Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet hukannut humalassa? Muutakin kuin muistin. Aloitan: silmälasit ja Kelakortin

Vierailija
13.05.2026 |

En tiedä kumpi ketutti enemmän!🙈😬

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimet, monta puhelinta, passin, rahat, lääkkeet, kengät, kaverit, nuoruuden.

Vierailija
42/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hävitin pankkikortin. Se olikin sitten poikakaverilla tallessa. Onneksi en hukannut poikakaveria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekunnioituksen.

Vierailija
44/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit. Tosin hetken niitä kotoa etsittyäni, muistin kaatuneeni tiettyyn pusikkoon kotimatkalla, ja kunhan kunto sen salli lähdin katsomaan josko ne vielä löytyisivät. Löytyihän ne, juuri saman pusikon juurelta, eikä kukaan muu ollut vielä ehtinyt niitä löytää.

Avaimet on ollut monta kertaa aamulla hukassa, mutta yksineläjänä olen voinut päätellä, että jos olen kotiini päässyt, kotoa niiden täytyy myös löytyä.

Vierailija
45/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengät talvella - mitenköhän sekin oli edes mahdollista? Siis jalasta ja tulin kai kävellen kotiin.

Saatoit kävellä ne jalassa kotiin mutta sitten kotona heittää ne vaikka partsilta ulos

Vierailija
46/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kengät talvella - mitenköhän sekin oli edes mahdollista? Siis jalasta ja tulin kai kävellen kotiin.

Saatoit kävellä ne jalassa kotiin mutta sitten kotona heittää ne vaikka partsilta ulos

Täysin mahdollista. Kerran löysin voidellun kaukosäätimen jääkaapista, jossa oli erehdyttävästi hampaanjälkiä muistuttava jälki.

Vierailija
47/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin nuorena usein ihmeelliseen tilaan humalassa, kuin johonkin manian tai psykoosin kaltaiseen. 

Kerran lähdin kylälle viikonlopunviettoon, join muustaakseni pullon viiniä. Ajoin polkupyörällä naapurikylälle n. 20km ilman mitään muistikuvia, hukkasin pyöräni, kävelin muutaman kilometrin kotiinpäin ja kömmin yhden tuttavan pihavajaan nukkumaan. Hyvä, kun en kuollut hypotermiaan.

Uskomattoman pitkä muistikatko juotuun alkoholimäärään nähden. Kykenin kuitenkin pyöräilemään.

Vierailija
48/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko, 2-3:t silmälasit, leirintäalueen, monta tyttöystäväkandidaattia, sokerina pohjalla pernan.

Vierailija
49/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit, korvakorut ja sateenvarjo. 

Vierailija
50/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin mahdollista. Kerran löysin voidellun kaukosäätimen jääkaapista, jossa oli erehdyttävästi hampaanjälkiä muistuttava jälki.

🤣

Vierailija
51/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että olen joskus hukannut jotain humalassa, mutta ei nyt kyllä tule ainuttakaan juttua mieleen. Hukkaan aika harvoin tavaroita, koska olen joutunut opettelemaan pitämään niistä huolen. 

Vierailija
52/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekunnioitukseni...

Vierailija
53/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon vain muutaman vuoden välein ja silloin hirvittävän humalan ja ihmetellä sopii miten en ole hukannut koskaan mitään ja eniten ihmetyttää miten olen selvinnyt kaupungilla seilatessani liikennevaloista. Kai ne kuskit on olleet skarppina humalaisten jalankulkijoiden kanssa, koska mä en voi siinä kunnossa kiinnittää huomiota liikennevaloihin. Nykyään juon ne kännit ihan kotona vain.

Vierailija
54/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen etuhampaani, aamulla vasta huomasin, ei tietoa miten ja missä irtos

Vierailija
55/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, kun en ole koskaan humalassa. 

Vierailija
56/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari-illan jälkeisenä päivänä menin seinäkiipeilemään ja kotiin tullessa tajusin että olin hukannut lompakkoni jossa oli ajokortti, pankkikortti ja kaiken maailman festarikolikoita. Kotona käänsin kaikki seinäkiipeilytarvikkeet, repun, baarilaukun ja takintaskut ympäri mutta ei löytynyt vaan mistään. Ikinä ennen en ollut hävittänyt mitään niin harvinaisen daiju olo. Kaiken uusiminen maksoi yli satasen ja vitutti ankarasti. 

Kuukauden jälkeen löysin lompakon Kanken-reppuni uumenista sen hiton istumatyynyn takaa.

Vierailija
57/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni siinä hukkasin. Heräsin aamulla oudosta paikasta.

Vierailija
58/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut,kengät, migreenilääkkeet, toisen kengän, aurinkolasit...

Vierailija
59/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lähdin pussikaljalle mekko päällä ja sandaalit jaloissa.

Aamulla heräsin vessan lattialta kommandona,pikkupöksyt olivat kadonneet. Kuten myös kengät. Katsoin rappukäytävä ,hissi  ja pihan mutta kenkäni olivat poissa. Ikinä ei selvinnyt niiden ja pikkareiden kohtalo.

Vierailija
60/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukku Espoossa. Meikit oli kelvannut, ei mikään muu. Käsittämätöntä mutta pitää olla kiitollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä