Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDPn Joona Räsänen kärähti ratista IS tänään

Vierailija
13.05.2026 |

Nyt vain odotellaan demarien syytöksiä tyyliin kyllä ”persutkin ajavat kännissä”.

Kommentit (194)

Vierailija
81/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PEth-testi (B-PEth) pitää saada pakolliseksi kaikille kansanedustajille. Testiähän ei tarvitse tehdä joka päivä, kerran kuukaudessa kyllä riittää. 

Kyllähän eduskunnan ovellekin voisi laittaa alkolukon, jotta kukaan (ihan puoluekannasta riippumatta) ei pääsisi esim. umpijurrissa, kourallinen Gifu-pastilleja leipälävessään sinne eduskuntaan sen paskanpuhumisen ohessa lakeja säätämään, kun se eduskuntahan, rattijuoppoineen päivineen valitettavasti, ne lait Suomessa säätää. 

Vierailija
82/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu kärähtää ratista: kännissä ja läpällä, se oli vähän sitä rankempaa huumeria, pojat on poikia kjehkjeh ja persujen kannattakunta taputtaa päähän että synnit anteeksi, kaikki mokaavat joskus

 

Demari kärähtää ratista: on suoraselkäinen ja kantaa vastuunsa, ei selittele eikä vähättele yhtään, niin sama persujen kannattajakunta karjuu että vankilaan ja pois eduskunnasta, huonoa esimerkkiä kansalaisille, tollasia vihervassarit ovat öyhöyh räyh

MUTKUN PERSUT! Niinköhän Räsänenkin sanoi poliisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vappuränni jäänyt päälle.

Vierailija
84/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu kärähtää ratista: kännissä ja läpällä, se oli vähän sitä rankempaa huumeria, pojat on poikia kjehkjeh ja persujen kannattakunta taputtaa päähän että synnit anteeksi, kaikki mokaavat joskus

 

Demari kärähtää ratista: on suoraselkäinen ja kantaa vastuunsa, ei selittele eikä vähättele yhtään, niin sama persujen kannattajakunta karjuu että vankilaan ja pois eduskunnasta, huonoa esimerkkiä kansalaisille, tollasia vihervassarit ovat öyhöyh räyh

Ymmärtäähän toveri, että toverin kommentointihistorian valossa tämä on aivan herkullisen ironinen viesti joka kuvastaa toverin omaa käytöstä vuosien varrelta?

Vierailija
85/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskuntaryhmän satraappi on sitä mieltä, että kyseessä on yksittäistapaus

Vierailija
86/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt just sille noin pääsi käymään?

Kukahan uskoo, että joku jää kiinni rattijuoppodesta heti ensimmäisellä kerralla, kun ajaa kännissä autoaan. Miksi demari ei tilannut taksia, vaan lähti liikkeelle kännissä. Koska toiminta oli hänelle tavanomaista ja ilmeisen piittaamatonta.

Hän varmaankin kokeili alkoholin ja autoilun yhdistämistä ensimmäistä kertaa elämässään ja nyt kaduttaa, siis vähän samalla tavalla kuin erästä julkisuudesta tuttua naista kadutti se kokkelin kokeilu nokkaan siis niinku ekaa kertaa, ja sattumalta just sen ekan kokeilun jälkeen jää ratsiassa kiinni...

Against all odds vai miten se sanonta menee.

Taisi jo lipsauttaa puolustuksekseen, että olen ennenkin ajanut kosteista illanvietoista kotiin. Tämä kännissä ajaminen on hänelle siis ihan tapa (niin kuin se alkoholin suurkuluttajilla usein on), mutta nyt vasta osui se paha poliisi kohdalle pillinsä kanssa. Saattaa olla, että jatkossa osuu useammin vaikka eihän se tuota harrastusta estä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan Tytti T julkisuuteen vaatimaan julkista anteeksipyyntöä ja ainakin kolme kertaa lisättynä tuhkan ripottelulla päälleen? On se niin väärin, että joutui puhaltamaan heti paikan päällä, eikä saanut odottaa paria viikkoa testeihin menoa kuten Sannuli.

Ylimääräistä a studiota pukkaa! Eiku... 

Vierailija
88/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vappuränni jäänyt päälle.

Demarin vappu alkanut ajoissa tai sitten oli vielä viimevuotisella reissulla. Käry kävi huhtikuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut juotti demarin, persut on ammuttava!

Vierailija
90/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit ovat järkyttäviä PELLEJÄ ja miettikää, että jotkut suomalaiset äänestävät näitä PELLEJÄ. Itse en ole koskaan äänestänyt Demareita, heidän politiikkansa on Suomea tuhoavaa. Ovat valehtelijoita, Sanna Marinille maistui bileet ja kokkeli, alko näyttää maistuvan, rikollisuus näyttää maistuvan, Nasimalle turvapaikkabusiness tuntuu maistuvan eli wokkibusiness.............HYI HYI DEMARIT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sopivaa. Meinaan äänestää sdp:tä, mutta tämmöinen ei sovi kansanedustajalle. Ero ja uusi tilalle.

Ei tuu ministerin salkkua tämän jälkeen

Ei taida rattijuoppo-demaria haitata, hakee lohdutuspalkintona itselleen kaljasalkun

Ja paistaa naapurin kissan kuoliaaksi puoluesihteeri Näkkäläjärven kanssa. 

Vierailija
92/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan Tytti T julkisuuteen vaatimaan julkista anteeksipyyntöä ja ainakin kolme kertaa lisättynä tuhkan ripottelulla päälleen? On se niin väärin, että joutui puhaltamaan heti paikan päällä, eikä saanut odottaa paria viikkoa testeihin menoa kuten Sannuli.

Ei. Ilmoittaa todennäköisesti että edustaja erotetaan eduskuntaryhmästä.

Räsänen jo pyysi anteeksi eikä syytellyt muita, esim persuja tai maamuja.

Ps on idioottisakki, jossa rikos on vain sulka hattuun: murha (Kotkassa), kansanmurhaan yllytys,  ammuskelu, pedofilia, diilaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että maassa on persuhulluja ei yllätä ketään.

Se, että niitä siedetään mm. tälläkin palstalla eikä bannata, osoittaa naisten lammasmaisen tyhmyyden.

Loppupeleissä se hullu persu on harmittomampi kuin persuhullu.

Vierailija
94/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan Tytti T julkisuuteen vaatimaan julkista anteeksipyyntöä ja ainakin kolme kertaa lisättynä tuhkan ripottelulla päälleen? On se niin väärin, että joutui puhaltamaan heti paikan päällä, eikä saanut odottaa paria viikkoa testeihin menoa kuten Sannuli.

Ei. Ilmoittaa todennäköisesti että edustaja erotetaan eduskuntaryhmästä.

Räsänen jo pyysi anteeksi eikä syytellyt muita, esim persuja tai maamuja.

Ps on idioottisakki, jossa rikos on vain sulka hattuun: murha (Kotkassa), kansanmurhaan yllytys,  ammuskelu, pedofilia, diilaus.

Mutku persut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aholta kyllä erittäin asiallinen kommentti tänään tästä tapauksesta. Ei voi olla totta, jo toisen kerran kehun jonkun persun puheita tänään, apua mitä tapahtuu!?! 😂

Vierailija
96/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP:ssä on katto korkealla ja karmit leveällä.

Saat olla nat si, kissanpolttaja, pettäjä, narkkari ja ei niinku mitään. Normaalit ruokajuomat ja sen jälkeen rattiin on pientä.

Vierailija
97/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joona tainnut ajaa kännissä vähän useammankin. Nyt vaan jäi kiinni.

Miksi demarille ei kelpaa metrot, junat tai taksit edes kosteiden illanviettojen jälkeen? Eikö joona uskalla nousta niiden kyytiin edes kännissä?

Vierailija
98/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida myötähäpeältäni pystyä katsomaan sitä Joonaksen tiedotustilaisuutta muuta kun pätkiä. Huhhuh. 

Vierailija
99/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nousee Joona Räsäsen tilalle eduskuntaan? Ei kai vaan kummisetä Antti Rinne.

Vierailija
100/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin hyvä palkka että kyllä kelpaa ajella darrassa. Ja darrassa jos ajat mutta et tee ajovirhettä niin saat pitää kortin. Se on juopontuuria se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi