Miten naiset selittävät maksullisten naisten väitteen, että varatut miehet ovat suurin asiakasryhmä?
Elätte psykoosissa, jossa maksullista käyttää lähinnä vain yksinäiset luuserit.
Kommentit (450)
Mitä tässä selitykset auttaa? juostaan tappi tanassa pitkin kyliä kunnes hauta kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on todella vaikea löytää naisseuraa fwb-seuraksi - etenkin jos on varattu. Siis pelkkää seksiä. Tällainenhan suhde olisi mitä mahtavin avioliiton oheen, mutta todella harva nainen haluaa ko viritelmää. Siksi maksulliset.
Ei ole vaikeaa. Joka puolella vaeltelee 40 v sinkkuja miehenkipeinä.
Jep. Mutta kokeilepa vaikka viisikymppisenä saada heitä sitoutumaan säännölliseen seksisuhteeseen ilman mitään muuta. No way.
Öööö, ei pidä paikkaansa. Ne on epätoivoisia, eikä kelpaa muille omasta mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa. Vaimoni haluaa seksiä tuntuvasti minua vähemmän, joten käyn silloin tällöin maksullisissa.
Ei tulisi mieleenkään ryhtyä vonkaamaan työkavereita tai ketään edes samasta kaupungista. Se on varmin tapa tuhota ihmissuhteet ja avioliitto. Maksulliset eivät soittele perään, rakastu tai ryhdy aiheuttamaan ihmissuhdesotkuja. Ja heillä harvemmin on mustasukkaisia aviomiehiä.
Kyllä voit vaikka naapuria kutitella. Ei kukaan pihahdakaan, kunhan naureskelevat porukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on todella vaikea löytää naisseuraa fwb-seuraksi - etenkin jos on varattu. Siis pelkkää seksiä. Tällainenhan suhde olisi mitä mahtavin avioliiton oheen, mutta todella harva nainen haluaa ko viritelmää. Siksi maksulliset.
Ei ole vaikeaa. Joka puolella vaeltelee 40 v sinkkuja miehenkipeinä.
Jep. Mutta kokeilepa vaikka viisikymppisenä saada heitä sitoutumaan säännölliseen seksisuhteeseen ilman mitään muuta. No way.
Öööö, ei pidä paikkaansa. Ne on epätoivoisia, eikä kelpaa muille omasta mielestään.
Höpö höpö. Minä olen 50 plus naimisissa oleva mies, ja maksulliset ovat valintani ainoastaan siitä syystä, että naiset eivät todellakaan halua sitouttaa itseään varattuun miehen pelkällä seksillä. Ja toisekseen; ainakaan minun tuntemani nelikymppiset eivät ole millään tasolla epätoivoisia, vaan tosiaan eronneita sinkkuja. Tietävät mitä haluavat ja nauttivat vapaudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on todella vaikea löytää naisseuraa fwb-seuraksi - etenkin jos on varattu. Siis pelkkää seksiä. Tällainenhan suhde olisi mitä mahtavin avioliiton oheen, mutta todella harva nainen haluaa ko viritelmää. Siksi maksulliset.
Ei ole vaikeaa. Joka puolella vaeltelee 40 v sinkkuja miehenkipeinä.
Jep. Mutta kokeilepa vaikka viisikymppisenä saada heitä sitoutumaan säännölliseen seksisuhteeseen ilman mitään muuta. No way.
Mulla on monia hoitoja tiedossa. Varmaan haluaisit tietää, vaikka toisaalta täällä niitä riittää ihan muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä selitykset auttaa? juostaan tappi tanassa pitkin kyliä kunnes hauta kutsuu.
Niin. Libidovetoiset liskoaivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on todella vaikea löytää naisseuraa fwb-seuraksi - etenkin jos on varattu. Siis pelkkää seksiä. Tällainenhan suhde olisi mitä mahtavin avioliiton oheen, mutta todella harva nainen haluaa ko viritelmää. Siksi maksulliset.
Ei ole vaikeaa. Joka puolella vaeltelee 40 v sinkkuja miehenkipeinä.
Jep. Mutta kokeilepa vaikka viisikymppisenä saada heitä sitoutumaan säännölliseen seksisuhteeseen ilman mitään muuta. No way.
Öööö, ei pidä paikkaansa. Ne on epätoivoisia, eikä kelpaa muille omasta mielestään.
Höpö höpö. Minä olen 50 plus naimisissa oleva mies, ja maksulliset ovat valintani ainoastaan siitä syystä, että naiset eivät todellakaan halua sitouttaa itseään varattuun miehen pelkällä seksillä. Ja toisekseen; ainakaan minun tuntemani nelikymppiset eivät ole millään tasolla epätoivoisia, vaan tosiaan eronneita sinkkuja. Tietävät mitä haluavat ja nauttivat vapaudestaan.
Mulla on ikisinkkuja, ihan takuulla roikkuvat kintereillä niin kauan kun saavat. Vaikka en kävis jossain vuoteen, niin aina otetaan taas avosylin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
harvalla yksinäisellä miehellä on varaa hu oriin. jos miehellä on rahaa, niin se saa naisia muutenkin.
loppujen lopuksi kaikki naiset ovat maksullisia.
Kyllä se aviomiehen pitäminenkin kalliiksi tulee.
Sinkkumiehen käyttäminen olisi halvinta fwb.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä, että pettäjämiehiä on aika paljon. Onneksi en ole suhteessa, ei tarvitse olla huolissaan pettämisestä.
Onneksi naiset eivät petä koskaan.
Se on sitä parempaa pettämistä. Ja tälläkin palstalla näkee, ettei se ole naisen vika. Tilanteeseen päädytään jotenkin vahingossa ajautumalla ilman minkäänlaista aktiivista toimintaa.
Nainen pettää syystä. Mies pettää, koska on sika.
Aivan. Nainen saa pettää, koska hänellä on oikeus määrittää.suhteen kriteerit. Jos ne eivät täyty, pettäminen on miehen vika. Jos miehellä on kriteerejä, miehen tulee itse täyttää ne naisen kriteerien lisäksi. Ja miehet ovat muutenkin oksettavia sikoja ja alhaisinta saastaa.
T. Feministi
Autismin kirjolla olevat miehet käyttävät maksullisten palveluja ja toki heistä jokunen on voinut jo päästä naimisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Autismin kirjolla olevat miehet käyttävät maksullisten palveluja ja toki heistä jokunen on voinut jo päästä naimisiinkin.
Ja tämän aukottoman faktan tiedät siitä että? Myyt autisteille pillua? Kysyt heiltä diagnoosia samalla?
Itse ainakin sinkkunaisena ja yli 50v. ei tulisi mieleenkään ryhtyä jonkun aviossa olevan miehen panopuuksi.Kyllä niitä sinkkumiehiä minulle riittää.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin sinkkunaisena ja yli 50v. ei tulisi mieleenkään ryhtyä jonkun aviossa olevan miehen panopuuksi.Kyllä niitä sinkkumiehiä minulle riittää.
No ylipäätään sinkkuna varatun ihmisen kanssa seksisuhteeseen - ja pelkkään seksisuhteeseen. Ihan sairas ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä, että pettäjämiehiä on aika paljon. Onneksi en ole suhteessa, ei tarvitse olla huolissaan pettämisestä.
Onneksi naiset eivät petä koskaan.
Se on sitä parempaa pettämistä. Ja tälläkin palstalla näkee, ettei se ole naisen vika. Tilanteeseen päädytään jotenkin vahingossa ajautumalla ilman minkäänlaista aktiivista toimintaa.
Nainen pettää syystä. Mies pettää, koska on sika.
Itsekin vihaan miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä, että pettäjämiehiä on aika paljon. Onneksi en ole suhteessa, ei tarvitse olla huolissaan pettämisestä.
Onneksi naiset eivät petä koskaan.
Se on sitä parempaa pettämistä. Ja tälläkin palstalla näkee, ettei se ole naisen vika. Tilanteeseen päädytään jotenkin vahingossa ajautumalla ilman minkäänlaista aktiivista toimintaa.
Nainen pettää syystä. Mies pettää, koska on sika.
Itsekin vihaan miehiä!
Ymmärrän sua. Minäkin olen femcel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä, että pettäjämiehiä on aika paljon. Onneksi en ole suhteessa, ei tarvitse olla huolissaan pettämisestä.
Onneksi naiset eivät petä koskaan.
Se on sitä parempaa pettämistä. Ja tälläkin palstalla näkee, ettei se ole naisen vika. Tilanteeseen päädytään jotenkin vahingossa ajautumalla ilman minkäänlaista aktiivista toimintaa.
Nainen pettää syystä. Mies pettää, koska on sika.
Nainen aina keksii tekosyitä kaikelle
Vierailija kirjoitti:
Aika kuvottava ketju.
Ihan normi Vauvalla
Vierailija kirjoitti:
Rumat luuserit maksavat seksistä.
Minä olen myynyt seksiä useita vuosia sitten, ja asiakkaani olivat ihan tavallisia miehiä. Ainoaakaan sellaista, joita nimitit rumaksi luuseriksi ei ollut joukossa. Siistejä olivat kaikki, ja eihän asiakkaita erotella komeuden perusteella. Onko käsityksesi sellainen, että joku epämääräinen hyypiö livahtaa hämärissä, takinkaulukset pystyssä paheellisen naisen luo, silmät kiiluen? Heh, todellisuus on toinen. Minä tarjosin tasoa, ja tapaamiset olivat taatusti tyydyttäviä nuorille, keski-ikäisille ja vanhoille miehille. Toiset halusivat vakituisen asiakasuhteen. Lopetin sittemmin tuon ammatin , sillä normityöni tarjosi myöhemmin hyvän elintason. Pari asiakassuhdetta kuitenkin jäi vuosiksi, muuttuen oikeastaan tuttavuudeksi.
Jep. Mutta kokeilepa vaikka viisikymppisenä saada heitä sitoutumaan säännölliseen seksisuhteeseen ilman mitään muuta. No way.