Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusattiinko Stubbia koulussa?

Vierailija
13.05.2026 |

Ei kiusattu, vaan Stubb kiusasi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hänhän se kiusasi muita. 

Vierailija
2/5 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbi kiusasi, mm. sokeaa tyttöä. Ei mitään moraalia. Purkaa pahan olonsa ylenpalttiseen rasvanpolttoon, ja puoliso on kuin korpikuusesta revitty, vaikka kuinka hienot puvut päällänsä onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakohdat: Stubb- ja Iljongkim mikä onkaan.

Vierailija
4/5 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbi kiusasi, mm. sokeaa tyttöä. Ei mitään moraalia. Purkaa pahan olonsa ylenpalttiseen rasvanpolttoon, ja puoliso on kuin korpikuusesta revitty, vaikka kuinka hienot puvut päällänsä onkaan.

Ja kansa ihailee.

Vierailija
5/5 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on joskus kiusannut ja joutunut kiusatuksi, se on täysin normaalia.

Vierailija
6/5 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
7/5 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kuvittelemaan stubbin nauravan, näätsä,näätsä, näätsä? No ethän sä nää, ja naurunremakka polosport- kavereidensa kanssa. SÄÄLITTÄVÄ TYYPPI TÄMÄ STUBB JA KANNATTAJAT VIELÄKIN SÄÄLITTÄVÄMPIÄ VANHOJA UKKOJA.

Vierailija
8/5 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas edesmennyt isäni kertoi että aikoinaan hänen työmaan ohi kulki polkupyöräkisat. Stubbin edellä pyöräilevä kilpailija kaatui pahatsi.. Stubb ohitti kylmästi ja jatkoi matkaansa kysymättä edes vointia. Seuraava kilpailija pysähtyi inhimillisesti auttamaan selvästi loukkaantunutta kaveria isän kanssa. Eli ketään kiinnostavaa sijaintia jossain ränkingissä oli Stubbille tärkeämpi kuin kanssaihmisen hyvinvointi. Tämä kertoo hyvin minkänlainen tyyppi kyseessä.

Vierailija
9/5 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Stubbien äänestäjien keskuudessa, mutta ei yhdenkään normaalin ihmisen mielestä.

Vierailija
10/5 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut elämän aikana hölmöiltyä, Stubb kommentoi tuolloin.

Haastatteluissa nousivat keskusteluun vanhat puheet Stubbin koulukiusaajataustasta.

– Hemmetti sentään. Miten siihen pystyy vastaamaan ja puolustautumaan. Jos joku ihminen on tuntenut, että olen häntä kiusannut, niin silloin olen tehnyt väärin ja minun pitää pyytää anteeksi – koska olen ollut mulkku, Stubb totesi samaisessa haastattelussa 2014.

Vierailija
11/5 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut elämän aikana hölmöiltyä, Stubb kommentoi tuolloin.

Haastatteluissa nousivat keskusteluun vanhat puheet Stubbin koulukiusaajataustasta.

– Hemmetti sentään. Miten siihen pystyy vastaamaan ja puolustautumaan. Jos joku ihminen on tuntenut, että olen häntä kiusannut, niin silloin olen tehnyt väärin ja minun pitää pyytää anteeksi – koska olen ollut mulkku, Stubb totesi samaisessa haastattelussa 2014.

Jos joku on tuntenut? Sori siitä, että tunsit, kun en itse tuntenut mitään kiusatessani.

Hyi helvetti, miten ylimielinen voi ihminen olla. Ja tällaisen äänestäjien (huom. ei koko kansan) enemmistö äänesti presidentiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi