Miksi jotkut naiset eivät meikkaa kasvoja lainkaan?
Sen sijaan he panostavat kynsien ja hiuksien kauneuteen, ja myös vaatteisiin.
Kommentit (341)
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Suomessa kaikki naispoliisit ovat todella kauniita joten ei ihme, että miespoliisit haluavat niiden kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso leikkaa mun hiukset. Olen työtön ja välillä pätkätöissä. Puoliso leikkaa mun hiukset myös silloin, kun olen pätkätöissä. Hiustenleikkaus kampaajalla voi maksaa jopa 40 euroa, sillä rahalla saa ruokaa kaupasta.
Sama. Joku perheenjäsenistä leikkaa mun hiukset. Investoin kampaajansaksiin, kunnollisiin. Ja niitä varjellaan. En enää edes tunne kampaajia, jotka olisivat niin hyviä työssään, että viitsisin käyttää rahaa. Monille tutuille vaikuttavat tekevän hankalasti ja kalliisti ylläpidettäviä hiusmalleja, jotka pysyy kauniina muutaman viikon. Rahaa on säästynyt ja olen hankkinut murto-osalla hoitavia laadukkaita hiustenhoitotuotteita, laadukkaan harjan ja silkkityynyliinan esimerkiksi. Mikään hiusväri ei pue naista niin kauniisti kuin oma väri. Ja niitä omia värejä voi mieluusti korostaa meikeillä. Ja sopivan värisillä vaatteilla.
No, on kai se nyt selvä ettei poliisit katsele mitään rupsahtaneita keski-ikäisiä eukkoja.
Lihaksikkaita rekkalespoja naispoliisit
Vierailija kirjoitti:
No, on kai se nyt selvä ettei poliisit katsele mitään rupsahtaneita keski-ikäisiä eukkoja.
Niinpä, tosin palstalla niitä riittää!!
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisenä naisena kannattaa ottaa roskakuski tai joku putkimies. Ne ei ole suosittuja naisten keskuudessa niin niille saattaa vanhempikin akka kelvata. 🥸😎🤡😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sun äidistä sun poliisi isä otti jo eron. Sun äidillä on ryppyjä jo, se on rupsahtanut.
Poliisien ja palomiesten katkerat keski-ikäiset ex-vaimot kirjoittelevat täällä. Heidät on vaihdettu nuorempaan naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sun äidistä sun poliisi isä otti jo eron. Sun äidillä on ryppyjä jo, se on rupsahtanut.
Mutta sulla oli jo paljon nuorempana :D
On osalla 30-vuotiaista miehistä jo kalju.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ei auta, kun sulla on rumat kasvot.
Minun mielestäni meikki ei ole nättiä minulla. Minulla on jo tummat kulmakarvat, hyvät huulet, aika lailla virheetön iho ja näkyvät ripset, se riittää minulle. En tarvitse mitään contoureja ja rajauksia enää siihen, näytän vain luonnottomalta. Kynsiäkään en kyllä laita, leikkaan vain ja putsaan aluset.
Naiset ei ole kiinnostuneita pelkästään treenatusta kropasta, pitää lisäksi olla komeat kasvot.
Jääkiekon pelaajista osa on komeita, osa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte kun oon jo nätti
Tämä.Osa nätti meikkaa aivan liikaa ja näyttää halvalta.Pisteet niile jotka nätteinä meikkaa maltilla tai ei ollenkaan ja pilaa upeaa olemustaan.
Sulla tulee tukalat paikat kotona, kun sun isä on poliisi ja kohta saat naispoliisin äitipuoleksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte kun oon jo nätti
Tämä.Osa nätti meikkaa aivan liikaa ja näyttää halvalta.Pisteet niile jotka nätteinä meikkaa maltilla tai ei ollenkaan ja pilaa upeaa olemustaan.
Kaupan kassalla oli kerran nuori nainen, jolla oli isot ja kauniit silmät ja huulet, mutta aika ohuet hiukset. Nainen ei koskaan meinannut kasvojaan, mutta hänellä oli usein erilainen kampaus.
Vierailija kirjoitti:
MIksei miehet viitsi kohentaa ulkonäköään saati edes peseytyä? Haisuli röllännyt täällä viikon.
Täälläkö se femcelrummo taas itkee kroonista munan puutettaan 🤣 Milloin ajattelit menettää neitsyytesi? 😘
Ehkä sun rahat kiinnostaa.