Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet hukannut humalassa? Muutakin kuin muistin. Aloitan: silmälasit ja Kelakortin

Vierailija
13.05.2026 |

En tiedä kumpi ketutti enemmän!🙈😬

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörän, silmälasit, avaimen. 

Vierailija
62/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähläsin pikkujouluissa komerossa kollegan kanssa ja toinen korvakoru taisi jäädä sinne. En kehdannut kysellä perään. Onneksi oli rihkamaa, mutta harmitti silti, kun olivat ekaa kertaa käytössä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengät talvella - mitenköhän sekin oli edes mahdollista? Siis jalasta ja tulin kai kävellen kotiin.

Huh,  tämä pahempi. Itse hukkasin nuorena kengännauhat... Ihan yhtä ihmeellistä.

Vierailija
64/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Koska olen kohtuullinen.

Vierailija
65/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo varma oliko jurrissa, mutta tiedän yhden, joka saksan reissulla hukkas 8 miljardia.

Kotio tullessaan se sano vaan, että suomi ensin- ajattelu, on vahingollista

Vierailija
66/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hävitin vuosikymmenen.

Vierailija
67/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mahdollista ja mahdotonta olemme näemmä kännissä hukanneet!  Omalta kohdaltani voin vain kiitollisena todeta, että Suojelus Enkeli ei ole minua seikkaillessani/sekoillessani hukannut!  Niin huoletonta meno oli!   Nim. Raitistunut alkoholisti

Vierailija
68/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalin ja käytöstavat. Tavaroistani olen neuroottisen tarkka humalassakin. 😅

Vierailija
69/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo- lakin vuonna 1994, heti ensimmäisenä iltana. Jokunen vuosi harmitti, mutta jos löysit pidä hyvänäsi👍

Vierailija
70/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskutikun junaan ja harmitti vietävästi kun mistään ei justiin semmosta löytyny. 

No tuosta on sitten jo jonniin verran aikaa, 50 vuotta ainakin. Ellet sitten keräile laskutikkuja, kuten eräs työtoveri.

Itse en ole humalassa hukannut muuta kuin sivistyneen käytöksen, onneksi sangen harvoin.

Vierailija
71/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumepäissäni lähdin vaateostoksille Macy’s tavarataloon (asuin silloin USAssa) ja ostoksien jälkeen hukkasin American Express -kortin tavarataloon. Kyllä harmitti, tästä on kulunut nyt 25-vuotta. Enää en vastaavaan sortuisi.

Vierailija
72/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa kukkaron kortteineen. Kolmesti kotiavaimet. Onneksi nuo ajat ovat kaukana takana. 

Vierailija
73/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole hukannut, olin nimittäin usein kuskina. Veljeni Mersulla olin liikkeellä, kyydissä naapurin pariskunta. Mies oli vähän pahoinvoiva, mutta sain kotiin parin pysähdyksen jälkeen. Aamulla mies ilmoitti, että tekohampaat on hukassa. Haettiin niitä ravintolan vessasta, pihalta, teiden varsilta, heidän kotoaan ja autosta. Ei löytynyt. Joutui sitten tilaamaan uudet hampaat. Siitä parin kuukauden päästä veljenvaimo oli siivoamassa Mersua vähän tarkemmin. Säikähti pahasti, kun hampaat naureskelivat penkin välistä. 

Naapurilla sai varahampaat ryyppyreissujaan varten. 

Vierailija
74/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, kukaan ei ole huomannut hävittäneensä täyttä tai lähes täyttä tupakka-askia. Silloin kun vielä itse baareissa kävin, niitä askeja löytyi unohtuneina pöydille ja tupakkakoppeihin. Keräsin parempaan talteen, jos ennen pöydän siivoojaa kerkesin. Ei se rööki silloinkaan halpaa ollut. 

Ja jos samalla silmiin osui avainnippu, käsilaukku tai lompakko tai muuta vastaavaa, niin ne vein joko portsarille tai tiskille. 

Vierailija
75/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 euron matkakortin siis siihen oli ladattu noin paljon matkoja... Kehutti, muut olleet mm hanskat, korvikset, pankkikortti... 

Vierailija
76/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuupussin festareilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi