Miten naiset selittävät maksullisten naisten väitteen, että varatut miehet ovat suurin asiakasryhmä?
Elätte psykoosissa, jossa maksullista käyttää lähinnä vain yksinäiset luuserit.
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mun pitäisi selittää tätä asiaa? Ei ole minun ongelmani eikä minun päätökseni. Miehet ovat vastuussa omista päätöksistään.
Tuohan on selvyys, mutta aloittaja kysyi miksi usein kuvitellaan että noita palveluja käyttää muut kuin varatut. Kommenttisi ei ollut näppärä vaan kömpelö.
Niinpä mutta kun naisilla menee tunteisiin niin eivät ymmärrä edes kysymystä 😅
Vierailija kirjoitti:
Tästä on tehty melko paljon tutkimuksia eri maissa. Tulokset vaihtelevat sen mukaan puhutaanko katu-, escort-, netti- vai bordelliprostituutiosta, mutta joitakin toistuvia havaintoja löytyy.
Parisuhdestatus
Kyllä, osa on naimisissa – mutta tämä ei ole neutraali havainto
Monissa tutkimuksissa seksin ostaminen liittyy uskottomuuteen, salailuun ja parisuhdeongelmiin
Osa asiakkaista käyttää prostituutiota nimenomaan kiertääkseen sitoutumista tai vastuuta
Asenteet ja käyttäytyminen
Tutkimuksissa osa asiakkaista suhtautuu naisiin esineellistävästi
On löydetty yhteyksiä siihen, että asiakkaat:
hyväksyvät helpommin seksuaalista pakottamista
vähättelevät prostituutioon liittyvää hyväksikäyttöä
Joissain tutkimuksissa asiakkailla on keskimäärin enemmän riskikäyttäytymistä (päihteet, suojaamaton seksi)
Motivaatiot (ei vain “yksinäisyys”)
Kaikki eivät ole yksinäisiä – osa hakee:
valtaa tai kontrollin tunnetta
seksuaalisia tekoja, joita kumppani ei hyväksy
mahdollisuutta “ostaa suostumus”
Joissain aineistoissa esiintyy ajattelua, että raha oikeuttaa mihin tahansa
Tulotaso ja ammatti
Ei ole vain “normaali jakauma”:
kalliimpien escort-palvelujen asiakkaat ovat usein hyvätuloisia
tämä luo rakenteen, jossa raha = pääsy toisen kehoon
Mukana on myös korkean aseman ammatteja tämä on herättänyt tutkimuksissa huolta vallan ja hyväksikäytön suhteesta
Yhteys hyväksikäyttöön
Kaikki asiakkaat eivät tietoisesti hakeudu tilanteisiin, joissa on pakkoa – mutta:
tutkimusten mukaan osa prostituutiosta liittyy ihmiskauppaan ja taloudelliseen pakkoon
asiakkaiden kysyntä ylläpitää tätä rakennetta, halusivat he sitä tai eivät
Iso kuva tutkimuksista
Ei ole yhtä profiilia mutta tämä ei tarkoita, että ilmiö olisi neutraali
Tutkijat korostavat usein:
prostituutio ei ole vain yksilöiden valintoja
vaan siihen liittyy valta, raha, sukupuolierot ja haavoittuvuus
Jos tiivistetään rehellisemmin:
asiakkaat voivat olla “tavallisia” taustaltaan, mutta heidän toimintaansa liittyy tutkimusten mukaan keskimääräistä enemmän riskikäyttäytymistä, ongelmallisia asenteita ja rakenteellista epätasa-arvoa ylläpitäviä tekijöitä.
Minun tietämilläni huorannussijoilla viimeinen kappale toteutuu hyvin. Ja kyllä; perheellisiä, naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkomiehet voivat käyttää vaihtelun vuoksi vierasta, taudin saannin uhallakin. Eikä ole läheskään aina, ettei kotona ole tarjolla.
Maksulliset vaativat aina kondomin käyttöä. Itse miehenä en suostuisi harrastamaan seksiä kenenkään kanssa ilman kondomia.
Aasiassa saa rahalla paljaalla.
Niinkö? Minä olen saanut ilmaiseksikin ja samaan rahaan. Lähes enemmistö aasialaista naisista ei ole maksullisia vaikka mammat koittaa kuinka vakuutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehenä katsoisin peiliin, enkä tekisi tästäkin naisten ongelmaa
Naiset ei tietenkään näe itsessään mitään syytä miksi mies käy maksullisissa. Liian vähän ja liian yksipuolista seksiä on se ihan oikea syy miksi ne varatut miehet käyvät maksullisissa.
Eli vaimon pitäisi olla yhtä hyvä seksissä kuin seksityöntekijä? Silti sillä vaimolla ei saa olla paljoa seksikokemusta ennen suhdetta.
Voi v ittu. Sitä saa mitä tilaa sitten.
Naiselle itselleenhän kelpaa vain kaiken naisten tyydyttämisestä tietävä mies...
Korjaus, siis suurin enemmistö ei ole.maksullisia. Vain pieni osa on. Aivan kuten täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksulliset naiset voisivat alkaa pitää kursseja rouville, että mitä mies oikeasti haluaa. Sitä jos vaimoltaan pyytää jotain niin riita siinä tulee kuitenkin. Silloin se on sama käydä aina joskus maksullisissa, niin saa naida oikein kunnolla.
Miksi kukaan menee naimisiin ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole edes rehellistä keskusteluyhteyttä? Onko lisääntymisvietti niin kova, että se sumentaa täydellisesti loogisen ajattelukyvyn.
"Miksi kukaan menee naimisiin ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole edes rehellistä keskusteluyhteyttä?"
Joka toinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Hei! Minua ei kutsuttu tähän kokoukseen, jossa on päätetty naisten kollektiivisesta mielipiteestä asiassa! Vaadin uutta käsittelyä >:(
Mielipiteesi on päätetty puolestasi
Oikea syy on äärimmäinen itsekkyys sekä hedonismi. Nälkä myös kasvaa syödessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkumies ja töissä käyvä melko varakas. Ostan seksiä silloin tällöin, Vuonna 2009 ostin ekan kerran tallinnasta kun baarissa nuori kaunis nainen tuli juttelee ja sanoi olevansa seuralainen eli maksullinen. Kysyin mitä maksaa ja nainen sanoi 250 euroa tunti. No sitten lähdettiin heti hotellille. Se oli jotenkin helppoa ja olen ostanut siitä lähtien seksiä. Olen käynyt tallinnassa 30 kertaa varmaan ostamassa seksiä. Siellä on kauniita tyttöjä.
Missä baareissa seuraa saa? On kyllä ylihinnoiteltua.
Mihin sitten vertaa. Hebefiilit jahtaavat Aasiassa alaikäisiä puoli-ilmaiseksi, mutta tuossa on sitten vissi ero laadussa ja usein myös hygieniassa. Rahalla sitä saa.
Älä lässytä, Suomessakin on halvempaa. Kerro nyt niitä paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin omakohtaisesti kertoa myyneeni seksiä aiemmin elämässäni. Kohensin taloudellista tilannettani ennen kuin sain opintoni päätökseen. Tapasin miehiä, joista useat puhuivat henkilökohtaisen elämänsä kuvioista, useimmat heistä olivat vakituisessa parisuhteessa. Heillä oli tarve puhua elämästään, sain hyvän käsityksen ihmisistä, jotka myös korkeassa yhteiskunnallisessa asemassa voivat olla tietyllä tavalla yksinäisiä. Tiedän asioita joita en kerro koskaan kenellekään, luottamus oli ehdoton molemmin puolin.
Ensin maa repee, ennen kuin huo ra häpee.
Minusta näiden varattujen miesten tässä pitäisi hävetä lupauksensa pettämistä. Miksi seksityöntekijän pitäisi hävetä? Osa heistä tekee työtään vieläpä pakotettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkomiehet voivat käyttää vaihtelun vuoksi vierasta, taudin saannin uhallakin. Eikä ole läheskään aina, ettei kotona ole tarjolla.
Maksulliset vaativat aina kondomin käyttöä. Itse miehenä en suostuisi harrastamaan seksiä kenenkään kanssa ilman kondomia.
Aasiassa saa rahalla paljaalla.
Niinkö? Minä olen saanut ilmaiseksikin ja samaan rahaan. Lähes enemmistö aasialaista naisista ei ole maksullisia vaikka mammat koittaa kuinka vakuutella.
Hyi sitten vaan sp.testejä tekeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se mies ei ole vaimon mielestä haluttava.
Syitä tähän voi olla monia, kuten miehen huono hygienia, huonot hampaat, iso vatsa, huonot käytöstavat, käyttää alkoholia, ei osoita kunnioitusta, jne.Veikkaan syyksi eniten käytöstapoja ennen sänkyyn menoa, siellä ollessa ja sieltä noustua.
Jos parisuhde on muuten kunnossa, seksi harvoin on ongelma. Pitäisi olla ymmärrys molemmilla missä mennään. Ja sopimus myös haluttomuuteen liittyen, oikeus kieltäytyä seksistä. Ihan puolisoa ajatellen. Jos mies/nainen kuvittelee parisuhteen olevan joku seksiautomaatti, on jossain mätää.
Onhan se itsestäänselvää.
Mutta sitä en ymmärrä miksi naisilla haluttomuus on niin yleistä silloinkin, kun parisuhteessa ei muuten mitään ongelmaa ole. Jotenkin se tuntuu täälläkin olevan joku hirveä mörkö, tai palkinto joka miehenä pitää ansaita.
Sehän on vain mukava, yhteinen juttu jota parisuhteessa voi tehdä yhdessä siinä mikä tahansa muukin harraste?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän syy on hyvin yksinkertainen: Kun naimisissa ollessa naiselta katoaa kokonaan seksihalut. Varsinkin jos on vielä lapsia.
Ei siinä miehillä mitään ihmeempää selitettävää ole, pää ei vain kestä ja pakko jostain saada helpotusta.
Kysyisin mieluummin naisilta, miksi siitä seksin harrastamisesta pitää tehdä niin vakava ja vaikea projekti, että pienikin väsymys, harmistus, flunssa, stressi jne... tekee siitä mahdotonta?
Kysyn sinulta: miksi naisten pitäisi haluta sitä surkeaa nylkytystä, jota te miehet seksiksi kutsutte ja jossa tavoitteenne on pelkästään oma orgasminne? Eikö teillä riitä äly ja paukut opetella tyydyttämään nainen?
Miksi niin usein suomalainen nainen ei itse osallistu lainkaan oman nautintonsa tuottamiseen? Kaikki ne naiset, jotka ovat saaneet perättäisiä orgasmeja yhdynnässä kanssani, ovat myös itse olleet aktiivisia ja hyödyntäneet minua ja esittäneet myös toiveita mitä voisin tehdä, että orgasmeja tulisi.
Kyllä minä ainakin saan useita orkkuja, mutta vain osaavan miehen käsissä. En tosiaan ala niitä itselleni ohjeistamaan tai ratsastamaan. Ei miehenikään ole pitänyt minua ohjeistaa tai fyysisesti ohjailla vaan olen aktiivisesti kysellyt ja toiminut. Samaa toivon mieheltä. Jos miehen aktiivinen toiminta on ollut minäminäminä-ja-muna niin heihei.
Ja minulla on ollut etuoikeus pystyä lopettamaan sellaiset tapailut alkuunsa, koska en ole sillä tavalla helposti alistettava eikä minua ole kasvatettu miellyttämään miehiä. Monet on kasvatettu kunnon kynnysmatoiksi.
Olet henkisesti teini-ikäinen.
Juuri ja juuri.
-sivusta
älkää missään nimessä uskoko noita selvityksiä että syy on vaimonsa. Syy on aina miehessä jos hän päättää yksipuolisesti rikkoa vannomansa valat.
Kun elättää taikuissa kuukauden tottakai antaa, lasku tulee myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkomiehet voivat käyttää vaihtelun vuoksi vierasta, taudin saannin uhallakin. Eikä ole läheskään aina, ettei kotona ole tarjolla.
Maksulliset vaativat aina kondomin käyttöä. Itse miehenä en suostuisi harrastamaan seksiä kenenkään kanssa ilman kondomia.
Aasiassa saa rahalla paljaalla.
Niinkö? Minä olen saanut ilmaiseksikin ja samaan rahaan. Lähes enemmistö aasialaista naisista ei ole maksullisia vaikka mammat koittaa kuinka vakuutella.
Aasiassa asuvista ei tietenkään suurin osa ole maksullisia, mutta ulkomaille naiduista ns. kataloginaisista ovat kaikki.
T:heidän parissaan päivittäin työskentelevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mun pitäisi selittää tätä asiaa? Ei ole minun ongelmani eikä minun päätökseni. Miehet ovat vastuussa omista päätöksistään.
Miten voi olla näin kun jos naiset paskovat asiansa niin se on aina jonkun muun syy.
Koska sekin että nainen ihan itse paskoo asiansa on automaattisesti miehen syy. Tarvittaessa syytetään vaikka omaa lasta, jos muita ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkomiehet voivat käyttää vaihtelun vuoksi vierasta, taudin saannin uhallakin. Eikä ole läheskään aina, ettei kotona ole tarjolla.
Maksulliset vaativat aina kondomin käyttöä. Itse miehenä en suostuisi harrastamaan seksiä kenenkään kanssa ilman kondomia.
Ei vaadi, jos nainen haluaa oikeasti niin ei kysele kumin perään. Oli sitten maksullinen tai ilmainen. Kumpaakin on tullut tehtyä. Ilman kumia aina parempi.
En muista mistä luin, mutta kun rajat oli vielä paremmin auki, kävi itärajan ikivanhat pervopetterit vetelemässä rysykkälumperoita. Sanoivat, että onneksi saa ilman kumia koska muutoin ei onnistu edes viagralla.
Näinpä, ja kun raja meni kiinni Itä-Suomen kuppatartunnat loppuivat kuin seinään. ;D
Suurin osa asiakkaistani on ukkomiehiä. Yleensä vihkisormus sormessa touhuavat. Jotkut ottaa sen pois.
Yleisin syy on se, kun lastenteon jälkeen ei seksiä kotona saa. Tai jos saa, niin tosi harvoin. Ja sitten on vähän erikoisimmista jutuista pitäviä.
Mutta ok ammatti, kun saa rahaa siitä mistä pitää.
En muista mistä luin, mutta kun rajat oli vielä paremmin auki, kävi itärajan ikivanhat pervopetterit vetelemässä rysykkälumperoita. Sanoivat, että onneksi saa ilman kumia koska muutoin ei onnistu edes viagralla.