SDPn Joona Räsänen kärähti ratista IS tänään
Nyt vain odotellaan demarien syytöksiä tyyliin kyllä ”persutkin ajavat kännissä”.
Kommentit (194)
Saako poikkeusluvalla ajaa autoa.
Jos tämmöinen saa jatkaa tehtävässään, niin SDP:lle aiottu ääni menee jollekin muulle puolueelle. Että jos niin kuin alkaa toimet ja teot muistuttamaan Persulinjaa, niin minulta ei kyllä ääntä heru vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Riikalla on vaaleja uudelleen miettiessään onneksi lohtuna nyt tämä artikkeli:
https://www.is.fi/ruokala/viikon-viini/art-2000011999404.html
Kyllä sieltä vielä keinot löydetään Joonan etumatkan takaisinkirimiseen.
-winner-
Rikkapakkomielle jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka raivoaa, kun Persujen ainoa vaaliase on kaapattu naapurileiriin. Gangsta-Joonan kannatus raketoi.
-winner-
Ja minulla on edelleen vähän kakkaa housuissa.
-winner-
No huuda avustajiasi tai Alania apuun pyyhkimään, siitähän sä niille maksat, äläkä mun nimimerkillä kirjoittele heti kun menee löysät housuun ketjussa.
-winner-
Kuvitelmat omasta tärkeydestä saavat harhaisen mielen kuvittelemaan että joku edustaja täällä vastailisi elämäntapatyöttömän laitavasemmistolaisen kommentteihin :D
Kunnon napoleonkompleksit taas kerran päällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka raivoaa, kun Persujen ainoa vaaliase on kaapattu naapurileiriin. Gangsta-Joonan kannatus raketoi.
-winner-
Ja minulla on edelleen vähän kakkaa housuissa.
-winner-
No huuda avustajiasi tai Alania apuun pyyhkimään, siitähän sä niille maksat, äläkä mun nimimerkillä kirjoittele heti kun menee löysät housuun ketjussa.
-winner-
Kuvitelmat omasta tärkeydestä saavat harhaisen mielen kuvittelemaan että joku edustaja täällä vastailisi elämäntapatyöttömän laitavasemmistolaisen kommentteihin :D
Kunnon napoleonkompleksit taas kerran päällä!
Työn tekeminen ei tosiaan kiinnosta eikä minua vasemmistolaisempaa löydy ainakaan niistä punikeista jotka tunnen.
-winner-
Demarit ei osaa edes ryypätä kuten ammattilaiset. 0.6 promillia ylittää lievän ratin rajan ja sen saa jo muutamalla isolla tuopilla ja paukulla. Tositekijöillä on aivan eri lukemat.
Vierailija kirjoitti:
Demarit ei osaa edes ryypätä kuten ammattilaiset. 0.6 promillia ylittää lievän ratin rajan ja sen saa jo muutamalla isolla tuopilla ja paukulla. Tositekijöillä on aivan eri lukemat.
Tuoksuiko Räsänen uudelta vai vanhalta viinalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan Tytti T julkisuuteen vaatimaan julkista anteeksipyyntöä ja ainakin kolme kertaa lisättynä tuhkan ripottelulla päälleen? On se niin väärin, että joutui puhaltamaan heti paikan päällä, eikä saanut odottaa paria viikkoa testeihin menoa kuten Sannuli.
Ylimääräistä a studiota pukkaa! Eiku...
Ilta-Sanomissa ei ole Räsäs-jutuissa kommentointi auki, miksiköhän? Vähän sama ilmiö kuin Sannuli-jutuissa. Itse en enää Hesaria lue vaikka se paperisena kotiin tuleekin, oletan että tuhannet ja taas tuhannet ovat peruneet tilauksen, meillä vaimo haluaa lukea paperista, tilatkoon ja maksakoon.
Joona, brenkkua koneeseen ja baanalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka raivoaa, kun Persujen ainoa vaaliase on kaapattu naapurileiriin. Gangsta-Joonan kannatus raketoi.
-winner-
Ja minulla on edelleen vähän kakkaa housuissa.
-winner-
No huuda avustajiasi tai Alania apuun pyyhkimään, siitähän sä niille maksat, äläkä mun nimimerkillä kirjoittele heti kun menee löysät housuun ketjussa.
-winner-
Kuvitelmat omasta tärkeydestä saavat harhaisen mielen kuvittelemaan että joku edustaja täällä vastailisi elämäntapatyöttömän laitavasemmistolaisen kommentteihin :D
Kunnon napoleonkompleksit taas kerran päällä!
heh heh mitähän se kertookaan mun nimimerkkivarkaan komplekseista, kun hän haluaa olla minä ja kakat housuissaan ;DDDDDDDDD tee diagnoosi siitäkin ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Demarien nykyinen talousnero Huikka-Räsänen vedetään viemäristä alas. Vieläkö entisen hallituksen talousnero Borat-Mäkynen on käytettävissä?
Huikka-Räsänen,Hitas-Heinäluoma Jauho-Sanna,Nasse-Antti Kissantappaja-Mikkel on siinä meillä erikoinen sakki kaikki sitä vallan kahvaan pääseekin
Samaan aikaan peitellää (täältäkin keskusteluja poistetaan) perussuomalaisen kunnallispoliitikassa munana olevan henkilön suorittama puolisonsa murhaa,.. se on aina näin persuja kiinnostaa lähinnä muiden tekemät rikokset ja oma rötöstely pyritään häivyttämään keskustelusta mahdollisimman pian.
- Ei en ole demari vaan porvari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se nyt just sille noin pääsi käymään?
No mitenpä se punikeille voisi käydä, kun eivät EDES erota omia rahojaan ja taskujaan muiden rahoista ja taskuista. Äkkiäkö tuo kuvittelee omistavansa tiet ja kaikki, että omalla tontilla tässä umpikännissä vaan sohlataan menemään.
Edes omalla tontilla ei saa ajaa alkoholin vaikutuksen alaisena. Tuomioon riittää jopa istuminen kuljettajan paikalla avaimet virtalukossa tai auto on muuten ajettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarien nykyinen talousnero Huikka-Räsänen vedetään viemäristä alas. Vieläkö entisen hallituksen talousnero Borat-Mäkynen on käytettävissä?
Huikka-Räsänen,Hitas-Heinäluoma Jauho-Sanna,Nasse-Antti Kissantappaja-Mikkel on siinä meillä erikoinen sakki kaikki sitä vallan kahvaan pääseekin
Silti Perussuomalaiset on Suomen rikollisin puolue.
Jussi Halla-ahokin sanoo nostavansa hattua koska Räsänen ei venkoillut, vaan tunnusti nöyrästi eikä selitellyt.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-ahokin sanoo nostavansa hattua koska Räsänen ei venkoillut, vaan tunnusti nöyrästi eikä selitellyt.
No niin. Mestari on puhunut. Pulinat pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään. Ura on silti turvattu; Jos tulisikin potkut niin PS:ään kyllä pääsee ja siellä tapaus voi olla jopa sulka hatussa. Populismi tuntuu olevan jo valmiiksi hallussa ainakin noiden eduskuntasalissa pidettyjen puheiden perusteella.
Tosin saattaa olla niin mitätön rike ettei siitä lennä sen enempää pihalle omasta puolueesta kuin ole hyötyä PS:ään pyrkimisessä.
Ei tarvitse lähteä puoluekikkailuunkaan. Sotessa riittää pomon virkoja 20 000 €/kk, sitä varten vassarit kepun tuella sen viime kaudella runnoivat.
Säälittävä tuo Lindtmanin touhu Sitä pelottaa niin paljon se pääministeripaikan menettäminen, että tulee dramaattisena selittämään "tiedotustilaisuuteen" asiasta. Siis tuo Räsänen mokasi joo, mutta Lindtmanin pelko ja nolo, lipevä esittäminen on vastenmielistä sekin.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä tuo Lindtmanin touhu Sitä pelottaa niin paljon se pääministeripaikan menettäminen, että tulee dramaattisena selittämään "tiedotustilaisuuteen" asiasta. Siis tuo Räsänen mokasi joo, mutta Lindtmanin pelko ja nolo, lipevä esittäminen on vastenmielistä sekin.
Mikä siinä on noloa? Sentään tulee reilusti esille eikä kuittaa mokailua vain vältellen kuten Purra persujen tyriessä on tehnyt!
Aletaan äänestämään vain niitä ehdokkaita jotka pystyvät edustamaan kansaa raittiina. Tolla palkalla sen luulis olevan muutenkin itsestään selvää.