Hoitajana lääkärin vastaanotolla
Olen vain ihminen. Kun papereissa lukee hoitaja niin millään ei ole enää väliä. Lääkärille on vain tärkeä saada näyttää, että hän on ylempänä eikä pikkuhoitaja mistään mitään tiedä. Olen silloin potilas. En ammattilainen. Minulla on samat pelot ja tarpeet kuin kaikilla muillakin potilailla. Kun olen kipeä ja sairas en jaksa sairaalan hierarkialeikkejä. Minä olen apua ansainnut, kuten muutkin potilaat ja myös minun terveyteni on tärkeää, vaikka olenkin vain hoitaja.
Kommentit (18)
Ihan olet vain pääsi sisällä tämän kehittänyt. Ei lääkärit eikä kukaan muukaan tuollaisia mieti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan olet vain pääsi sisällä tämän kehittänyt. Ei lääkärit eikä kukaan muukaan tuollaisia mieti.
Olisitpa ollut paikalla edellisellä vastaanotolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa ollut paikalla edellisellä vastaanotolla.
Ap
Mene toiselle lääkärille. Tuskin tuolla kuitenkaan oli mitään tekemistä ammattisi kanssa.
Niin jos et edes itse arvosta ammattiasi, miten sitten muut näin tekisivät. Kerrot olevasi VAIN hoitaja.
Sellaiset fantasiat potilaalla tällä kertaa.
Ap, et ole VAIN hoitaja. Olet JOPA hoitaja. Se on hieno ja kunniakas ammatti. Jos lääkäri ei osaa ammattiasi arvostaa niin häpeä on hänen, ei kenenkään muun.
Ei sellaista ammattia ole olemassakaan kuin vain hoitaja. Ammatteja on mm. sairaanhoitaja, terveydenhoitaja, ensihoitaja, lähihoitaja ...
Ne samat lääkärit on muitakin potilaita kohtaan ääliöitä.
Pyydä poistamaan papereista (=koneelta) se hoitaja, jos ei se liity sairauteesi ja häiritsee noin paljon. Ei ammattia ole pakko kertoa, jos ei hae sellaista saikkua, missä sillä on merkitystä.
En ymmärrä tätä. Lääkäreitä on myös joka lähtöön. Vaikka minkälaista kohtelua saanut. Tuskin ammattini on vaikuttanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ammattia ole olemassakaan kuin vain hoitaja. Ammatteja on mm. sairaanhoitaja, terveydenhoitaja, ensihoitaja, lähihoitaja ...
Käytännössä vain lähihoitajat nimittää itseään hoitajiksi. Olen huomannut. Muut käyttää oikeita ammattinimikkeitä tai lempinimiä, lähäri, saikkari, terkkari jne.
En koskaan paljasta olevani hoitaja
Osa lääkäreistä on ääliöitä eikä heidän pitäisi olla potilaiden kanssa missään tekemisissä. Koskaan.
Etkö juuri ole siellä vastaanotolla koska lääkäri on tiedoiltaan ja taidoiltaan yläpuolellasi?
Jos ei olisi niin voisit suoraan hoitaa itse itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan paljasta olevani hoitaja
Ai jaa. Mä käyn lääkärillä samassa talossa missä olen töissä. Tietysti valitsen aina kivan ja järkevän lääkärin. Koskaan ollut mitään ongelmaa.
Up