Mitä olet hukannut humalassa? Muutakin kuin muistin. Aloitan: silmälasit ja Kelakortin
Kommentit (40)
En mitään ku en humaloidu koskaan :D Pienessä hiprakassa saattaa tosin tapahtua mielenkiintoisia asioita 😂
Farkkutakki,istuin sen päällä puistossa ja varmaan jätin sinne.
Rintaliivit,baaripanon kämpälle kun tuli aamulla kiire ulos.
Toisen korvakorun,tippui johonkin.
Pitsan 🤣 Ostin sen ja tulin kotiin tyhjin käsin. Myös laatikko hävisi täysin.
Sontikka unohtui bussii mutta on niitä selvinpäinkin unohtunut jonnekin, ei sama mutta kummiskin 😄
Vierailija kirjoitti:
Voi eeeiii, toi ketutus kun tajuaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Voi voi sentään, ookko varma ettet popsinut sitä poskeen matkan varrella 😂
Vierailija kirjoitti:
En mitään, koska en kännää
Kännäsin kyllä opiskeluaikana, mutta en hukannut koskaan mitään.
Kerran nuornamiesnä tajusin hukanneeni hevosen vaikka ensin luulin löytäneeni rattaat. Äitee oli kiukus.
Sekin on ihmeellista kun joillakin aina menee vaikka mitä hukkaan oli ne sitten selvinpäin tai humalassa.
Itellä ei oo koskaan mitään hukassa, vaikka oon vähän hajamielinen.
Saako luetella mitä on hukannut muissa aineissa?
Mursin nilkkani ja jouduin käyttämään kyynärsauvoja kipsin takia. Lähdin baariin ja hukkasin ne jonnekiin sinne.
Kerran baarihoito varasti mun hienon silkkihuivin aamulla. Mutta sain p*llua kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Saako luetella mitä on hukannut muissa aineissa?
Tottakai.
Kengät talvella - mitenköhän sekin oli edes mahdollista? Siis jalasta ja tulin kai kävellen kotiin.
Laskutikun junaan ja harmitti vietävästi kun mistään ei justiin semmosta löytyny.
Mikrokuvun. Kännäsin kotona ja illalla olin syönyt jotain. Aamulla mikrokupu oli mystisesti kadonnut eikä sitä ole vuosienkaan jälkeen löytynyt.
En muistanut missä asuin, kun taksikuski kysyi. Voi tuota ihanaa nuoruutta.