Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terve Suomeen Tallinnasta

15.05.2026 |

Riisa on lempinimeni ja Kristjano oikea Löysin tämän foorumin ja ajattelin kysyä mitä teille kuuluu ? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän muuttaa Viroon kun jään muutaman vuoden päästä eläkkeelle? Kämppä Helsingistä vuokralle, ja itse asumaan Viroon.

22/25 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riisa -Tln kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon Tallinnassa pitää olla palkka jotta saa elää mukavasti ja mikä läkuuluu siellä mukavaan elämään 

No tuota meillä on lista avoimet työpaikat ..

https://www.cvkeskus.ee/toopakkumised

ja myös voit kysyä Suomeen jos olet maissa Sen tiedän että suomessa Lahdessa rakennetaan Fazer suklaa tehdas Cralrioni hotelli ja uusi Campus Mutta sinun kannattaa etsiä asunto hieman Tln kauemaa koska siellä on halvempi eli sinne mitkä on juna aseman reitillä (Baltijaam) löytyy asunto kalustettu n 150-200 € kk 

Hyvänen aika, teillähän on avoimia paikkoja vaikka miten paljon! Suomessa niitä on paljon vähemmän. 

Vaiiḱka kuinka ja nyt itse ole Tivoli tuur 

Suora linkki ei löydä mutta em tuo laite

Ei hyvä työ mutta prempi kuin ei mitään 

Nyt sain tietää että minä saisin Suomessa työ kuorma auton kuljettaja Imara - venäjä ja oikeastaan johtaja soitti että tule ajamaan No tulen ja seuraava lautta soumeen ja juna Imatra johtaja joka sitten kertoo mitä viedään ja minne Hieman kyllä pelottaa mutaa sinne vain ajmaa täysiprävaunu auto ja Tcl telkkarit rajan yli Ajaminen tuolla on k'ytännössä itsemurha ja auto ryöstetään mutta sain reitille turvamiehet jotjka pitää kaikesta huolen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pottukoira juoppokavereineen pilannut jo koko Suomen maineen Tallinnassa?

24/25 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän muuttaa Viroon kun jään muutaman vuoden päästä eläkkeelle? Kämppä Helsingistä vuokralle, ja itse asumaan Viroon.

Varmasti toimiva idea Vuokraa asunto ja asu pelkillä vuokratuloilla Sithän en tiedä mutta 20m 2 itsemurjakoppi voi olla keakustassa 1000€ kk helingis 

25/25 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Pottukoira juoppokavereineen pilannut jo koko Suomen maineen Tallinnassa?

Mikä on potukoira ? En tiedä mutta taisi joku tehdä pahojaan sen ,,jonkun suomest julkkis venneele joka upposi Teem u seljääne tms 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi