SDPn Joona Räsänen kärähti ratista IS tänään
Nyt vain odotellaan demarien syytöksiä tyyliin kyllä ”persutkin ajavat kännissä”.
Kommentit (194)
Hän kuitenkin erosi tehtävästään! Persu ei vaikka heiluisi aseen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Juoppo mikä juoppo!
Sinä! Ok!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joona tainnut ajaa kännissä vähän useammankin. Nyt vaan jäi kiinni.
Sehän oli aiemmin sanonut, ettei ole jäänyt ratsiassa kiinni.....
Ei siellä demareissa taida oikeasti olla yhtään fiksua ja täysjärkistä ihmistä.
Toki on ollut tilanteita, joissa yhden kaljan jälkeen olen autoa ajanut.
En ole epäillyt, että itselläni olisi alkoholiongelmaa.
Joona R. Sdp
"Poika näki päivällä kuinka paskaa
henki oli porukka demarin
Tytti kysyi miksi tuo penistä hiplaa
edustaja on päästänsä sekaisin
Poika otti ryypyn ja katsoi taakseen
kauheana soi ääni pakarin
kuinka tämän tuntisi omaksi taskukseen
Kusi oli lämmintä kuin toisen taskut
Muut kulki ompeleet taskuissaan
Ja hippikin sai peukkua imeäkseen
Ja käsi oli taskussa, kuinkas muutenkaan
joku neuloi taskuja uu-umpee-e-een.
Jatkuu....
Vierailija kirjoitti:
Lindtmanin Antti haluaa aina tuekseen vanhemman naisen. Niin nytkin tiedotustilaisuudessa, Tytti seurasi Antin puhetta. Kunnon DDR-meininkiä. 😂
Siitäkö se sanonta mieslapsi on syntynyt?
Vierailija kirjoitti:
Aina voi ottaa reilummin.
Niinpä. Rattijuopumuksesta kärähtänyt kansanedustaja Joona Räsänen sanoo ajaneensa aiemminkin “lasillisen jälkeen”
https://www.uuno.fi/rattijuopumuksesta-karahtanyt-kansanedustaja-joona-…
Ei tässä nyt kannattaisi ylireagoida. Rattijuopumuksia on eri asteisia, eivätkä nuo Räsäsen lukemat niin vakavia ole. Tietenkin poliittiset vastustajat ottavat kaiken tilanteesta irti, mutta munaavat siinä lähinnä itsensä.
Jussi Halla-aholta on taas tässäkin asiassa kuultu järkevimmät kommentit, vaikka hän periaatteessa on poliittisesti vastapuolen riveissä, ei ole turhia höntyillyt. Siitä mallia muillekin.
Minä olen peruuttanut enemmän kännissä kuin demarit ajaneet yhteensä. T. Hannu
Vierailija kirjoitti:
"Poika näki päivällä kuinka paskaa
henki oli porukka demarin
Tytti kysyi miksi tuo penistä hiplaa
edustaja on päästänsä sekaisin
Poika otti ryypyn ja katsoi taakseen
kauheana soi ääni pakarin
kuinka tämän tuntisi omaksi taskukseen
Kusi oli lämmintä kuin toisen taskut
Muut kulki ompeleet taskuissaan
Ja hippikin sai peukkua imeäkseen
Ja käsi oli taskussa, kuinkas muutenkaan
joku neuloi taskuja uu-umpee-e-een.Jatkuu....
"Persu näki päivällä kuinka paskaa
henki oli oma porukan
Riikka kysyi miksi tuo penistä hiplaa
edustaja on päästänsä sekaisin
Timo otti ryypyn ja katsoi taakseen
kauheana soi ääni pakarin
kuinka tämän tuntisi omaksi autokseen
Vesi oli likaista kuin toisen boxerit
Muut kulki keppanat taskuissaan
Ja Sebu sai peukkua imeäkseen
Ja käsi oli taskussa, kuinkas muutenkaan
joku neula osui sii tti meen.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi ottaa reilummin.
Niinpä. Rattijuopumuksesta kärähtänyt kansanedustaja Joona Räsänen sanoo ajaneensa aiemminkin “lasillisen jälkeen”
https://www.uuno.fi/rattijuopumuksesta-karahtanyt-kansanedustaja-joona-…
Suomeen tarvitaan lisää poliiseja jotta saadaan juopot joonaräsäset pois liikenteestä.
Joona Räsäsen hieman yli rajan mennyt alkoholimäärä ei vaikuta Sdp:n kannatukseen pätkääkään, vaikka tietenkin oikeisto-omisteinen porvari-valtamedia ja puoluemediat ottavat tapauksesta kaiken irti, koska ne ovat paniikissa Sdp:n gallupkannatuskaulan takia, ja kaikki keinot kaventaa railoa käytetään hyväksi.
Yleensä persut kunnostautuvat kännissä laittomuuksiin.. Lainsäätäjien ei ilmeisesti tartte itte noudattaa säätämiään lakeja.
Huvittavaa, kun persuillakin on joskus jotain aloituksia, kun itse t a p p a v a t vaimoja ja tekevät rikoksia koko ajan. Saavat varmaan o r k k u j a 😂