Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmalämpöpumppu kokemuksia

Vierailija
15.05.2026 |

Olen tässä vertaillut muutamaa viilentävää ja lämmittävää ilmalämpöpumppua, mutta käytännön kokemukset kiinnostaisivat. Hakusessa olisi laite noin 110 neliön asuntoon, jossa talvella sähkölämmitys ja kesällä sisälämpö nousee aika helposti. Esimerkiksi Mitsubishin, Daikinin ja Panasonicin malleja on tullut katsottua. Ääni, huollon helppous, sulatukset pakkasella ja viilennyksen teho kiinnostavat erityisesti. Miten paljon teillä on mennyt sähköä kesäkäytössä, jos pumppua on pidetty viilennyksellä vaikka heinäkuun ajan? Entä onko talvella näkynyt oikeaa säästöä sähkölaskussa, jos aiempi lämmitys on ollut pattereilla tai suoralla sähköllä? Kaikki plussat ja miinukset kiinnostavat, varsinkin jos laite on ollut käytössä jo yli vuoden.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta viini on pahaa. ap

Vierailija
82/84 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä aivan täysin itse kantaa vastuuni asioista kuten jokaisen aikuisen ihmisen kuuluukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimettömänä ja ilman nimimerkkiä kun on " hyvä huudella" .

Vierailija
84/84 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olet trolli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä