella että bikinihousut pysyvät täysin paikoillaan
Pasi, sun bikinit ja karvoitus herättää kyllä kiusallista huomiota naisissakin.