Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset selittävät maksullisten naisten väitteen, että varatut miehet ovat suurin asiakasryhmä?

Vierailija
15.05.2026 |

Elätte psykoosissa, jossa maksullista käyttää lähinnä vain yksinäiset luuserit.

Kommentit (450)

Vierailija
241/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksihalut hiipuvat naisilta parisuhteessa. Jännämiehissä on jotain,, mutta omaa kumppania ei enäö halua. Ai niin, tämä on ratkaistu vauvapalstalla

Miehen vika, jos ei peittonheilu.

Onneksi meillä heiluu, niin ei tarvitse syyttää miestä. 

On se tietysti vaikeaa miesten myöntää, että heilläkin voi olla haluuttomuuskausia. Pahinta siinä tilanteessa on että vaimo alkaa syyttää itseään miehen halujen puutteesta, koska syy on jostain muusta. 

Vierailija
242/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja maksullinen nainen vai mihin tilastoon tämä aloitus ukkomiesasiakkaista perustuu?

Jos aloittaja on tehnyt tämän oman tilastonsa, onko hän vihkitodistuksen pyytänyt nähdä ennen panoa?

Onko aloittaja 100% varma, että liitto on yhä voimassa tai voiko kyseessä olla avoin liitto, jolloin molemmat saa paneskella ketä haluavat?

Tässä on nyt liian monta avoimeksi jäävää kysymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin omakohtaisesti kertoa myyneeni seksiä aiemmin elämässäni.  Kohensin taloudellista tilannettani ennen kuin sain opintoni päätökseen.  Tapasin miehiä, joista useat puhuivat henkilökohtaisen elämänsä kuvioista, useimmat heistä olivat vakituisessa parisuhteessa.  Heillä oli tarve puhua elämästään, sain hyvän käsityksen ihmisistä, jotka myös korkeassa  yhteiskunnallisessa asemassa  voivat olla tietyllä tavalla yksinäisiä.  Tiedän asioita joita en kerro koskaan kenellekään, luottamus oli ehdoton molemmin puolin. 

Vierailija
244/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksihalut hiipuvat naisilta parisuhteessa. Jännämiehissä on jotain,, mutta omaa kumppania ei enäö halua. Ai niin, tämä on ratkaistu vauvapalstalla

Miehen vika, jos ei peittonheilu.

Onneksi meillä heiluu, niin ei tarvitse syyttää miestä. 

On se tietysti vaikeaa miesten myöntää, että heilläkin voi olla haluuttomuuskausia. Pahinta siinä tilanteessa on että vaimo alkaa syyttää itseään miehen halujen puutteesta, koska syy on jostain muusta. 

Minulla ei ole koskaan ollut. Teini-iästä nyt 35-v asti melkeinpä päivittäin on tehnyt mieli seksiä.

Edelleen alkaa helposti seisoa tahtomattakin, jos vain sattuu nainen käymään mielessä. Esim siksi että näkee vaikka nimen tai kuvan lehdessä.

Vierailija
245/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se mies ei ole vaimon mielestä haluttava.

Syitä tähän voi olla monia, kuten miehen huono hygienia, huonot hampaat, iso vatsa, huonot käytöstavat, käyttää alkoholia, ei osoita kunnioitusta, jne.

Veikkaan syyksi eniten käytöstapoja ennen sänkyyn menoa, siellä ollessa ja sieltä noustua. 

Vierailija
246/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin omakohtaisesti kertoa myyneeni seksiä aiemmin elämässäni.  Kohensin taloudellista tilannettani ennen kuin sain opintoni päätökseen.  Tapasin miehiä, joista useat puhuivat henkilökohtaisen elämänsä kuvioista, useimmat heistä olivat vakituisessa parisuhteessa.  Heillä oli tarve puhua elämästään, sain hyvän käsityksen ihmisistä, jotka myös korkeassa  yhteiskunnallisessa asemassa  voivat olla tietyllä tavalla yksinäisiä.  Tiedän asioita joita en kerro koskaan kenellekään, luottamus oli ehdoton molemmin puolin. 

Luottamusta ei ole olemassakaan. Tarpeeksi kun sinuun sattuu, laulat kuin linnunpoika.

Vierailija
247/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat maksullisia,niin mikä ongelma tässä on?

248/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luottamusta ei ole olemassakaan. Tarpeeksi kun sinuun sattuu, laulat kuin linnunpoika.

Entä sitten? Ei maksullista seksiä tarjoavalla ihmisellä ole mitään vaitiolovelvollisuutta. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
249/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONHAN NE Ja ihan oikein niille pihtaaville koti   ä mmille

Vierailija
250/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta kun katselet meidän poliitikkoja ja valtion hallinnon virkamiehiä, ei sinne ole terävän älyn perusteella ajauduttu. Tyhmiä ja naiiveja tahvoja kaikki.

Vierailija
251/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aplle vastuksena että itse vastasit otsikon alla kysymykseesi.

Vierailija
252/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies juoksee huorissa, vaimolle jää enemmän aikaa omille harrastuksille. Win-win tilanne.

Vierailija
253/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin maa repee, ennen kuin huo ra häpee.

Vierailija
254/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se mies ei ole vaimon mielestä haluttava.

Syitä tähän voi olla monia, kuten miehen huono hygienia, huonot hampaat, iso vatsa, huonot käytöstavat, käyttää alkoholia, ei osoita kunnioitusta, jne.

Veikkaan syyksi eniten käytöstapoja ennen sänkyyn menoa, siellä ollessa ja sieltä noustua. 

Jos parisuhde on muuten kunnossa, seksi harvoin on ongelma. Pitäisi olla ymmärrys molemmilla missä mennään. Ja sopimus myös haluttomuuteen liittyen, oikeus kieltäytyä seksistä. Ihan puolisoa ajatellen. Jos mies/nainen kuvittelee parisuhteen olevan joku seksiautomaatti, on jossain mätää.

Vierailija
255/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies juoksee huorissa, vaimolle jää enemmän aikaa omille harrastuksille. Win-win tilanne.

Jep jep. Pelkkää voittoo kun mies tuhlaa rahaa seksiin pettämällä.

Vierailija
256/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkumies ja töissä käyvä melko varakas. Ostan seksiä silloin tällöin, Vuonna 2009 ostin ekan kerran tallinnasta kun baarissa nuori kaunis nainen tuli juttelee ja sanoi olevansa seuralainen eli maksullinen. Kysyin mitä maksaa ja nainen sanoi 250 euroa tunti.  No sitten lähdettiin heti hotellille. Se oli jotenkin helppoa ja olen ostanut siitä lähtien seksiä. Olen käynyt tallinnassa 30 kertaa varmaan ostamassa seksiä. Siellä on kauniita tyttöjä.

Vierailija
257/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Ei maksullista seksiä tarjoavalla ihmisellä ole mitään vaitiolovelvollisuutta. 

Ei tietenkään ole. Eikä huorannussijallakaan.

Vierailija
258/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole. Eikä huorannussijallakaan.

Ei kenelläkään ole mitään luottamusta tai vaitiolovelvollisuutta maksullisessa seksissä. Kaiken voi mennä kertomaan vaikka yleisradioon. Se on riski.

Vierailija
259/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on sellainen asia, jota pitää kysyä varatuilta miehiltä.

Vierailija
260/450 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkumies ja töissä käyvä melko varakas. Ostan seksiä silloin tällöin, Vuonna 2009 ostin ekan kerran tallinnasta kun baarissa nuori kaunis nainen tuli juttelee ja sanoi olevansa seuralainen eli maksullinen. Kysyin mitä maksaa ja nainen sanoi 250 euroa tunti.  No sitten lähdettiin heti hotellille. Se oli jotenkin helppoa ja olen ostanut siitä lähtien seksiä. Olen käynyt tallinnassa 30 kertaa varmaan ostamassa seksiä. Siellä on kauniita tyttöjä.

Missä baareissa seuraa saa? On kyllä ylihinnoiteltua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän