Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset eivät meikkaa kasvoja lainkaan?

Vierailija
14.05.2026 |

Sen sijaan he panostavat kynsien ja hiuksien kauneuteen, ja myös vaatteisiin.

Kommentit (341)

Vierailija
321/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas miehenä ihmettelen miksi naiset ylipäätään meikkaavat, moni nainen on luonnollisesti kaunis, mutta järkyttävän näköisiä siinä paksussa pakkelikerroksessa. Ei sytytä vähääkään järkyttävä pakkelikerros naamassa. Mikä idea siinä oikein on? Mies 

No ei kai ny naiset sitä miehiä varten tee? Miks miehet aina et kaikki sua varten

Juu ja naiset pukeutuu myös ihonmyötäisiin trikoosiin ja toppeihin julkisille paikoille ihan vaan itseään varten 🤭 

Vierailija
322/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei ole arkena meikkiä eikä kyllä mitään kynsi- tai hiuslisäkkeitäkään. Tykkäisin meikata maltillisesti arkenakin, mutta oon todennut että käytän sen ajan mieluummin muihin asioihin. Lapset, parisuhde, omasta terveydestä huolehtiminen ja kotityöt menevät meikkaamisen edelle. Vaikka meikkaamiseen menisi vain 10 min päivässä, niin sen ajan käytän mieluummin esimerkiksi venyttelyyn, jumppaan, lapselle lukemiseen tai olohuoneen järjestelyyn.

Laskin nopeasti paperilla paljonko tekee 10 minuuttia päivässä vuoden aikana. Sain tulokseksi, että jos meikkaat 10 min/vrk, niin vuodessa se olisi 2,5 vuorokautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin ei tarvi, on niin luonnollisen kauniita ilmankin

Tämä.

Oma vaimoni on luonnonkaunis Latina.  Ei meikkiä, ei kynsilakkaa. Ikää viitisenkymmentä.

Juuri viime viikolla hänen käydessään yksin kaupungilla (ei Suomessa) joku tuntematon vastaantulija oli todennut:

"Anteeksi, mutta pitää sanoa. Olet äärimmäisen kaunis".

Moni tuntemani nainen itse asiassa rumentuu meikkaamalla. Erityisesti nostaa pintaan Suomessakin tavalliset venäläiset tummennetut kulmakarvat.

Huh.

Huutista kun palstan femcelrummot kilpaa alapeukuttavat tätä postausta 😅

Vierailija
324/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla ehkä juuri tuollainen, että panostan enemmän kynsiin ja hiuksiin kuin meikkaamiseen. En yksinkertaisesti pidä tunteesta, minkä meikit tekee. Mulla on ihan modernejä huippumerkkejä meikit, mutta silti se tunne on epämiellyttävä. Silmämeikkiin ei löydy tarpeeksi hellävaraista, kaikki mahdolliset testannut. Joten ei kiitos. Hoidan ihoa hyvin ja säännöllisesti. Minulla on ilman meikkiä erottuvat kulmat ja ripset, riittää itselleni.

Vierailija
325/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekon pelaajista osa on komeita, osa ei ole.

Ei sinne mallikoulusta valita.

Vierailija
326/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksei miehet viitsi kohentaa ulkonäköään saati edes peseytyä? Haisuli röllännyt täällä viikon.

Täälläkö se femcelrummo taas itkee kroonista munan puutettaan 🤣 Milloin ajattelit menettää neitsyytesi? 😘

-eri

Mutta dildot on keksitty

Vierailija
327/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas miehenä ihmettelen miksi naiset ylipäätään meikkaavat, moni nainen on luonnollisesti kaunis, mutta järkyttävän näköisiä siinä paksussa pakkelikerroksessa. Ei sytytä vähääkään järkyttävä pakkelikerros naamassa. Mikä idea siinä oikein on? Mies 

No ei kai ny naiset sitä miehiä varten tee? Miks miehet aina et kaikki sua varten

Juu ja naiset pukeutuu myös ihonmyötäisiin trikoosiin ja toppeihin julkisille paikoille ihan vaan itseään varten 🤭 

En pukeudu mut kotona kyllä ja tuijotan peffaani peilistä

Vierailija
328/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan mielipide on, että kaikkien palstalaisten äidit on rumia vanhoja eukkoja.

HÖNÖJÄ

Vierailija
329/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kasvojen iho ja silmät ärtyvät ja tulehtuvat kaikesta meikistä ja suurimmasta osasta voiteita, puhdistusaineita jne, joten en todellakaan laita kasvoihin mitään ylimääräistä, jos iho ilman pysyy jotenkin siedettävänä. 

Vierailija
330/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte kun oon jo nätti

Minä taas en muutu kauniiksi, vaikka meikkaisin, joten en viitsi vaivautua.

Vierailija
331/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, on kai se nyt selvä ettei poliisit katsele mitään rupsahtaneita keski-ikäisiä eukkoja. 

Keski-ikäisenä naisena kannattaa ottaa roskakuski tai joku putkimies. Ne ei ole suosittuja naisten keskuudessa niin niille saattaa vanhempikin akka kelvata. 🥸😎🤡😂

Mitä v*ttua? Rööriroopethan on joka naisen unelma.

Vierailija
332/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei ole arkena meikkiä eikä kyllä mitään kynsi- tai hiuslisäkkeitäkään. Tykkäisin meikata maltillisesti arkenakin, mutta oon todennut että käytän sen ajan mieluummin muihin asioihin. Lapset, parisuhde, omasta terveydestä huolehtiminen ja kotityöt menevät meikkaamisen edelle. Vaikka meikkaamiseen menisi vain 10 min päivässä, niin sen ajan käytän mieluummin esimerkiksi venyttelyyn, jumppaan, lapselle lukemiseen tai olohuoneen järjestelyyn.

Laskin nopeasti paperilla paljonko tekee 10 minuuttia päivässä vuoden aikana. Sain tulokseksi, että jos meikkaat 10 min/vrk, niin vuodessa se olisi 2,5 vuorokautta. 

Tuohon pitää lisätä meikin poistamiseen kuluva aika.

Vierailija
333/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo vastata. Siihen on montakin syytä.

1. En osaa, en ole koskaan opetellut.

2. En halua käyttää rahaa johonkin, joka on mielestäni turhaa

3. En kaunistu meikkaamalla

4. Minulla on erottuvat ripset ja kulmat ja täyteläiset punaiset huulet luonnostaan, ei tarvitse maalaamalla korostaa niitä 

5. En osaisi olla koskettelematta kasvojani, hieromatta silmiäni tai muuta joten meikki menisi heti pilalle

6.en koe olevani minä, jos minulla on meikkiä (toisen meikkaamana). Näytän mielestäni pelleltä, tuntuu että koomisesti korostettu ja sotkettu silmät (smoky eyes), vaikka meikki itsessään olikin hyvin tehty. 

7.Olen laiska. Puhdistaminen on työlästä ja vie aikaa. 

8.olen tyytyväinen itseeni luomuna. Miksi meikkaisin?

Huoliteltu olo tulee kun on siististi pukeutunut ja puhdas. 

Vierailija
334/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksei miehet viitsi kohentaa ulkonäköään saati edes peseytyä? Haisuli röllännyt täällä viikon.

Täälläkö se femcelrummo taas itkee kroonista munan puutettaan 🤣 Milloin ajattelit menettää neitsyytesi? 😘

-eri

Mutta dildot on keksitty

Nii onneks dildot tuo läheisyyttä, turvaa ja niille voi avautua pitkän ja raskaan työpäivän jälkeen 🤭

Vierailija
335/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisien ja palomiesten katkerat keski-ikäiset ex-vaimot kirjoittelevat täällä. Heidät on vaihdettu nuorempaan naiseen.

Miksi pitäisi vaihtaa nuorempaan? Jos ei ole perhettä enää perustamassa. 

Vierailija
336/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Mutta dildot on keksitty

Nii onneks dildot tuo läheisyyttä, turvaa ja niille voi avautua pitkän ja raskaan työpäivän jälkeen 🤭

Lemmikkiä voi halata ja sille voi jutella.

Vierailija
337/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, osa ihan oikeasti pukeutuu noihin itseään varten - boostaa itsetuntoa ja antaa hyvän mielen näyttäessään seksikkäältä.

Vierailija
338/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo hullu on, joka on spämmännyt varmaan 200 viestiä jostain poliiseista ja vanhoista naisista??? Aloitti niistä jauhamisen vaikka ketjun alkupäässä ei käsitelty esim. naisten ikää millään tavalla.

Vierailija
339/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pukeudu mut kotona kyllä ja tuijotan peffaani peilistä

Ok, Pertti.

Itsekin pukeudun ns. "vaatimattomasti" ulos, kun en halua kiinnittää ylimääräistä huomiota, mutta totta h*lvetissä ihastelen itseäni peilistä kotona, juurikin mm. takamusta ja rintavarustusta. Olenkin tosin bi.

Eri, N35

Vierailija
340/341 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikkaavat huonoa itsetuntoa 

Mulla ei ole huono itsetunto, vaan huono iho. Tuo on loukkaavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi