Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko taivaaseen pakko mennä?

Vierailija
15.05.2026 |

Jos `pääsis mutta ei halua?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin elää uuden, paremman elämän. Tämä on ollut ihan epäoikeudenmukainen.

Minua lohduttaa esim. se, että taivaassa ei ole epäoikeudenmukaisuutta eikä mitään pahaa - mikäli sinne joskus pääsen (sitäkään ei voi pitää itsestäänselvyytenä vaikka olisikin uskossa).  T. Kristitty

Vierailija
22/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta vaihtoehtona on itku ja hammasten kiristys. 

Taivasta puolestaan on kuvattu kuin onnen uneksi. Kumman valitset?

Jos on jo hampaat pudonneet.miten niitä kiristetään ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meediosuuruus Mairus Duguro kirjoitti aiheesta 1800-luvun loppupuolella teoksen: Taivas myytävänä. Siinä oli ideaa, että jos tulee hyvät pisteet valintakokeissa ja pääsee ikiajat opiskelemaan kärsivällisyyttä a'la Taivas, voi tuon Taivaspaikan vaihtaa johonkin muuhun. Suosittuja vaihdon mahdollistajia ovat olleet vaihtajan loppuiän lunastus omiin nimiin. Etelän lomareissu kaikilla mokilla ja siihen kylkiäisenä kotimaahan palatessa puoli vuotta muuta rillumareita, muutaman esimerkin antaakseni. Tarkkana kannattaa vaihto hommissa olla. Muuan nuorimies halusi vaihtokauppana taivaspaikasta itselleen kookkaan kuin aasilla. Oli pojulla vähän kehno enkku ja niinpä hän saa raataa maatilalla anivarhaisesta lepakkojen lento, aasiksi muutettuna. Taivas odottaa, siellä voi olla ihan hyvä meininki, ei ole valitusta vielä kuulunut. 

Vierailija
24/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.... No mee helvettiin.     😂😂😂😂😂

Vierailija
25/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, voit valita demonien kidustus sellin sensijaan, esim. ruumiinosa irroitetaan, se kasvaa uudeelleen, irroitetaan, se kasvaa uudelleen ikuisesti. Huudat siellä, palat, tiedät ettei ole toivoa, tämä kestää ikuisesti.

Vierailija
26/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne vahingossa joudu. Vain pelastavassa uskossa olevat pääsevät Taivaaseen: 

Uudestisyntynyt, henk koht, elävä usko Raamatulliseen Jeesukseen, ja Hänen sovitustyöhönsä ristillä. Pyhä Henki ohjaa tällaista uskovaa, ja uskova pyrkii elämään Jumalan tahdon mukaisesti, eikä elä syntisessä, Jumalanvastaisessa elämäntavassa. 

Kapea on Tie joka johtaa Taivaaseen, opettaa Jeesus.  Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa. Tapakristitty, kulttuurikristitty, ei Taivaaseen pääse vaikka kävisi kirkossa joka viikko. Täytyy olla uudestisyntynyt, elävä usko. 

Etsikää niin kauan kun aikaa on, aika loppuu kuolemaan, ja sen jälkeen  jokainen joutuu viimeiselle tuomiolle. Taivas on ikuinen, mutta niin on Helvettikin.

Tuo on kyllä aika ilkeitten ja tylsien ihmisten kehittelemä systeemi. Mitä ihmettä niissä paikoissa touhutaan ikuisesti? Ja elämä on monelle jo helvettiä ilman omaa syytä ja joutuu esim. sodissa tekemään sitä syntiä pakotettuna. Sitten viel pitäis kärsiä siitä ikuisesti kuoleman jälkeenkin.

Vierailija
27/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilveen pilveen pilveen. Ou jee! 

Vierailija
28/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit syntyä uudelleen. Mutta dimensioita on monenlaisia?

Sielu ei vaella. Meillä on YKSI maallinen elämä!

Sitä et tiedä sin, minä  eikä kukaan.  Aamen. 

Vierailija
29/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.... No mee helvettiin.     😂😂😂😂😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
30/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko, voit valita demonien kidustus sellin sensijaan, esim. ruumiinosa irroitetaan, se kasvaa uudeelleen, irroitetaan, se kasvaa uudelleen ikuisesti. Huudat siellä, palat, tiedät ettei ole toivoa, tämä kestää ikuisesti.

Muistahan ottaa lääkkeet, sadisti.

Vierailija
31/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole pakko mennä. Se on oma valinta.

Mutta miten joka tavalla epämiellyttävä, ikuisen vaivan paikka, jossa kärsii iankaiken omia sovittamattomia syntejään, olisi jotenkin parempi paikka? Itse olen sitä mieltä, ettei sellainen ihminen ole vielä alkuunkaan ymmärtänyt ikuisuutta ja ikuista kärsimystä. jos ei halua taivaaseen.

Juuri näin.

Vierailija
32/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin elää uuden, paremman elämän. Tämä on ollut ihan epäoikeudenmukainen.

Minua lohduttaa esim. se, että taivaassa ei ole epäoikeudenmukaisuutta eikä mitään pahaa - mikäli sinne joskus pääsen (sitäkään ei voi pitää itsestäänselvyytenä vaikka olisikin uskossa).  T. Kristitty

Kyllä pelastavassa uskossa oleva, Jeesukseen Kristukseen voi nimenomaan olla varma että pääsee Taivaaseen. Ja tietää kyllä itse jos on . Jos et ole; rukoile että saisit vastaanottaa pelastaa uskoa,ja uudestisyntyä Pyhästä Hengestä!

Vierailija
33/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et haluaisi ikuiseen autuuteen ja täydelliseen rakkauteen?

Vierailija
34/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta vaihtoehtona on itku ja hammasten kiristys. 

Taivasta puolestaan on kuvattu kuin onnen uneksi. Kumman valitset?

Jos on jo hampaat pudonneet.miten niitä kiristetään ?

Se on kielikuva, jota esim. Matteuksen evankeliumissa käytetään helvetistä. Kuvaa ahdistusta/ kärsimystä. 

Vierailija
35/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit syntyä uudelleen. Mutta dimensioita on monenlaisia?

Sielu ei vaella. Meillä on YKSI maallinen elämä!

Sitä et tiedä sin, minä  eikä kukaan.  Aamen. 

Kyllä tiedän, koska uskon Raamatun olevan Jumalan virheetön ilmoitus meille.

Vierailija
36/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pelastavassa uskossa oleva, Jeesukseen Kristukseen voi nimenomaan olla varma että pääsee Taivaaseen. Ja tietää kyllä itse jos on . Jos et ole; rukoile että saisit vastaanottaa pelastaa uskoa,ja uudestisyntyä Pyhästä Hengestä!

Sinulla on juutalainen jumala sinun aivoissa. Se ei ole suomalainen jumala, olet itse pyytänyt vieraan jumalan sinun aivoihin ja asentanut sen sinne pitkän aivopesuohjelman kautta.

Sinä et voi täysin hallita sinun omia aivoja, koska sinulla on vieras jumala sinun aivoissa joka kertoo sinulle paljon asioita, esimerkiksi, että sinun pitää vihata sinun perhettä.

"Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni." (Luke 14:26)

Vierailija
37/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kiintoisa kysymys. Ajattelen että meidän tulee kilvoitella päästäksemme taivaaseen! Liian itsestäänselvyytenä sitä ei voi pitää, vaikka onkin Jumalan rakkauden varassa että ylipäänsä kukaan sinne pääsee. (Mutta minusta tuota armoa korostetaan esim. luterilaisuudessa liikaa - ikään kuin teoilla ei olisi niinkään merkitystä.)

Vierailija
38/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta alakerran kuumaan paikkaan joutuu. Siinä ei kysellä, kun viimeisellä tuomiolla ollaan. Siinä katsotaan tekosi ja niistä joudut vastaamaan.

Minä tulin juuri alakerran kuumasta paikasta. Meidän sauna sijaitsee kellarissa. Oli oikein hyvät löylyt.

Katos pirua! Oli varmaan ihan hel... tin kuumat löylyt. 

Vierailija
39/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Niin ja olen kyllä uudestisyntynyt. T. äskeinen

Vierailija
40/91 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs on osalta uskovaisia unohtuneet nämä sanat:

Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi