Hain taas pakollista työpaikkaa.
Töitä en tietenkään saa kun ikää on jo 55 vuotta. Laitan siis yhden rivin wiking lottoa niin on edes pieni mahdollisuus saada rahaa. Ottaa aika pahasti päähän tuo pakkohakeminen. Työkkäristä sanottiin ettei minulle ole töitä mutta pakko hakea vähintään yhtä paikkaa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Töitä ei haeta! Töihin mennään! Nyt tehtaalle johtajaa kättelemään!
Työt alkavat heti! Hopi hopi!
Olisikin noin helppoa :D
Minä olen jo 63 ja täytyy hakea 2 paikkaa joka kuukausi. Ihan turhanpäiväistä touhua.
Siis eikö teille soittele headhunterit?
Joo, työkkärinhän se kuuluu sulle työt osoittaa. Mieluummin osoittaa työpaikka, johon ei tarvitse edes hakea.
Olen 56. Teen, mitä täytyy. Mutta ei jaksaisi tätä pelleilyä enää millään. Jopa täysin sopivat paikat menevät käsistä, ne joihin eniten työkokemusta ja koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin jos sanotaan että mennään kättelemään johtajaa, mennään vessaan
Saman ikäinen ja mun pitää joka kuukausi raapia 4 paikkaa kokoon.
Tuossa iässä vielä kerkeät opiskella lääkäriksi ja tehdä 20 vuotta töitä.
Tämä pakkohakukeksintö kyttäyspolitiikkoineen antaa kaikille iäkkäämmillekin hakijoille mahdollisuuden olla oman elämänsä teatterikoululaisia. Vedetäään typerää roolipeliä hymistellen puolin ja toisin ja eikun sama uudestaan.
Työnantajat voivat kiristää sopimusehdot tappiin, koska pakkohaku tuottaa jatkuvasti tarjokkaita surkeimpiinkin työtehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä oli sarkasmia? Kuuminta hottia + 50 v työttömät. Menee varmasti suoraan roskakoriin.
Opiskele lähihoitajaksi, sinulla on vielä 20 vuotta työuraa jäljellä.
Todella typeriä neuvoja, hävetkää. Ei ole kuulkaa hääviä olla tuon ikäinen työtön. Pitäisi olla 35 vuotias, jolla on yli 20 vuotta työkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä pakkohakukeksintö kyttäyspolitiikkoineen antaa kaikille iäkkäämmillekin hakijoille mahdollisuuden olla oman elämänsä teatterikoululaisia. Vedetäään typerää roolipeliä hymistellen puolin ja toisin ja eikun sama uudestaan.
Työnantajat voivat kiristää sopimusehdot tappiin, koska pakkohaku tuottaa jatkuvasti tarjokkaita surkeimpiinkin työtehtäviin.
Ei tämä ole työnantajankaan etu. Käsitellä satoja hakemuksia ja poimia sieltä ne ns. oikeat hakijat. Nykyinen pakkohaku tilanne johtaa siihen, että haetaan paikkoja johon ei ole oikeata motivaatiota tai edes rahkeita tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Osoite? Mä, Sippe ja Jape tullaan heti.
Lue erikoislääkäriksi. Niillä on hyvä palkka ja töitä vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vanhus päiväunille, hophop!
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä vielä kerkeät opiskella lääkäriksi ja tehdä 20 vuotta töitä.
Suomessa lääkäriksi valmistuminen 55-vuotiaana aloitettuna tarkoittaa yleensä suunnilleen tätä:
lääketieteen opinnot noin 6 vuotta
laillistus ja erikoistuminen voivat jatkua työn ohessa
valmistuisit noin 61–62-vuotiaana
20 vuoden työura veisi noin 81–82-vuotiaaksi asti
Vierailija kirjoitti:
Siis ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työt alkavat heti! Hopi hopi!Osoite? Mä, Sippe ja Jape tullaan heti.
Ei kande. Jori kävi jo eilen, firma on kuulemma menossa konkkaan niin ei voi palkata ketää