Miksi minä aidosti tasokas mies en meinaa saada suomesta kaunista naista?
Olen 192cm pitkä, olen atleettinen eli lihakset näkyy ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Pukeudun tyylikkäisiin muotivaatteisiin, käytän koruja ja rannettani koristaa kallis kello. Olen suorittanut amk ja olen edennyt hyväpalkkaisiin töihin, minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle. Asun Espoossa hyvällä alueella, minulla on uusi audi jolla ajelen ja omaisuutta on kertynyt kivasti.
Ongelma on se että en meinaa saada täällä Suomessa edes tavallisia naisia, rahkeeni riittäisi toki rumiin naisiin mutta ne eivät ole minua varten koska olen tasokkaampi kuin rumat naiset. Olen matkustellut euroopassa työni puolesta melko paljon joten miksi Italiassa tai Espanjassa minä voin saada kauniita naisia mutta Suomessa en? Onko Suomessa naiset ylimielisiä vai mistä johtuu että pyöreät ja rumat naiset pyrkii lähestymään minua?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä Suominaisissa sinua sitten niin kovasti kiehtoo, jos espanjalainen tai italialainen ei kelpaa kumppaniksi?
Työmatkoilta harvoin saa naista mukaan, ne työmatkan naisseuralaiset ovat seksiseuralaisia ja huvinviettoon tarkoitettua seuraa. :)
Ap
Voisko työ maailmanpyöränä toimiminen olla syy, mikset kelpaa tasokkaille suominaisille?
Suomessa on hyvin vähän tasokkaita naisia koska suomessa monet naiset ovat miehekkäitä, lihavia ja rumia. Ne harvat kauniit suominaiset taas haluaa itselleen sen monimiljonäärimiesmallin.
Ap
Mitä siinä sitten kitiset?
Ethän sinä edes halua suomalaista naista. Tasoissa ollaan: suomalaiset naiset ei halua sinua. Typeryytesi ja vastenmielinen luonteesi tulee takuulla ilmi. Etenkin kun vaikutat niin typerältä ettet edes tajua, miten vastenmielinen ja koppava olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä Suominaisissa sinua sitten niin kovasti kiehtoo, jos espanjalainen tai italialainen ei kelpaa kumppaniksi?
Työmatkoilta harvoin saa naista mukaan, ne työmatkan naisseuralaiset ovat seksiseuralaisia ja huvinviettoon tarkoitettua seuraa. :)
Ap
Voisko työ maailmanpyöränä toimiminen olla syy, mikset kelpaa tasokkaille suominaisille?
Suomessa on hyvin vähän tasokkaita naisia koska suomessa monet naiset ovat miehekkäitä, lihavia ja rumia. Ne harvat kauniit suominaiset taas haluaa itselleen sen monimiljonäärimiesmallin.
Ap
Ethän sinä edes halua suomalaista naista. Tasoissa ollaan: suomalaiset naiset ei halua sinua. Typeryytesi ja vastenmielinen luonteesi tulee takuulla ilmi. Etenkin kun vaikutat niin typerältä ettet edes tajua, miten vastenmielinen ja koppava olet.
Se kitisee naisvihaa trollatakseen.
Tarkoituksena on päästä ärsyttämään naisia keksityillä ja muualta apinoidulla provoilulla. Joten kun se kerran on huomionkipeä niin sille ei pitäisi antaa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Se kitisee naisvihaa trollatakseen.
Tarkoituksena on päästä ärsyttämään naisia keksityillä ja muualta apinoidulla provoilulla. Joten kun se kerran on huomionkipeä niin sille ei pitäisi antaa huomiota.
Olet aivan oikeassa.
Naiset luulevat hintiksi, jos lihakset, alhainen rasvaprosentti, korut ja kellot ovat aloittajalle maininnan arvoisia, siksi.
Surkea provo. Vähän mielikuvitusta ja työtä peliin.
No ei se komea kuori paljon auta jos on pelkkää silkkoa sisältä. Ja missä on ap:n itsetunto? Minua puistattaa nyhveröt, joita saa koko ajan yrittää nostaa ja kannatella.