Miksi uima-asujen tulee olla seksikkäitä? Minä haluan uima-asun joka peittää pakarat ja vatsan
Kommentit (56)
Naiset, vielä ehtii rantakuntoon. 10kg pois juhannukseen mennessä ei ole mahdoton temppu 👍
Ap sä et vaan osaa etsiä oikeista paikoista uima-asuasi. On niitä vaikka mihin lähtöön olemassa.
Shortseissa ja yläosassakin voit uida luonnonvesissä ja uimarannoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän valmistaa nykyään jopa lapsille bikinejä joiden haarusosassa on puolet siitä kangasmäärästä mitä pitäisi olla jne, jne. Sairas maailma
Joo tää on käsittämätön. Jotain pedoja töissä suunnittelemassa näitä.
Niin tai vaan tyhmiä ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Tässä toimiva uimapuku:
https://www.xxl.fi/speedo-essential-endurance-legsuit-naisten-uimapuku-…
Siisti puku tuossa.
Ja just se alaosakin voi olla pyöräilyshortsit tjms.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, vielä ehtii rantakuntoon. 10kg pois juhannukseen mennessä ei ole mahdoton temppu 👍
Ei tarvitse laihduttaa enkä käy uimarannoilla.
Uimamekko
Uimamekko ristikkäisillä olkaimilla musta • 33.99 € • bonprix https://share.google/PuFEcaCMn30UxpoaS
Tarjonta on ostajien mukaan ja mikä kannattaa. Pieni maa, vähän ostovoimaa ja koska niin moni vannoo Temun nimeen on turha odottaa löytävänsä mitään itselleen sopivaa. Jos haluaa kiertää kaupoissa täytyy aggressiivisella energialla jaksaa sovittaa tätimalleista kaiken peittäviä kaapuja. Jos haluaa uimiseen ja asialliseen käyttöön sopivaa uimapukua, jossa ei tarvitse esitellä pakaroitaan, on se aika vaikeaa.
Jos olisin nainen, käyttäisin uimapukua ja shortseja. Ja eikös peittävämpiäkin uimapukuja ole, esim. muslimeille.
Stringibikineitä ei ylipainoisille.
Vierailija kirjoitti:
ap hanki higabi
Miksi huivi päähän? Hanki itelles.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta pullukka 🤮
Luuletko että kaikki normaalipainoiset haluavat olla paljastavissa uima-asuissa. Ei todellakaan halua olla.
Tämä. Itse olen bmi 20 ja minulla oli hotellin altaalla lomalla ihan normaali kokouikkari. Ällötti se suomalaisihran määrä, jäätävät läskit jossain persebiksuissa.
Siksi koska valtaosa naisten ns. uima-asuista on todellisuudessa ranta-asuja, joilla ei ole tarkoituskaan uida vaan herutella huomiota siinä rannalla.
Jos litteä vatsa niin ilmanmuuta bikinit 👍
Joo tää on käsittämätön. Jotain pedoja töissä suunnittelemassa näitä.