Miksi minä aidosti tasokas mies en meinaa saada suomesta kaunista naista?
Olen 192cm pitkä, olen atleettinen eli lihakset näkyy ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Pukeudun tyylikkäisiin muotivaatteisiin, käytän koruja ja rannettani koristaa kallis kello. Olen suorittanut amk ja olen edennyt hyväpalkkaisiin töihin, minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle. Asun Espoossa hyvällä alueella, minulla on uusi audi jolla ajelen ja omaisuutta on kertynyt kivasti.
Ongelma on se että en meinaa saada täällä Suomessa edes tavallisia naisia, rahkeeni riittäisi toki rumiin naisiin mutta ne eivät ole minua varten koska olen tasokkaampi kuin rumat naiset. Olen matkustellut euroopassa työni puolesta melko paljon joten miksi Italiassa tai Espanjassa minä voin saada kauniita naisia mutta Suomessa en? Onko Suomessa naiset ylimielisiä vai mistä johtuu että pyöreät ja rumat naiset pyrkii lähestymään minua?
Kommentit (72)
Vinkki komealle, yksinäiselle Prinssi Yksisarviselle: Deittaa rumaa naista kivassa mestassa, jossa näyttäydytään. Ja kas! Kauniit naiset alkavat kiinnittää huomiota sinuun. Tää on 100 varma kikka. Naiset reagoivat, jos näkevät komistuksen ruman naisen kanssa. He pörhistäytyvät, tukkaa kosketellaan ja kaikkea sitä naisellista pörhellystä. Silloin, kauniit ovat sinulle kuin tarjottimella. - Sitten voit kohteliaasti antaa lähtöpassit sille rumalle. Hänkin varmaan ymmärtää, kun ikää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä Suominaisissa sinua sitten niin kovasti kiehtoo, jos espanjalainen tai italialainen ei kelpaa kumppaniksi?
Työmatkoilta harvoin saa naista mukaan, ne työmatkan naisseuralaiset ovat seksiseuralaisia ja huvinviettoon tarkoitettua seuraa. :)
Ap
Annoit alun tekstissä ymmärtää, että sinulla on ulkomailla mahdollisuus tasokkaisiin naisiin, mutta eihän sinulla olekaan. Eiväthän nämäkään ole halunneet mukaan, vaan kyseessä on ollut hetken hupi.
Niinpä. Kyllä nainen voi etenkin humalassa erehtyä päästämään sänkyynsä pahemmankin näköisen ukkelin, etenkin sillä tiedolla, että se lähtee kohta toiselle puolelle maailmaa eikä jää vainoamaan. Ap antoi ymmärtää, että hänellä olisi ollut rahkeita parisuhteeseen näiden kanssa.
Varmasti olisin päässyt seurustelemaan kauniiden italiaisten tai espanjalaisten naisten kanssa mutta jouduin palaamaan suomeen joten siksi ne jäävät seksisuhteisiin tai huvinviettoon. Olen komeahko itse, pidän huolta ulkonäöstäni ja pukeudun muodikkaisiin vaatteisiin. Käytän myös kalliita koruja.
Ap
Ajatusleikit ovat mukavia.
Ota sitten muualta muijasi.
Olet selkeästi itsekeskeinen ja luulet itsestäsi liikoja. Läskit toki pitääkin jättää yksin, niillä ei ole mitään ihmisoikeuksia.
Olen 33, voin alkaa panopuuksesi. Ei tarvii maksaa mulle mitään, mua ei kiinnosta raha vaan paneminen.
Vierailija kirjoitti:
Pieni kulli ? Se yleisin este. Myös valkoihoisuus.
Eli naiset arvioivat miehen vain seksin perusteella?🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen eli miehen joka on:
-vähintään 190cm pitkä
-atleettinen laatikkoleuka
-komea kuin justin bieber
-vähintään amk tason tutkinto
-palkka vähintään 4000e/kk
-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla
-pukeutuu merkkivaatteisiin
-käyttää kalliita koruja ja kelloja
-luonteeltaan jännä ja pelottava
-hiukset aina mintissä ja hiusraja hyvä
Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille.
Koska "aidosti tasokas" mies ei kirjoittele tuollaista pskaa vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä Suominaisissa sinua sitten niin kovasti kiehtoo, jos espanjalainen tai italialainen ei kelpaa kumppaniksi?
Työmatkoilta harvoin saa naista mukaan, ne työmatkan naisseuralaiset ovat seksiseuralaisia ja huvinviettoon tarkoitettua seuraa. :)
Ap
Hyi helvetti, se siitä "tasokkuudesta"!
Kerrot itsestäsi vääriä asioita.
Montako kirjaa luet vuoden aikana, millaisia ystäväsi ovat? Tykkäätkö lapsista tai eläimistä? Minkälaisista asioista innostut? Pyöräiletkö kauppaan?
Tai et saa naista lainkaan et rumaa etkä kaunista.Kyllä.tämä naisena haluisin sen oman tyylisen miehisen miehen ,en mitään turhaa jätkää..Ne on harvassa,mut on heitä.
Hyi helkutti, mitä mä just luin!!? Hahaha!
Menkää vttuun niiden tasojenne ja alfojenne kanssa.
Kuulostat itserakkaalta ja täysin pintapuolisiin asioihin keskittyvältä tyhjäpäältä. Ei sellainen kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helkutti, mitä mä just luin!!? Hahaha!
Nuorekkaat ja kauniit naiset kuolaa justin bieberiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen eli miehen joka on:
-vähintään 190cm pitkä
-atleettinen laatikkoleuka
-vähintään amk tason tutkinto
-palkka vähintään 4000e/kk
-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla
-pukeutuu merkkivaatteisiin
-käyttää kalliita koruja ja kelloja
-luonteeltaan jännä ja pelottava
-hiukset aina mintissä ja hiusraja hyvä
Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille.
(Justin Bieber on tyttömäinen.)
Monet kauniit naiset ovat lesboja. Sinulle ei ikinä ollutkaan mahista.
Mitään lähmimisiä tai lääpimisiä vaan suoraan asiaan. Siitä otat jonkun eukon ja hyvä siitä tulee. Ihme nillittämistä.
Vierailija kirjoitti:
AP, lue aloituksesi uudestaan; olet itsekäs narsisti. Ei kukaan täysjärkinen nainen halua sinua, tosin toivottavasti aloitus oli vain provo.
En usko. Ap luetteli ominaisuuksia joiden perusteella hän kuvittelee lohkeavan. Hän on kuitenkin hieman ymmällään kun ei kuitenkaan naisrintamalla ole säpinää.
Ehkä jonkun pitäisi kertoa Ap:lle mitä muita piireteitä pitäisi olla kunnossa jotta seuraa irtoaisi.
Markkinataloudessa markkina-arvo määrittyy markkinoilla, eli kysynnän mukaan.
Jos tuotteelle ei ole kysyntää, se on ylihinnoiteltu. Eli taso yliarvostettu omalta puoleltasi. Näin.