Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDPn Joona Räsänen kärähti ratista IS tänään

Vierailija
13.05.2026 |

Nyt vain odotellaan demarien syytöksiä tyyliin kyllä ”persutkin ajavat kännissä”.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää äänestäkö enää juoppoja kansanedustajia. Oikeastaan nykyaikana kansanedustajan ei tarvitse edes käyttää alkoa ollenkaan.

Aletaan äänestämään vain niitä ehdokkaita jotka pystyvät edustamaan kansaa raittiina. Tolla palkalla sen luulis olevan muutenkin itsestään selvää.

Vierailija
122/128 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako poikkeusluvalla ajaa autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämmöinen saa jatkaa tehtävässään, niin SDP:lle aiottu ääni menee jollekin muulle puolueelle. Että jos niin kuin alkaa toimet ja teot muistuttamaan Persulinjaa, niin minulta ei kyllä ääntä heru vaaleissa.

Vierailija
124/128 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikalla on vaaleja uudelleen miettiessään onneksi lohtuna nyt tämä artikkeli:

https://www.is.fi/ruokala/viikon-viini/art-2000011999404.html

Kyllä sieltä vielä keinot löydetään Joonan etumatkan takaisinkirimiseen.

-winner-

Rikkapakkomielle jatkuu.

Vierailija
125/128 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka raivoaa, kun Persujen ainoa vaaliase on kaapattu naapurileiriin. Gangsta-Joonan kannatus raketoi.

-winner-

Ja minulla on edelleen vähän kakkaa housuissa.

-winner-

No huuda avustajiasi tai Alania apuun pyyhkimään, siitähän sä niille maksat, äläkä mun nimimerkillä kirjoittele heti kun menee löysät housuun ketjussa.

-winner-

Kuvitelmat omasta tärkeydestä saavat harhaisen mielen kuvittelemaan että joku edustaja täällä vastailisi elämäntapatyöttömän laitavasemmistolaisen kommentteihin :D

Kunnon napoleonkompleksit taas kerran päällä!

Vierailija
126/128 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka raivoaa, kun Persujen ainoa vaaliase on kaapattu naapurileiriin. Gangsta-Joonan kannatus raketoi.

-winner-

Ja minulla on edelleen vähän kakkaa housuissa.

-winner-

No huuda avustajiasi tai Alania apuun pyyhkimään, siitähän sä niille maksat, äläkä mun nimimerkillä kirjoittele heti kun menee löysät housuun ketjussa.

-winner-

Kuvitelmat omasta tärkeydestä saavat harhaisen mielen kuvittelemaan että joku edustaja täällä vastailisi elämäntapatyöttömän laitavasemmistolaisen kommentteihin :D

Kunnon napoleonkompleksit taas kerran päällä!

Työn tekeminen ei tosiaan kiinnosta eikä minua vasemmistolaisempaa löydy ainakaan niistä punikeista jotka tunnen.

-winner-

Vierailija
127/128 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit ei osaa edes ryypätä kuten ammattilaiset. 0.6 promillia ylittää lievän ratin rajan ja sen saa jo muutamalla isolla tuopilla ja paukulla. Tositekijöillä on aivan eri lukemat. 

Vierailija
128/128 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarit ei osaa edes ryypätä kuten ammattilaiset. 0.6 promillia ylittää lievän ratin rajan ja sen saa jo muutamalla isolla tuopilla ja paukulla. Tositekijöillä on aivan eri lukemat. 

Tuoksuiko Räsänen uudelta vai vanhalta viinalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi