Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uima-asujen tulee olla seksikkäitä? Minä haluan uima-asun joka peittää pakarat ja vatsan

Vierailija
16.05.2026 |

En ymmärrä?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän pikku bikineitä. Saan miehiltä huomiota kun runsas häpykarvoitukseni tursuaa näkyville.

Pasi, sun bikinit ja karvoitus herättää kyllä kiusallista huomiota naisissakin.

Vierailija
22/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä oletkin pullea palstamamma, jonka vatsa on täynnä venytysarpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta pullukka 🤮

Luuletko että kaikki normaalipainoiset haluavat olla paljastavissa uima-asuissa. Ei todellakaan halua olla.

Vierailija
24/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvittelee, että miesten huomiolla eli mulkoilulla on jotain merkitystä. Ei ole.

Vierailija
25/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän pikku bikineitä. Saan miehiltä huomiota kun runsas häpykarvoitukseni tursuaa näkyville.

🤢🤢🤮

- Mies

Vierailija
26/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tykkään uida alasti ja siksi olenkin mökillä aina ilman rihman kiertämää, jos sää ja hyttyset sen sallivat. Pari vuotta sitten pesin veneen kaatosateessa alasti, koska mitä siinä olisi vaatteilla tehnyt? Ei haittaa vaikka olisi vastarannalta kiikareilla tsiigattu persettäni, koska se on upea.

Kehonsa häpeileminen on nössöjen miesten hommaa, naisten ei siihen pidä sortua koskaan. Naiset on upeita ja jos ei mies kestä naista katsoa niin evoluutio hoitelee hänet pois vinkumasta.

Höpö höpö! Hyvän näköiset vaatteet on kivat. Alastomuus ei ole kaunista

Vierailija
27/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta pullukka 🤮

Luuletko että kaikki normaalipainoiset haluavat olla paljastavissa uima-asuissa. Ei todellakaan halua olla.

Normaalipaino ei kerro sinusta vielä mitään. Siitä ei tiedetä onko sun vatsa litteä vai ei.

Vierailija
28/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän käytän burkinia. 

Hyvä valinta jos ei halua vanhentaa ihoaan UV-säteilyllä tai jos on auringolle altistava lääkitys tai auringosta paheneva ihosairaus. Juntit eivät tajua, että iho tosiaan kannattaa ja joskus täytyykin suojata auringolta. Että taustalla ei ole ideologia.

Vierailija
29/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olla seksikkäitä, koska seksikkyys houkuttelee penetroimaan.

Vierailija
30/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä valinta jos ei halua vanhentaa ihoaan UV-säteilyllä tai jos on auringolle altistava lääkitys tai auringosta paheneva ihosairaus. Juntit eivät tajua, että iho tosiaan kannattaa ja joskus täytyykin suojata auringolta. Että taustalla ei ole ideologia.

Millainen ideologia liittyy aurinkoon tai sen puutteeseen?🤔🤔

Vierailija
31/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ideologia liittyy aurinkoon tai sen puutteeseen?🤔🤔

Jotkut luulevat muuttuvan man uiksi jos iho ei ole maidon valkea.

Vierailija
32/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sinulle joku uimaburkha löydy. Anna niitä seksikkäitä uimapukuja ostaa ne naiset, joilla on kroppaa mitä näyttää.

Vierailija
33/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon pieni nainen, XS ja täysin poveton. Kaikki uikkarit näyttää epäseksikkäiltä päällä. En kuitenkaan halua olla alasti missään. Tykkään uikkareista, jotka peittää keskivartalon, pakarat ja vaikka vähän reittäkin. Tällaisia on vain mustana Finnwearilla ja koot lähtevät jostain s tai m koosta ylöspäin. Mulle löytyis sopivan kokoisia lasten uikkareista, mutta ne ei peitä juuri mitään. Miksi lasten uikkarit on tehty seksikkäämmiksi kuin aikuisten?

Vierailija
34/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän valmistaa nykyään jopa lapsille bikinejä joiden haarusosassa on puolet siitä kangasmäärästä mitä pitäisi olla jne, jne. Sairas maailma

Vierailija
35/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt ihan samaa. Haluaisin että bikineissäkin olisi sitä kangasta, peittäisi pyllyn ja mielellään olisi vähän lahjettakin, sellaiset shortsi tyyppiset. On aina työn ja tuskan takana löytää kivoja uikkareita. 

Vierailija
36/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee vaatevalmistajien mielestä että naisen täytyy näyttää seksikkäältä ja vain miehille on käyttömukavuus tärkeää. 

Vierailija
37/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit tuli niin siveettömyyden huippu oli kun sitten napa näkyi.

Vierailija
38/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä sellaisia lyhyellä hamosella olevia uima-asuja

Voit myös käyttää bokserimallisia uimapöksyjä.

Muista pukea myös uimaessu :)

Vierailija
39/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän valmistaa nykyään jopa lapsille bikinejä joiden haarusosassa on puolet siitä kangasmäärästä mitä pitäisi olla jne, jne. Sairas maailma

Kyllä. Olen ihmetellyt vanhempia, jotka antaa lastensa pukeutua niihin tällaisessa maailmassa. Ja se mitä lapsi oppii itsestään ihmisenä pukeutuesaaan siten on omituista

Vierailija
40/56 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse nykyään uimassa lyhyissä, nopeasti kuivuvissa urheilushortseissa ja biksujen yläosassa. Kyllästyin siihen että jatkuvasti saa varmistella että bikinihousut pysyvät täysin paikoillaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan