Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minä aidosti tasokas mies en meinaa saada suomesta kaunista naista?

Vierailija
15.05.2026 |

Olen 192cm pitkä, olen atleettinen eli lihakset näkyy ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Pukeudun tyylikkäisiin muotivaatteisiin, käytän koruja ja rannettani koristaa kallis kello. Olen suorittanut amk ja olen edennyt hyväpalkkaisiin töihin, minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle. Asun Espoossa hyvällä alueella, minulla on uusi audi jolla ajelen ja omaisuutta on kertynyt kivasti.

Ongelma on se että en meinaa saada täällä Suomessa edes tavallisia naisia, rahkeeni riittäisi toki rumiin naisiin mutta ne eivät ole minua varten koska olen tasokkaampi kuin rumat naiset. Olen matkustellut euroopassa työni puolesta melko paljon joten miksi Italiassa tai Espanjassa minä voin saada kauniita naisia mutta Suomessa en? Onko Suomessa naiset ylimielisiä vai mistä johtuu että pyöreät ja rumat naiset pyrkii lähestymään minua?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla myös huumoria, oikeanlaista kemiaa ja sopivan kokoinen muna. Mitä osaa myös käyttää. 

Vierailija
62/74 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset kaunottaret ovat monet kokeneet kiusaamista. Ole valmiina toimimaan terapeuttina prinsessallesi: olkapää valmiiksi ja nessupaketti hollille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni kulli ? Se yleisin este. Myös valkoihoisuus.

Eli naiset arvioivat miehen vain seksin perusteella?🤔🤔

Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen eli miehen joka on:

-vähintään 190cm pitkä

-atleettinen laatikkoleuka

-komea kuin justin bieber

-vähintään amk tason tutkinto

-palkka vähintään 4000e/kk

-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla

-pukeutuu merkkivaatteisiin

-käyttää kalliita koruja ja kelloja

-luonteeltaan jännä ja pelottava

-hiukset aina mintissä ja hiusraja hyvä

Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille.

Onko sulla tapana uskoa kaikki mitä Amerikan setämies kertoo somessa? Sitten emme voi auttaa...

Vierailija
64/74 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ottaa itseään liian vakavasti. Monet romantiikan saran asiat saavat kaikki näyttämään loppupeleissä pelleiltä - jossain vaiheessa. 

Vierailija
65/74 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkinataloudessa markkina-arvo määrittyy markkinoilla, eli kysynnän mukaan.

Jos tuotteelle ei ole kysyntää, se on ylihinnoiteltu. Eli taso yliarvostettu omalta puoleltasi. Näin. 

Alapeukuta vaan, mutta näin se toimii jos tuollaisiin markkinateorioihin uskoo.

Vierailija
66/74 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset kaunottaret ovat monet kokeneet kiusaamista. Ole valmiina toimimaan terapeuttina prinsessallesi: olkapää valmiiksi ja nessupaketti hollille. 

Suomalaiset naiset ovat ihan hiton nirsoja eikä suomalaiset naiset tuo mitään suhteelle kun ne eivät ole edes valmiita antamaan säännöllisesti seksiä miehelle.

Vierailija
67/74 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harhainen. Kunnon miehet eivät ole kauaa sinkkuina kun ne jo kalastetaan.

Vierailija
68/74 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-vähintään 190cm pitkä

Onko sulla tapana uskoa kaikki mitä Amerikan setämies kertoo somessa? Sitten emme voi auttaa...

Piti oikein lukea lista tarkemmin läpi. Aika matalat ovat vaatimukset jos 4ke tulot ja bemari on rajana. Enkä ole kuullut kenenkään naisen kehuvan jos hiukset ovat mintissä. Jännämiehellähän ne ovat vähän sekaisin.

Vierailija
69/74 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kiinnittävät uskomattoman paljon huomiota oikeinkirjoitukseen. Naisonni on varmasti ihan näin pienestä kiinni ;)

Vierailija
70/74 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä Suominaisissa sinua sitten niin kovasti kiehtoo, jos espanjalainen tai italialainen ei kelpaa kumppaniksi? 

Työmatkoilta harvoin saa naista mukaan, ne työmatkan naisseuralaiset ovat seksiseuralaisia ja huvinviettoon tarkoitettua seuraa. :) 

Ap

Annoit alun tekstissä ymmärtää, että sinulla on ulkomailla mahdollisuus tasokkaisiin naisiin, mutta eihän sinulla olekaan. Eiväthän nämäkään ole halunneet mukaan, vaan kyseessä on ollut hetken hupi. 

Niinpä. Kyllä nainen voi etenkin humalassa erehtyä päästämään sänkyynsä pahemmankin näköisen ukkelin, etenkin sillä tiedolla, että se lähtee kohta toiselle puolelle maailmaa eikä jää vainoamaan. Ap antoi ymmärtää, että hänellä olisi ollut rahkeita parisuhteeseen näiden kanssa. 

Varmasti olisin päässyt seurustelemaan kauniiden italiaisten tai espanjalaisten naisten kanssa mutta jouduin palaamaan suomeen joten siksi ne jäävät seksisuhteisiin tai huvinviettoon. Olen komeahko itse, pidän huolta ulkonäöstäni ja pukeudun muodikkaisiin vaatteisiin. Käytän myös kalliita koruja. 

Ap

Kuulostat Ridge Forresterilta.

Vierailija
71/74 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-vähintään 190cm pitkä

Ap on tuollainen, eikä silti homma toimi. Listasi ei siis pidä paikkaansa.

Vierailija
72/74 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä Suominaisissa sinua sitten niin kovasti kiehtoo, jos espanjalainen tai italialainen ei kelpaa kumppaniksi? 

Työmatkoilta harvoin saa naista mukaan, ne työmatkan naisseuralaiset ovat seksiseuralaisia ja huvinviettoon tarkoitettua seuraa. :) 

Ap

Voisko työ maailmanpyöränä toimiminen olla syy, mikset kelpaa tasokkaille suominaisille? 

Suomessa on hyvin vähän tasokkaita naisia koska suomessa monet naiset ovat miehekkäitä, lihavia ja rumia. Ne harvat kauniit suominaiset taas haluaa itselleen sen monimiljonäärimiesmallin.

Ap

Kuulostat totisesti kommentti kommentilta aina vaan tasokkaammalta.

Vierailija
73/74 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Annoit alun tekstissä ymmärtää, että sinulla on ulkomailla mahdollisuus tasokkaisiin naisiin, mutta eihän sinulla olekaan. Eiväthän nämäkään ole halunneet mukaan, vaan kyseessä on ollut hetken hupi. 

Niinpä. Kyllä nainen voi etenkin humalassa erehtyä päästämään sänkyynsä pahemmankin näköisen ukkelin, etenkin sillä tiedolla, että se lähtee kohta toiselle puolelle maailmaa eikä jää vainoamaan. Ap antoi ymmärtää, että hänellä olisi ollut rahkeita parisuhteeseen näiden kanssa. 

Varmasti olisin päässyt seurustelemaan kauniiden italiaisten tai espanjalaisten naisten kanssa mutta jouduin palaamaan suomeen joten siksi ne jäävät seksisuhteisiin tai huvinviettoon. Olen komeahko itse, pidän huolta ulkonäöstäni ja pukeudun muodikkaisiin vaatteisiin. Käytän myös kalliita koruja. 

Ap

Mikä on miehellä kallis koru. Joku juntti kaulaketju? Miehellä on kallis kello ja joku veljestösormus ja asia jää siihen. Muu on junttia tai arabia ja jos larppaat arabia et ole tasokas pohjoisessa.

Vierailija
74/74 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat ihan hiton nirsoja eikä suomalaiset naiset tuo mitään suhteelle kun ne eivät ole edes valmiita antamaan säännöllisesti seksiä miehelle.

Ja silti sellainen on pakko saada? Outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi