Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajana lääkärin vastaanotolla

Vierailija
04.11.2023 |

Olen vain ihminen. Kun papereissa lukee hoitaja niin millään ei ole enää väliä. Lääkärille on vain tärkeä saada näyttää, että hän on ylempänä eikä pikkuhoitaja mistään mitään tiedä. Olen silloin potilas. En ammattilainen. Minulla on samat pelot ja tarpeet kuin kaikilla muillakin potilailla. Kun olen kipeä ja sairas en jaksa sairaalan hierarkialeikkejä. Minä olen apua ansainnut, kuten muutkin potilaat ja myös minun terveyteni on tärkeää, vaikka olenkin vain hoitaja. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olet vain pääsi sisällä tämän kehittänyt. Ei lääkärit eikä kukaan muukaan tuollaisia mieti. 

Vierailija
4/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan olet vain pääsi sisällä tämän kehittänyt. Ei lääkärit eikä kukaan muukaan tuollaisia mieti. 

Olisitpa ollut paikalla edellisellä vastaanotolla.

Ap

Vierailija
5/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa ollut paikalla edellisellä vastaanotolla.

Ap

Mene toiselle lääkärille. Tuskin tuolla kuitenkaan oli mitään tekemistä ammattisi kanssa.

Vierailija
6/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista.

Vierailija
7/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos et edes itse arvosta ammattiasi, miten sitten muut näin tekisivät. Kerrot olevasi VAIN hoitaja.

Vierailija
8/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset fantasiat potilaalla tällä kertaa.

Vierailija
9/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole VAIN hoitaja. Olet JOPA hoitaja. Se on hieno ja kunniakas ammatti. Jos lääkäri ei osaa ammattiasi arvostaa niin häpeä on hänen, ei kenenkään muun. 

Vierailija
10/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista ammattia ole olemassakaan kuin vain hoitaja. Ammatteja on mm. sairaanhoitaja, terveydenhoitaja, ensihoitaja, lähihoitaja ... 

Vierailija
11/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne samat lääkärit on muitakin potilaita kohtaan ääliöitä.

Vierailija
12/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä poistamaan papereista (=koneelta) se hoitaja, jos ei se liity sairauteesi ja häiritsee noin paljon. Ei ammattia ole pakko kertoa, jos ei hae sellaista saikkua, missä sillä on merkitystä. 

Vierailija
13/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä. Lääkäreitä on myös joka lähtöön. Vaikka minkälaista kohtelua saanut. Tuskin ammattini on vaikuttanut mitään.

Vierailija
14/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista ammattia ole olemassakaan kuin vain hoitaja. Ammatteja on mm. sairaanhoitaja, terveydenhoitaja, ensihoitaja, lähihoitaja ... 

Käytännössä vain lähihoitajat nimittää itseään hoitajiksi. Olen huomannut. Muut käyttää oikeita ammattinimikkeitä tai lempinimiä, lähäri, saikkari, terkkari jne. 

Vierailija
15/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan paljasta olevani hoitaja

Vierailija
16/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa lääkäreistä on ääliöitä eikä heidän pitäisi olla potilaiden kanssa missään tekemisissä. Koskaan. 

Vierailija
17/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö juuri ole siellä vastaanotolla koska lääkäri on tiedoiltaan ja taidoiltaan yläpuolellasi?

Jos ei olisi niin voisit suoraan hoitaa itse itseäsi.

Vierailija
18/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan paljasta olevani hoitaja

Ai jaa. Mä käyn lääkärillä samassa talossa missä olen töissä. Tietysti valitsen aina kivan ja järkevän lääkärin. Koskaan ollut mitään ongelmaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi