Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDPn Joona Räsänen kärähti ratista IS tänään

Vierailija
13.05.2026 |

Nyt vain odotellaan demarien syytöksiä tyyliin kyllä ”persutkin ajavat kännissä”.

Kommentit (194)

Vierailija
121/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää äänestäkö enää juoppoja kansanedustajia. Oikeastaan nykyaikana kansanedustajan ei tarvitse edes käyttää alkoa ollenkaan.

Aletaan äänestämään vain niitä ehdokkaita jotka pystyvät edustamaan kansaa raittiina. Tolla palkalla sen luulis olevan muutenkin itsestään selvää.

Vierailija
122/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako poikkeusluvalla ajaa autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämmöinen saa jatkaa tehtävässään, niin SDP:lle aiottu ääni menee jollekin muulle puolueelle. Että jos niin kuin alkaa toimet ja teot muistuttamaan Persulinjaa, niin minulta ei kyllä ääntä heru vaaleissa.

Vierailija
124/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikalla on vaaleja uudelleen miettiessään onneksi lohtuna nyt tämä artikkeli:

https://www.is.fi/ruokala/viikon-viini/art-2000011999404.html

Kyllä sieltä vielä keinot löydetään Joonan etumatkan takaisinkirimiseen.

-winner-

Rikkapakkomielle jatkuu.

Vierailija
125/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka raivoaa, kun Persujen ainoa vaaliase on kaapattu naapurileiriin. Gangsta-Joonan kannatus raketoi.

-winner-

Ja minulla on edelleen vähän kakkaa housuissa.

-winner-

No huuda avustajiasi tai Alania apuun pyyhkimään, siitähän sä niille maksat, äläkä mun nimimerkillä kirjoittele heti kun menee löysät housuun ketjussa.

-winner-

Kuvitelmat omasta tärkeydestä saavat harhaisen mielen kuvittelemaan että joku edustaja täällä vastailisi elämäntapatyöttömän laitavasemmistolaisen kommentteihin :D

Kunnon napoleonkompleksit taas kerran päällä!

Vierailija
126/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka raivoaa, kun Persujen ainoa vaaliase on kaapattu naapurileiriin. Gangsta-Joonan kannatus raketoi.

-winner-

Ja minulla on edelleen vähän kakkaa housuissa.

-winner-

No huuda avustajiasi tai Alania apuun pyyhkimään, siitähän sä niille maksat, äläkä mun nimimerkillä kirjoittele heti kun menee löysät housuun ketjussa.

-winner-

Kuvitelmat omasta tärkeydestä saavat harhaisen mielen kuvittelemaan että joku edustaja täällä vastailisi elämäntapatyöttömän laitavasemmistolaisen kommentteihin :D

Kunnon napoleonkompleksit taas kerran päällä!

Työn tekeminen ei tosiaan kiinnosta eikä minua vasemmistolaisempaa löydy ainakaan niistä punikeista jotka tunnen.

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit ei osaa edes ryypätä kuten ammattilaiset. 0.6 promillia ylittää lievän ratin rajan ja sen saa jo muutamalla isolla tuopilla ja paukulla. Tositekijöillä on aivan eri lukemat. 

Vierailija
128/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarit ei osaa edes ryypätä kuten ammattilaiset. 0.6 promillia ylittää lievän ratin rajan ja sen saa jo muutamalla isolla tuopilla ja paukulla. Tositekijöillä on aivan eri lukemat. 

Tuoksuiko Räsänen uudelta vai vanhalta viinalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan Tytti T julkisuuteen vaatimaan julkista anteeksipyyntöä ja ainakin kolme kertaa lisättynä tuhkan ripottelulla päälleen? On se niin väärin, että joutui puhaltamaan heti paikan päällä, eikä saanut odottaa paria viikkoa testeihin menoa kuten Sannuli.

Ylimääräistä a studiota pukkaa! Eiku... 

Ilta-Sanomissa ei ole Räsäs-jutuissa kommentointi auki, miksiköhän? Vähän sama ilmiö kuin Sannuli-jutuissa. Itse en enää Hesaria lue vaikka se paperisena kotiin tuleekin, oletan että tuhannet  ja taas tuhannet ovat peruneet tilauksen, meillä vaimo haluaa lukea paperista, tilatkoon ja maksakoon.

Vierailija
130/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joona, brenkkua koneeseen ja baanalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka raivoaa, kun Persujen ainoa vaaliase on kaapattu naapurileiriin. Gangsta-Joonan kannatus raketoi.

-winner-

Ja minulla on edelleen vähän kakkaa housuissa.

-winner-

No huuda avustajiasi tai Alania apuun pyyhkimään, siitähän sä niille maksat, äläkä mun nimimerkillä kirjoittele heti kun menee löysät housuun ketjussa.

-winner-

Kuvitelmat omasta tärkeydestä saavat harhaisen mielen kuvittelemaan että joku edustaja täällä vastailisi elämäntapatyöttömän laitavasemmistolaisen kommentteihin :D

Kunnon napoleonkompleksit taas kerran päällä!

heh heh mitähän se kertookaan mun nimimerkkivarkaan komplekseista, kun hän haluaa olla minä ja kakat housuissaan ;DDDDDDDDD tee diagnoosi siitäkin ;D

-winner-

Vierailija
132/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarien nykyinen talousnero Huikka-Räsänen vedetään viemäristä alas. Vieläkö entisen hallituksen talousnero Borat-Mäkynen on käytettävissä?

Huikka-Räsänen,Hitas-Heinäluoma Jauho-Sanna,Nasse-Antti Kissantappaja-Mikkel on siinä meillä erikoinen sakki kaikki sitä vallan kahvaan pääseekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan peitellää (täältäkin keskusteluja poistetaan) perussuomalaisen kunnallispoliitikassa munana olevan henkilön suorittama puolisonsa murhaa,.. se on aina näin persuja kiinnostaa lähinnä muiden tekemät rikokset ja oma rötöstely pyritään häivyttämään keskustelusta mahdollisimman pian.


- Ei en ole demari vaan porvari.

Vierailija
134/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt just sille noin pääsi käymään?

No mitenpä se punikeille voisi käydä, kun eivät EDES erota omia rahojaan ja taskujaan muiden rahoista ja taskuista. Äkkiäkö tuo kuvittelee omistavansa tiet ja kaikki, että omalla tontilla tässä umpikännissä vaan sohlataan menemään.

Edes omalla tontilla ei saa ajaa alkoholin vaikutuksen alaisena. Tuomioon riittää jopa istuminen kuljettajan paikalla avaimet virtalukossa tai auto on muuten ajettavissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demarien nykyinen talousnero Huikka-Räsänen vedetään viemäristä alas. Vieläkö entisen hallituksen talousnero Borat-Mäkynen on käytettävissä?

Huikka-Räsänen,Hitas-Heinäluoma Jauho-Sanna,Nasse-Antti Kissantappaja-Mikkel on siinä meillä erikoinen sakki kaikki sitä vallan kahvaan pääseekin

Silti Perussuomalaiset on Suomen rikollisin puolue.

Vierailija
136/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Halla-ahokin sanoo nostavansa hattua koska Räsänen ei venkoillut, vaan tunnusti nöyrästi eikä selitellyt. 

Vierailija
137/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi Halla-ahokin sanoo nostavansa hattua koska Räsänen ei venkoillut, vaan tunnusti nöyrästi eikä selitellyt. 

No niin. Mestari on puhunut. Pulinat pois.

Vierailija
138/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään. Ura on silti turvattu; Jos tulisikin potkut niin PS:ään kyllä pääsee ja siellä tapaus voi olla jopa sulka hatussa. Populismi tuntuu olevan jo valmiiksi hallussa ainakin noiden eduskuntasalissa pidettyjen puheiden perusteella.

Tosin saattaa olla niin mitätön rike ettei siitä lennä sen enempää pihalle omasta puolueesta kuin ole hyötyä PS:ään pyrkimisessä.

Ei tarvitse lähteä puoluekikkailuunkaan. Sotessa riittää pomon virkoja 20 000 €/kk, sitä varten vassarit kepun tuella sen viime kaudella runnoivat.

Vierailija
139/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä tuo Lindtmanin touhu Sitä pelottaa niin paljon se pääministeripaikan menettäminen, että tulee dramaattisena selittämään "tiedotustilaisuuteen" asiasta. Siis tuo Räsänen mokasi joo, mutta Lindtmanin pelko ja nolo, lipevä esittäminen on vastenmielistä sekin. 

Vierailija
140/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä tuo Lindtmanin touhu Sitä pelottaa niin paljon se pääministeripaikan menettäminen, että tulee dramaattisena selittämään "tiedotustilaisuuteen" asiasta. Siis tuo Räsänen mokasi joo, mutta Lindtmanin pelko ja nolo, lipevä esittäminen on vastenmielistä sekin. 

Mikä siinä on noloa? Sentään tulee reilusti esille eikä kuittaa mokailua vain vältellen kuten Purra persujen tyriessä on tehnyt! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi