Petteri Orpo on kelvoton
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mä jo niin odotan kun Antti-boysta tulee se jämäkkä johtaja jonka tämä maa tarvitsee.😂
Enää vuosi, sitten lapanen lentää
Vierailija kirjoitti:
Kynnysmatto se on. Likainen, persujen naisenpotkinta- ja paskakengillään sotkema.
Jospa hän haluaa alistua naisille....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako kelarottaa heti aamusta?
Ei tullut persutyperykselle mieleen, että joku voi kirjoittaa tänne eri aikavyöhykkeeltä kuin missä itse elää täysin merkityksetöntä luuserielämäänsä.
Viestissä on kellonaika josta näkee milloin se on lähetetty ja siitä voi päätellä aikavyöhykkeen jolta se tulee. Kaikilla ei vaan älykkyys riitä tämän tajuamiseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jo niin odotan kun Antti-boysta tulee se jämäkkä johtaja jonka tämä maa tarvitsee.😂
Toivottavasti laitetaan vanhainkotiin istumaan likaisissa vaipoissa
Oikeisto aina lopettaa leikin kesken kauden, lapanenkin syksyllä lähtee EKn leipiin.
Vierailija kirjoitti:
Kynnysmatto se on. Likainen, persujen naisenpotkinta- ja paskakengillään sotkema.
Ei yllätä. Miehen osa, silkkaa alistamista ja kontrolloimista, kehdosta hautaan. Yksinhuoltajaäidit kaatavat stressinsä kasvavien pojannassikoiden niskaan. Pojat eivät saa olla enää poikia, kun myös he joutuvat päiväkodissa oppimaan tavallisia käyttäytymistä sääteleviä normeja. Tyttöystävät taas kertovat miehille, millaisia heidän tulee olla. Kun tyttöystävistä kasvaa aviovaimoja, he sisustavat valkoisella ja tylyttävät aviomiehiään skumppalasin äärellä. Miehestä on tullut milleniaalinaisen ovimatto.
Naiset on nyt vallassa ja Suomi pyörii naisten tahdon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheppäs jo töihin ulisemasta.
Olen ollut jo aamukolmesta. Milloin sä lähdet töihin? 2029 vai myöhemmin? Ehkä kun pääset vankilasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, se on köyhän ongelma kuolla paskat housuissa esperi caren siivouskomeron lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän haluaa alistua naisille....
PikkuPetteri olisi onnesta soikeana, anna mulle piiskaa..
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo olisi ollut yhtä hyvä kenkäkauppias kuin Al Bundy.
Miksi Al Bundy ei olisi ollut hyvä kenkäkauppias? Ei hän ainakaan potkuja saanut, joten... Tiedä sitä, millainen vanhojen mummojen hurmuri hän oli työpaikalla, vaikka inhosikin työtään. En ainakaan muista, että hänen työssäoloaan olisi kuvattu sarjassa.
Politiikkaan lähtevä on pelkuri. Pelkurin on helppo elää politiikan mielikuvitusmaailmassa tappelemassa mielikuvitusrahoista. Kuka tahansa alkaa puhua höpöjä, kun on näytellyt närkästynyttä täysistunnossa toisen puolueen pikkujoulupanolleen ja tietää, ettei eduskunnan jälkeen löydä töitä kuin korkeintaan maakuntajohtajana tai jonain muuna Facebookia verorahoilla selaavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin katkera Sannalle. Hän houkkutteli Suomen punavihermieliset äänestämään puoluettaan antamalla ymmärtää, että taktinen demareiden äänestäminen on ainoa mahdollisuus välttää syöksyminen sinimustaan fasismin yöhön. Kun pick me -fasistit sitten voittivat, Marin ajoi puolueensa oppositioon ja luopui puheenjohtajuudesta, muuttui Instagramiaan lukuun ottamatta näkymättömäksi ja ilmoitti noin vartti vaalien jälkeen jättävänsä koko eduskunnan lähteäkseen johonkin Tony Blairin Ellun Kanoihin heiluttelemaan käsiään. Se olisi minkä sukupuolen ja minkä puolueen edustajalta tahansa sanalla sanoen aika paska temppu.
Sanna onnistui tekemään itsestään rikkaan. Kaipa se oli alun perinkin tarkoituksena. Kunnon kapitalisti.
Ihan tavallinen SDP:läinen. Ovat kuin retiisejä, punaisia päältä, mutta vähän, kun pintaa raaputtaa, niin täysin valkoisia sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin katkera Sannalle. Hän houkkutteli Suomen punavihermieliset äänestämään puoluettaan antamalla ymmärtää, että taktinen demareiden äänestäminen on ainoa mahdollisuus välttää syöksyminen sinimustaan fasismin yöhön. Kun pick me -fasistit sitten voittivat, Marin ajoi puolueensa oppositioon ja luopui puheenjohtajuudesta, muuttui Instagramiaan lukuun ottamatta näkymättömäksi ja ilmoitti noin vartti vaalien jälkeen jättävänsä koko eduskunnan lähteäkseen johonkin Tony Blairin Ellun Kanoihin heiluttelemaan käsiään. Se olisi minkä sukupuolen ja minkä puolueen edustajalta tahansa sanalla sanoen aika paska temppu.
Sanna onnistui tekemään itsestään rikkaan. Kaipa se oli alun perinkin tarkoituksena. Kunnon kapitalisti.
Ihan tavallinen SDP:läinen. Ovat kuin retiisejä, punaisia päältä, mutta vähän, kun pintaa raaputtaa, niin täysin valkoisia sisältä.
SDP antaa kaikille mahdollisuuden rikastua, Kokoomus ei
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako kelarottaa heti aamusta?
yyh yyh kun mun ilmaiset rahat on viety, harmittaahan se kun olin ajatellut viettää koko elämäni toisten rahoilla sossupummina. Kyllähän se ahistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP antaa kaikille mahdollisuuden rikastua, Kokoomus ei
Raha ei taida kiinnostaa sinua tarpeeksi? Rikastuminen on nimittäin Suomessa helpompaa kuin seksiseuran saaminen minkään puolueen risteilyllä.
Esim SDP riveistä löytyy hyviä esimerkkejä, miten Suomessa rikastuu, kun myy jotain jollekin, joka ei käytä omia rahojaan. Siis julkiselle sektorille, kunnille, valtiolle ja sille maakuntahallinnolle, josta virkamiehetkin tajuavat yhtä vähän kuin persu abstraktista taiteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, se on köyhän ongelma kuolla paskat housuissa esperi caren siivouskomeron lattialle.
Meillä olisi varaa myös vanhusten parempaan hoitoon, mutta vaatisi isompia firmoja sekä tulo- ja varallisuuserojen kasvua. Poliitikon pitää näytellä ääliötä, koska kansa haluaa nykyään järjen sijaan empatiaa. Ehkä järki vielä voittaa ja tämä uhripuhe on ohi menevä ilmiö.
Siihen saakka odottelen vain, että nämä Esperi Caren ja muiden firmojen ahneet paskiaiset saavat jatkaa rahastustaan. Minulla on nimittäin pitkä lista ihmisistä, jotka haluan sinne hoitoon.