”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (1346)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin moni mies ihailee naisia joilla on matala kumppanimäärä. Myös sellaiset miehet, joilla olisi ottajia. Ei naisten ulinat siihen vaikuta. Sellainen on vaimomatskua, niin yksinkertaista se on.
Jostain kumman syystä naiset eivät halua sitä hyväksyä.
Vaimomatsku jo kuulostaa kauhealta. Onko se olevinaan jotain miesten romanttista ajattelua? Kun on saatu se vaimomatsku, käydään hu*rissa tai kavereilla tai mitä vaan. Kuuluu kai matskuun hyväksyä tämäkin.
Ja miehen oma kikkelin uittaminen missä tahansa on ihan sallittua ja suotavaa. Ihan kauheaa kuitenkin kun nainen nauttii seksistä usean kumppanin kanssaa.
Ei siinä mitään kauheaa ole, en itse koske sellakseen naiseen jolla ei ole pysynyt housut jalassa. Menneisyys on paras indikaattori myös tulevasta sellaisella naisella jolle yhdyntä on kuin kättely ei moiseen kukaan voi luottaa. Maatkoon hutsut ihan kuinka monen kanssa tykkää mutta vastuu pitää teoista ottaa, kun sitä joku joka haluaa sitoutua tosissaan kysyy niin on myös syytä kertoa miten asiat on. On mielenkiintoista havaita kuinka suu vaahdossa naiset selittävöt että kuinka nainen voi nauttia seksista monen kumppanin kanssa mutta sitten kun halutaan sitoutua ja perhe perustaa valehdellaan määrä alaspäin, reilusti alaspäin. Niinpä niin tietävät sitten kuitenkin että väärin se on eikä siitä mihinkään pääse.
Missä vaiheessa sinä kysyt naiselta tämän seksikumppaneiden määrää? Kuvitteletko ihan tosissaan, että he vastaa tuollaiseen kysymykseen, kun kysyjä on vieras mies? Minun vastaus olisi "riittävästi" vaikka oikea lukumäärä on yksi.
Tämä on aivan ratkaisevan tärkeä asia suhteen jatkon kannalta ja minä kysyn asian ensimmäisellä tapaamisella. Mikäli selkeää rehellistä vastausta ei tule niin juon kahvin loppuun ja kävelen pois. Aloitan suhteen vain avoimen ihmisen kanssa joka on niin sinut itsensä kanssa että voi suoraan vastata suoraan kysymykseen. Ei ole mitään järkeä tuhlata molempien aikaa sillä jos nainen on lumpannut niin juttu ei ensimmäistä kahvia pidemmälle etene. Jos nainen sanoo määrän vähäiseksi niin tulevilla tapaamisilla muutamalla jatkokysymyksellä selviää hyvin nopeasti onko tarinassa aukkoja vai ei. Vaimoni jonka kanssa minulla on kaksi lasta vastasi suoraan ja se mitä kertoi kesti minkä tahansa keskustelun ja jatkokysymykset. Terve suhde rakennetaan avoimuudelle ja rehellisyydelle ei häpeälle ja peittelylle.
Hyvin sanottu.
Onneksi on vielä olemassa naisia, jotka tuntevat oman arvonsa, eivätkä jaa pimpulaansa. Joslus törmäsin 23v naiseen jota todella monet miehet olivat yrittäneet iskeä. Hemmetin kaunis vielä ja minä hänet sain itselleni. Hän sanoi, että olin ensimmäinen mies, joka halusi tutustua hänen persoonaan, eikä päällimmäisenä ajatuksena ollut päästä vain sänkyyn ja lällätellä muille miehille, että onnistuipas. Oltiin tapailtu varmaan jo reilu 2kk, kunnes ensirakastelu toteutui. Oltiin kyllä nukuttu jo muutaman kerran yhdessä ja sen nyt tietää, että kumpaakin himotti aivan sairaasti. Tuon ensirakastelun kruunasi vielä se, että hän oli vielä neitsyt.
"Joskus törmäsin" on erikoinen ilmaus, kun on tavannut ensimmäistä kertaa tulevan puolisonsa. Olisit voinut kirjoittaa elämäsi rakkaudesta, tulevasta puolisosta ja lastesi äidistä. Itse voisin sanoa "joskus törmäsin", jos olisin satunnaisesti tavannut jonkun ihmisen, josta tuli myöhemmin joku julkkis tyyliin laulukilpailun voittaja.
Toinen kohta mikä pisti silmään "oltiin tapailtu" eli te ette edes seurustelleet siinä vaiheessa. Etkö sinä ollut vakavissasi naisen kanssa? Tuossa ajassa olisi sinun pitänyt jo tietää seurusteletteko te avioliittoon tähtäävästi vai ei.
Katsos, kun joillakin on tapana tutustua ensin kunnolla. Eipä ne salamarakkaudet näytä kantavan kovin pitkälle.
Eli minulle marssijärjestys on kunnollinen tutustuminen - mahdollinen ihastuminen - vastapuolen ihastumisen varmistaminen - seurustelun aloittaminen - rakastelun aloittaminen, kun on varmistunut, että toinenkin on valmis siihen ja ehdottomasti haluaa sitä.
Sinä olisit ihan hyvin voinut odottaa siihen asti, että olisitte vähintään kihlautuneet. Älä edes yritä selittää, tiedät itsekin tehneesi väärin naista kohtaan.
Kyläpyöräkö se siellä ehdottelee kihloja ennen seksiä? 😅😄
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisesti aktiivisella naisella on yleensä joku mt ongelma (kaksisuuntainen) tai käsittelemätön trauma. Runsas irtoseksin harrastamien on sellaiselle oire ja tarve saada hyväksyntää.
Ihan sama koskee myös jokaista sarjakuksijamiestä. Heillä ei ole päässä kaikki kunnossa.
Sarjakuksialla ei ole muuta kuin normaalia kovempi pillun himo ja kyky hurmata naisia. Mt ongelmainen mies ei paljon kuksi vaikka haluaisikin kun ei sellainen naisille kelpaa.
Sensijaan kyläpyörä nainen voi olla vaikka mitenkä mielenvikainen ja silti miehet yhtyy häneen ilomielin.
Miehet siis käyttävät henkisesti sairaita naisia hyväkseen ilman mitään tunnontuskia. No, senhän minä jo tiesinkin, te ette ajattele muuta kuin omaa munaanne.
Erittäin hyvin kiteytetty: miehet hyväksikäyttää naisia oman halun tyydyttämiseen vaikka näkevät, ettei ole välttämättä kunnossa.
Miesten itsekkyys ja empatian puute on tämän ihmiskunnan yks isoin pohjaongelma tällä hetkellä. Toivottavasti naiset tajuaa olla lisääntymättä egoistipaskojen kanssa, ja valitsevat empaattiset miehet jatkamaan sukua. Evoluutio hoitaa sitten homman pikkuhiljaa. Ja kaikilla on parempi tulevaisuus!
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisesti aktiivisella naisella on yleensä joku mt ongelma (kaksisuuntainen) tai käsittelemätön trauma. Runsas irtoseksin harrastamien on sellaiselle oire ja tarve saada hyväksyntää.
Näinhän se yleensä on.
Toisaalta, nainen voi olla seksuaalisesti aktiivinen avioliitossa, ja silloin se on vain hyvä asia.
sellainen rouva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko "kyläpyörä" sama, kuin "ratakone", elikkä naispuolinen puolisoa agressiivisesti etsivä, toimintatapoinaan avoin seksi, plus sitä saatuaan alkaa painostus seurusteluun, ja uhkailu tulevasta raskauden vastuista?
Törmättiin kaverin kanssa juuri kyläpyörään. Kinusi kaveria panemaan ja kun sai pakit kääntyi minun puoleeni 😂 lähti raasu kiukuissaan pois baarista kun ei onnistanut.
Mä törmään tuollaisiin liki joka kerta kun lähden kaupungille iltarientoihin. Joskus useammankin kerran illassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama koskee myös jokaista sarjakuksijamiestä. Heillä ei ole päässä kaikki kunnossa.
Sarjakuksialla ei ole muuta kuin normaalia kovempi pillun himo ja kyky hurmata naisia. Mt ongelmainen mies ei paljon kuksi vaikka haluaisikin kun ei sellainen naisille kelpaa.
Sensijaan kyläpyörä nainen voi olla vaikka mitenkä mielenvikainen ja silti miehet yhtyy häneen ilomielin.
Miehet siis käyttävät henkisesti sairaita naisia hyväkseen ilman mitään tunnontuskia. No, senhän minä jo tiesinkin, te ette ajattele muuta kuin omaa munaanne.
Erittäin hyvin kiteytetty: miehet hyväksikäyttää naisia oman halun tyydyttämiseen vaikka näkevät, ettei ole välttämättä kunnossa.
Miesten itsekkyys ja empatian puute on tämän ihmiskunnan yks isoin pohjaongelma tällä hetkellä. Toivottavasti naiset tajuaa olla lisääntymättä egoistipaskojen kanssa, ja valitsevat empaattiset miehet jatkamaan sukua. Evoluutio hoitaa sitten homman pikkuhiljaa. Ja kaikilla on parempi tulevaisuus!
Noilla samaisella miehillä on luultavasti myös psyykkisiä ongelmia. Ei täysissä järjissään oleva mies käytä hyväkseen alentuneesti syyntakeista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin moni mies ihailee naisia joilla on matala kumppanimäärä. Myös sellaiset miehet, joilla olisi ottajia. Ei naisten ulinat siihen vaikuta. Sellainen on vaimomatskua, niin yksinkertaista se on.
Vaimomatsku jo kuulostaa kauhealta. Onko se olevinaan jotain miesten romanttista ajattelua? Kun on saatu se vaimomatsku, käydään hu*rissa tai kavereilla tai mitä vaan. Kuuluu kai matskuun hyväksyä tämäkin.
Ja miehen oma kikkelin uittaminen missä tahansa on ihan sallittua ja suotavaa. Ihan kauheaa kuitenkin kun nainen nauttii seksistä usean kumppanin kanssaa.
Ei siinä mitään kauheaa ole, en itse koske sellakseen naiseen jolla ei ole pysynyt housut jalassa. Menneisyys on paras indikaattori myös tulevasta sellaisella naisella jolle yhdyntä on kuin kättely ei moiseen kukaan voi luottaa. Maatkoon hutsut ihan kuinka monen kanssa tykkää mutta vastuu pitää teoista ottaa, kun sitä joku joka haluaa sitoutua tosissaan kysyy niin on myös syytä kertoa miten asiat on. On mielenkiintoista havaita kuinka suu vaahdossa naiset selittävöt että kuinka nainen voi nauttia seksista monen kumppanin kanssa mutta sitten kun halutaan sitoutua ja perhe perustaa valehdellaan määrä alaspäin, reilusti alaspäin. Niinpä niin tietävät sitten kuitenkin että väärin se on eikä siitä mihinkään pääse.
Missä vaiheessa sinä kysyt naiselta tämän seksikumppaneiden määrää? Kuvitteletko ihan tosissaan, että he vastaa tuollaiseen kysymykseen, kun kysyjä on vieras mies? Minun vastaus olisi "riittävästi" vaikka oikea lukumäärä on yksi.
Tämä on aivan ratkaisevan tärkeä asia suhteen jatkon kannalta ja minä kysyn asian ensimmäisellä tapaamisella. Mikäli selkeää rehellistä vastausta ei tule niin juon kahvin loppuun ja kävelen pois. Aloitan suhteen vain avoimen ihmisen kanssa joka on niin sinut itsensä kanssa että voi suoraan vastata suoraan kysymykseen. Ei ole mitään järkeä tuhlata molempien aikaa sillä jos nainen on lumpannut niin juttu ei ensimmäistä kahvia pidemmälle etene. Jos nainen sanoo määrän vähäiseksi niin tulevilla tapaamisilla muutamalla jatkokysymyksellä selviää hyvin nopeasti onko tarinassa aukkoja vai ei. Vaimoni jonka kanssa minulla on kaksi lasta vastasi suoraan ja se mitä kertoi kesti minkä tahansa keskustelun ja jatkokysymykset. Terve suhde rakennetaan avoimuudelle ja rehellisyydelle ei häpeälle ja peittelylle.
Hyvin sanottu.
Onneksi on vielä olemassa naisia, jotka tuntevat oman arvonsa, eivätkä jaa pimpulaansa. Joslus törmäsin 23v naiseen jota todella monet miehet olivat yrittäneet iskeä. Hemmetin kaunis vielä ja minä hänet sain itselleni. Hän sanoi, että olin ensimmäinen mies, joka halusi tutustua hänen persoonaan, eikä päällimmäisenä ajatuksena ollut päästä vain sänkyyn ja lällätellä muille miehille, että onnistuipas. Oltiin tapailtu varmaan jo reilu 2kk, kunnes ensirakastelu toteutui. Oltiin kyllä nukuttu jo muutaman kerran yhdessä ja sen nyt tietää, että kumpaakin himotti aivan sairaasti. Tuon ensirakastelun kruunasi vielä se, että hän oli vielä neitsyt.
"Joskus törmäsin" on erikoinen ilmaus, kun on tavannut ensimmäistä kertaa tulevan puolisonsa. Olisit voinut kirjoittaa elämäsi rakkaudesta, tulevasta puolisosta ja lastesi äidistä. Itse voisin sanoa "joskus törmäsin", jos olisin satunnaisesti tavannut jonkun ihmisen, josta tuli myöhemmin joku julkkis tyyliin laulukilpailun voittaja.
Toinen kohta mikä pisti silmään "oltiin tapailtu" eli te ette edes seurustelleet siinä vaiheessa. Etkö sinä ollut vakavissasi naisen kanssa? Tuossa ajassa olisi sinun pitänyt jo tietää seurusteletteko te avioliittoon tähtäävästi vai ei.
Katsos, kun joillakin on tapana tutustua ensin kunnolla. Eipä ne salamarakkaudet näytä kantavan kovin pitkälle.
Eli minulle marssijärjestys on kunnollinen tutustuminen - mahdollinen ihastuminen - vastapuolen ihastumisen varmistaminen - seurustelun aloittaminen - rakastelun aloittaminen, kun on varmistunut, että toinenkin on valmis siihen ja ehdottomasti haluaa sitä.
Sinä olisit ihan hyvin voinut odottaa siihen asti, että olisitte vähintään kihlautuneet. Älä edes yritä selittää, tiedät itsekin tehneesi väärin naista kohtaan.
Kyläpyöräkö se siellä ehdottelee kihloja ennen seksiä? 😅😄
eri
No eikös noin siveyttä arvostavat toimi? Naiselle pitää antaa takuut, että mies on hänen kanssaan tosissaan. Tuo naista hyväksikäyttänyt mies ei ilmeisesti ollut, koska ei kirjoittanut, että he ovat naimisissa keskenään.
Irvailusi meni ohi, koska itse en ole seurustellut kuin kerran ja nyt olemme naimisissa. Itse en näe irtosuhteissa mitään mieltä toisin kuin sinä, irtomunamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu.
Mistä tulee tää ajatus, että jos ihminen välttää elämässä kivoja ja mielihyvää tuovia asioita, niin hän muka "tuntee arvonsa"? Luulisi, että juuri itseään arvostava ihminen haluaa antaa itselleen hyviä asioita, kuten seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle on saavutus saada naisia, naiselle on saavutus olla siveä ja löytää se yksi laadukas mies, joka sitoutuu naiseen. En suinkaan suosittele miehellekään kevytkenkäisyyttä, mutta sanonpahan vain, että biologisesti miehet ja naiset ovat toistensa vastakohtia tässä asiassa.
Tästä biologisesta paketista miehet haluavat toki vain osan. Sperman levittämisestä seuraava elatusvelvollisuus on toiseksi suurin palstaporun aihe. Naisten valikoivuus on se suurin.
Kolmas on sitten naisten ajoittainen haluttomuus.
"Haluan naisen, jolla on matala libido ja joka on halunnut mahdollisimman vähän seksiä tähänastisessa elämässään." (2v myöhemmin) "Yäääää naiseni ei halua seksiä yhtä usein kuin minä! Tämä on vääryys! Kärsin!"
Suomessa enemmistö parisuhteista on liberaaleja ja tämä keskustelu todistaa sen, että se on suorastaan paheksuttavaa ja naurettavaa, jos joku haluaisi puolisokseen joko täysin kokemattoman tai todella vähän aikaisempia suhteita omanneen.
Nyt sitten käsi sydämelle, että miksi n. 80% avioliitoista päättyy eroon ja miksi niin monessa suhteessa seksin haluaminen hiipuu?
Mä olin ensimmäinen vaimolle ja hän eka mulle. Ollaan oltu naimisissa kohta 20v eikä hiipumista ole ilmassa. Musta tuntuu siltä, että irtosuhteet kuluttavat libidoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö se naisen uskottavuutta ja luotettavuutta jos miehiä on ollut kymmeniä ja homma ei ole toiminut edes hänen lasten isän kanssa. Ei sitä voi luottaa että itsekkään olisi tällaiselle naiselle loppuelämän mies vaan yksi monista.
Aivan samoin naisesta toiseen hyppivä mies on epäilyttävä.
Naapurissa asuu 20-30v nainen. Tällä on kolme lasta ja kaikki eri miehille ja pari näistä mulatteja. On kuulemma katkera, kun ei löydy kunnon miestä. 😂
Eräs tuttava joskus seurusteli naisen kanssa jolla oli tummaihoinen lapsi. Se irvailun ja pilkan määrä sille miehelle oli ihan valtavaa. "Ei taida olla sinun lapsi heheh"
Naisten on hyvä tietää että erirotuinen lapsi on aivan valtava turnoff suomalaisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tubettaja kuvaa LAssa katuhu0r1a.
Nämä ihmispoloiset ovat täysin maahatallottuja huum31sta riippuvaisia. Miesten toimista. Usein se alkaa lapsena.
Mietin joskus miten kukaan mies voi olla naisen kanssa, joka pn myynyt rahasta, mutta nehän tekee elämänmuutoksen tervehyy ja menneisyys on menneisyydessä. Sama koskee " kyläpyöriä". Nainen kasvaa, aikuistuu ja ymmärtää laittaa painostuksesta huolimatta jalat kii ja silloin menneet jää menneeseen.
Syy miksi miehet tykkää nuorista, aasialaista, jopa slaavilaista on kontrolli.
Vanhempaa länsimaalaista ei saa taivutettua omaan tahtoon tuottamaan nautintoa miehelle.
Joten ne ku51paat karsiutuu ja jäljelle jää aikuinen mies joka arvostaa aikuista, oman tahdon omavaa naista. Tosimiehet
Olet oikeilla jäljillä.
Aasialaisen naisen kanssa ei ole tosiaan rasitteena, että kontrolloi jopa jokaista sanaa ja yritä tunkea ajatuksia päähän ja sanoja suuhun kuten suomikalkkuna.
No nyt on sakeaa settiä. :D Mitä sun ajattelu- ja puhekyvyllesi tapahtuu suomalaisen kanssa?
Se on huonoitsetuntoinen tossukka joka pelkää naista jos ei kykene häntä kontrolloimaan. Todella surullisen kuuloinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu.
Mistä tulee tää ajatus, että jos ihminen välttää elämässä kivoja ja mielihyvää tuovia asioita, niin hän muka "tuntee arvonsa"? Luulisi, että juuri itseään arvostava ihminen haluaa antaa itselleen hyviä asioita, kuten seksiä.
Niimpä. Ja jos miehet olis naisia niin ei ne säästelis neitsyyttään mihinkään pyhään liittoon vaan panisivat minkä ehtisivät kun naisena seksin saaminen on niin paljon helpompaa. Ja eivät tuntisi häpeää rahtustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluaikoina meillä oli yksi vähän mt ongelmainen nainen jonka pojat juotti aina ihan tolkuttomaan känniin ja panivat porukalla. Antoi se kaikille selvinpäinkin ja maksuksi riitti tupakka aski. Välillä sen isä kävi riehumassa koululla että jättäkää se tyttö rauhaan. Ihan vapaasta tahdostaan se meidän kanssa hengaili. En tiedä onko enää elossakaan.
Onhan näitä kyläpyöriä ja "kyläpyöriä"- jälkimmäinen lainausmerkeissä, koska sellaisen lisänimen voi saada ihan vaan kateellisten ja ilkeiden hmisten juoruista aikaan.
Nimimerkillä, olin ollut vain poikaystävän kanssa "sillai", ja bänksien jälkeen eräs ilkeämielinen keksi minusta melko lennokkaita tarinoita, ja koska muutin pois noihin aikohin, tarinat jäivät elämään omaa elämäänsä.
Tomi on katkera incel.
Ei saa kyläpyörää, eikä muutakaan. Voi pettää vasemman kätensä kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö se naisen uskottavuutta ja luotettavuutta jos miehiä on ollut kymmeniä ja homma ei ole toiminut edes hänen lasten isän kanssa. Ei sitä voi luottaa että itsekkään olisi tällaiselle naiselle loppuelämän mies vaan yksi monista.
Naapurissa asuu 20-30v nainen. Tällä on kolme lasta ja kaikki eri miehille ja pari näistä mulatteja. On kuulemma katkera, kun ei löydy kunnon miestä. 😂
Eräs tuttava joskus seurusteli naisen kanssa jolla oli tummaihoinen lapsi. Se irvailun ja pilkan määrä sille miehelle oli ihan valtavaa. "Ei taida olla sinun lapsi heheh"
Naisten on hyvä tietää että erirotuinen lapsi on aivan valtava turnoff suomalaisille miehille.
Niin juuri sille naisvihamieliselle kaksinaismoraalin omaavalle miehelle, mutta ei rakastavalle ja empaattiselle miehelle. Hyviä miehiä on olemassa vaikka se ei teidän narratiiviin sovikkaan.
Pojat juottavat naisen tolkuttomaan känniin ja panevat porukalla. Sitten haukkuvat naista kyläpyöräksi, saisivat kyllä hävetä. Ei kukaan järkevä nainen halua tuollaisia miehiä. Oksettavaa.
Naisten onnellisuus on korkeampi, jos he ovat sinkkuja, elävät pidempään ja ovat terveempiä. Miehillä päin vastoin: he hyötyvät parisuhteesta. Naisten kannattaa välttää pysyvää parisuhdetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Työkaverin tytär teki sompun kanssa mukulan. Muksu oli alusta saakka todella paljon hoidossa isovanhemmillaan ja tietenkään somppuisä ei pysynyt kuvioissa. Tuo kaverin tytär löysi sitten suomalaisen ihan kunnon miehen ja pam, taas paksuna. Aikanaan tuli tuon uuden muksun ristiäiset ja vasta silloin paljastui, että mimmillähän on sompun kanssa muksu jo entuudestaan. Oli kuulemma ollut melkoinen show, kun miehen äiti sai raivarin. Nyt sitten kumpikin muksu on lähes aina hoidossa isovanhemmillaan. Etsineköhän kyläpyörä uutta miestä.
Kyläpyörän kanssa seksikin on varmasti jotenkin likaisen tuntuista.
Jos asiasta halutaan keskustella, termit olis kiva olla selvillä. Entä jos haluaisin itsekin harrastaa sellaista, onko kysyminen kielletty? Miksi se olisi sallittua vain edelliselle muttei minulle?
Mitä ihmettä on jännä kasuaali seksi? En ole ikinä kuullut.