”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (2644)
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun jokainen noista miehistä kumminkin on itse tekemässä sitä seuraavaa kyläpyörää...
Eli ovat itsekin l u t k a miehiä 😏
Näis aina naurattaa se että jos naisella on kokemusta --> kyläpyörä
miehellä kokemusta --> "alfa"
Mut miten vaan, jos suhtautuu noin naisiin niin ehkä kannattaa muuttua homppeliksi? Onks ne äijät sitten muuten kyläpyöriä jos on pannut joskus :D
Vierailija kirjoitti:
Naiset antaa, miehet saa...
Ei vaan molemmat antavat ja saavat. Elätkö 1800-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku kuppainen l o r t t o u k k o?
LOL eihän tämä koko artikkeli edes ollut mikään naisviha-artikkeli vaan ennemminkin nauraa ja häpäisee näitä manosfäärin naisvihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä saa mitään r aiskatuksi tulemisesta tai siitä että joku ulostaa kirjaimellisia jätteitä kehooni. Kerron sitten kun haluan äidiksi ja pyydän sperman sitä varten. R aiskata voitte vaikka toisianne.
Tomi on l o r t t o joka ei kelpaa parisuhdematskuksi 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täälä kotona semmonen kyläpyörä. Aivanhan tuo on asiansa ajanut. Joskus vaan harmittaa pienellä kylällä kaupassa käydessäkin aina tulee joku vastaan joka on painanu mun vaimoa.
Onhan noita kateellisia, joita vituttaa, kun saat painaa kylän parasta p*noa. Niille voi nauraa päin naamaa.
Mistä syntyy käsitys parhaasta? Helpoinhan se on.
Ja ihan yhtä helppoja ovat miehet jotka kyläpyörän kanssa menevät sänkyyn. Miksi se mies olisi jotenkin yläpuolella?
Tavallaan kyllä, mutta neitsytkään mies ei saa olla kun menee naimisiin, varsinkaan kyläpyörän kanssa. Ne miehet taas eivät pane kyläpyöriä, jotka haluavat neitsytnaisen.
Ei tarvitse olla neitsyt. Ei myöskään l o r t t omies. On olemassa muitakin kuin ääripäät. Mutta ilmeisesti palstamiehelle nainen on joko h u o r a tai kilttinainen ja välimuotoja ei ole
Olen nähnyt ainoastaan palstanaisten kommenteissa, että esim. aasialaiset naiset olisivat kaikki h u o r i a. Ja tietysti kaikki miehet inceleitä, vaikka olen täysin vakuuttunut, että palstalla aamusta iltaan istuvilla naisilla se ikuinen selibaatti on päällä.
No mut nää ikuisessa selibaatissa elävät naiset ovat (palstalogiikan mukaan) sit näitä arvostettuja ja haluttavia, eikö?
No ilman muuta, niitä kunniallisia naisia, joita jokainen mies haluaa puolisokseen.
Mutta silti vaadit varmasti seksiä tältä naiselta? Kai ymmärrät että myös meillä naisilla on sama, jos on seksuaalinen niin on ja jos ei niin ei. Yksin tai yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä saa mitään r aiskatuksi tulemisesta tai siitä että joku ulostaa kirjaimellisia jätteitä kehooni. Kerron sitten kun haluan äidiksi ja pyydän sperman sitä varten. R aiskata voitte vaikka toisianne.
Mene hoitoon. Olet täysin sekaisin. Olet suorastaan kuvottava ihminen noiden juttujesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täälä kotona semmonen kyläpyörä. Aivanhan tuo on asiansa ajanut. Joskus vaan harmittaa pienellä kylällä kaupassa käydessäkin aina tulee joku vastaan joka on painanu mun vaimoa.
Onhan noita kateellisia, joita vituttaa, kun saat painaa kylän parasta p*noa. Niille voi nauraa päin naamaa.
Mistä syntyy käsitys parhaasta? Helpoinhan se on.
Ja ihan yhtä helppoja ovat miehet jotka kyläpyörän kanssa menevät sänkyyn. Miksi se mies olisi jotenkin yläpuolella?
Tavallaan kyllä, mutta neitsytkään mies ei saa olla kun menee naimisiin, varsinkaan kyläpyörän kanssa. Ne miehet taas eivät pane kyläpyöriä, jotka haluavat neitsytnaisen.
Ei tarvitse olla neitsyt. Ei myöskään l o r t t omies. On olemassa muitakin kuin ääripäät. Mutta ilmeisesti palstamiehelle nainen on joko h u o r a tai kilttinainen ja välimuotoja ei ole
Olen nähnyt ainoastaan palstanaisten kommenteissa, että esim. aasialaiset naiset olisivat kaikki h u o r i a. Ja tietysti kaikki miehet inceleitä, vaikka olen täysin vakuuttunut, että palstalla aamusta iltaan istuvilla naisilla se ikuinen selibaatti on päällä.
No mut nää ikuisessa selibaatissa elävät naiset ovat (palstalogiikan mukaan) sit näitä arvostettuja ja haluttavia, eikö?
No ilman muuta, niitä kunniallisia naisia, joita jokainen mies haluaa puolisokseen.
Mutta silti vaadit varmasti seksiä tältä naiselta? Kai ymmärrät että myös meillä naisilla on sama, jos on seksuaalinen niin on ja jos ei niin ei. Yksin tai yhdessä
Kunnialliseksi ilmais-s eksiorjaksi. Jep jep... Siitä on kyllä kunnia kaukana.
Mielestäni mielisairaille lesboille pitäisi olla ihan oma kanava. Oletteko samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni mielisairaille lesboille pitäisi olla ihan oma kanava. Oletteko samaa mieltä?
Olen! Tuo mielenvikainen paska ei tajua omien juttujensa sairautta. Kyllä heteronaiset haluaa seksiä miesten kanssa. Ei seksi miehen kanssa ole mikään raiskaus. Tuo sairas paska on suoltanut vaikka kuinka kauan noita juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle on saavutus saada naisia, naiselle on saavutus olla siveä ja löytää se yksi laadukas mies, joka sitoutuu naiseen. En suinkaan suosittele miehellekään kevytkenkäisyyttä, mutta sanonpahan vain, että biologisesti miehet ja naiset ovat toistensa vastakohtia tässä asiassa.
Tästä biologisesta paketista miehet haluavat toki vain osan. Sperman levittämisestä seuraava elatusvelvollisuus on toiseksi suurin palstaporun aihe. Naisten valikoivuus on se suurin.
Kolmas on sitten naisten ajoittainen haluttomuus.
"Haluan naisen, jolla on matala libido ja joka on halunnut mahdollisimman vähän seksiä tähänastisessa elämässään." (2v myöhemmin) "Yäääää naiseni ei halua seksiä yhtä usein kuin minä! Tämä on vääryys! Kärsin!"
Suomessa enemmistö parisuhteista on liberaaleja ja tämä keskustelu todistaa sen, että se on suorastaan paheksuttavaa ja naurettavaa, jos joku haluaisi puolisokseen joko täysin kokemattoman tai todella vähän aikaisempia suhteita omanneen.
Nyt sitten käsi sydämelle, että miksi n. 80% avioliitoista päättyy eroon ja miksi niin monessa suhteessa seksin haluaminen hiipuu?
Mä olin ensimmäinen vaimolle ja hän eka mulle. Ollaan oltu naimisissa kohta 20v eikä hiipumista ole ilmassa. Musta tuntuu siltä, että irtosuhteet kuluttavat libidoa.
Avioliitoista noin puolet päätyy eroon, ei 80%.
Irtosuhteet eivät libidoa kuluta. Typerää mutuilua.
Vierailija kirjoitti:
Näis aina naurattaa se että jos naisella on kokemusta --> kyläpyörä
miehellä kokemusta --> "alfa"
Mut miten vaan, jos suhtautuu noin naisiin niin ehkä kannattaa muuttua homppeliksi? Onks ne äijät sitten muuten kyläpyöriä jos on pannut joskus :D
Ei ole kyse "kokwmuksesta", vaan siitä, että on vain munan perässä.
Kyläpyörä on ihan omanlaisensa nainen. Yleensä hieman yksinkertainen eikä paljoa valikoi kenelle reikäänsä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuvanhempi ei ole hyvä kumppani ehdokas ikinä.
T miesvauva. Ajattele että uskovaisilla voi olla vaikka 10 lasta ja sinulle yksikin on liikaa, kun et pääse olemaan kaiken huomion keskipiste
Uskovaiset ovatkin saman kumppanin kanssa usein yhdessä loppuun asti.
Mutta onhan tuossa se hyvä jos seurustelee sinkkuvanhemman kanssa niin ei tarvitse ilmoitella menemistä ja kertoa tekemisistänsä.
Mikai haluat suhteeseen, missä toista ei kiinnosta, menetkö vai tuletko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö se naisen uskottavuutta ja luotettavuutta jos miehiä on ollut kymmeniä ja homma ei ole toiminut edes hänen lasten isän kanssa. Ei sitä voi luottaa että itsekkään olisi tällaiselle naiselle loppuelämän mies vaan yksi monista.
Aivan samoin naisesta toiseen hyppivä mies on epäilyttävä.
Naapurissa asuu 20-30v nainen. Tällä on kolme lasta ja kaikki eri miehille ja pari näistä mulatteja. On kuulemma katkera, kun ei löydy kunnon miestä. 😂
Eräs tuttava joskus seurusteli naisen kanssa jolla oli tummaihoinen lapsi. Se irvailun ja pilkan määrä sille miehelle oli ihan valtavaa. "Ei taida olla sinun lapsi heheh"
Naisten on hyvä tietää että erirotuinen lapsi on aivan valtava turnoff suomalaisille miehille.
Näin se on. Työkaverin tytär teki sompun kanssa mukulan. Muksu oli alusta saakka todella paljon hoidossa isovanhemmillaan ja tietenkään somppuisä ei pysynyt kuvioissa. Tuo kaverin tytär löysi sitten suomalaisen ihan kunnon miehen ja pam, taas paksuna. Aikanaan tuli tuon uuden muksun ristiäiset ja vasta silloin paljastui, että mimmillähän on sompun kanssa muksu jo entuudestaan. Oli kuulemma ollut melkoinen show, kun miehen äiti sai raivarin. Nyt sitten kumpikin muksu on lähes aina hoidossa isovanhemmillaan. Etsineköhän kyläpyörä uutta miestä.
Tässä mielenkiintoinen versio "kyläpyörästä". Kun on saanut kaksi lasta kahdelle eri miehelle, on siis "kyläpyörä". Jassoo. Kun nää miehet saavat toisenkin lapsen toiselle naiselle, mitäs he sitten ovat?
Meinasitko, että kyseessä on pyhäkoulutyttö, joka on harrastanut seksiä vain pari kertaa ja vain kahden eri miehen kanssa? Mikähän sun ÄO mahtaakaan olla.
Ei minua kiinnosta kenenkkän seksimäärät. Voi hyvä luoja sentään. Mut tuo tapa määritellä "kyläpyörä" kertoo vain ja ainoastaan sanojastaan, eikä todellakaan mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se vaikuttaa mihinkään, se b o d y c o u n t ja määrä? Jos vakavaa parisuhdetta ajattelee, on luonne, harrastukset, ajan käyttö, rahan käyttö, mikä vaan muu tärkeämpiä. Red flag liehuu jos tuo on kynnyskysymys.
Si mikä suhtautuminen ihmisellä on omasn vartaloon on yksi kaikkein tärkeimpiä asioita persoonassa. Joka ei itseään osaa rakastaa ei sitten muitakaan. Joka ei omaa kehoaan kunnioita niin ei sitten muidenkaan. Jos ihminen on jakotavaraa se kertoo ihmisestä itsestään enemmän kuin mikään muu mainitsemistasi asioista
Jotkut arvostavat kehoaan tarjoamalla sille jännittävää seksiä ja orgasmeja
Tämä. Kuulostaa ennemminkin itsensä vihaamiselta jos nautinnoista kieltäytyy. Miksi rangaista itseään? Seksi on terveellistäkin, tekee hyvää sekä keholle että mielelle.
Ei tarvitse kieltäytyä nautinnosta oman rakkaan siipan kanssa. Se ettei halua hässiä maailman kaikkien ihmisten kanssa on palkinto, ei rangaistus.