Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDPn Joona Räsänen kärähti ratista IS tänään

Vierailija
13.05.2026 |

Nyt vain odotellaan demarien syytöksiä tyyliin kyllä ”persutkin ajavat kännissä”.

Kommentit (194)

Vierailija
1/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt just sille noin pääsi käymään?

No mitenköhän? 

Vierailija
2/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sopivaa. Meinaan äänestää sdp:tä, mutta tämmöinen ei sovi kansanedustajalle. Ero ja uusi tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja demari oli kännissä, kuinkas muutenkaan?

Tuohon ei kuulu kysymysmerkkiä, koska kyse on hajatelmasta, ei kysymyksestä.


Terv. Hector

Vierailija
4/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sopivaa. Meinaan äänestää sdp:tä, mutta tämmöinen ei sovi kansanedustajalle. Ero ja uusi tilalle.

Tämä! Ja siis demarit voisi muutenkin uudistaa nykyjohtoaan. 

Vierailija
5/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demun dilemma, ei demu kestä itseään selvinpäin !

Vierailija
6/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Selvinpäin en olisi mennyt kännissä rattiin.”


- Sirpa Pietikäinen (kok.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Lindtman, SANOUDUTKO IRTI RATTIJUOPOSTA.

Vierailija
8/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka pois ja linnaan. Eiku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri, sanoi Näkkäläjärvi.

Vierailija
10/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pakka kasaan, ja äkkiä. Miten tää selitetään A-studiossa.

Hah, tää oli komba, ei A-studiossa tästä puhuta mitään, eikä missään muuallakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja demari oli kännissä, kuinkas muutenkaan?

Jatkuu tänään: 


Ja demari oli kännissä, näin sen itkeneen. 

Vierailija
12/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tuuri kun jäi kiinni, tutkimuksen mukaan kiinni jää ensimmäisen kerran keskimäärin 150. kerralla kun ajaa kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"paniikki persun perhesurman peittelemiseksi" 

Tuo lähestyy jo luovaa taiteellista ilmaisua. Ei ole steinerkoulu mennyt hukkaan.

Vierailija
14/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja demari oli kännissä, kuinkas muutenkaan?

Jatkuu tänään: 


Ja demari oli kännissä, näin sen itkeneen. 

Ja lautamiehet saivat taas kahvia juodakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono tuuri kun jäi kiinni, tutkimuksen mukaan kiinni jää ensimmäisen kerran keskimäärin 150. kerralla kun ajaa kännissä.

Minulla on ollut kortti 45 vuotta. Koskaan ei ole puhallutettu. Neljäs auto menossa.

Vierailija
16/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono tuuri kun jäi kiinni, tutkimuksen mukaan kiinni jää ensimmäisen kerran keskimäärin 150. kerralla kun ajaa kännissä.

Minulla on ollut kortti 45 vuotta. Koskaan ei ole puhallutettu. Neljäs auto menossa.

Kuinka mones kortti?

Vierailija
17/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Selvinpäin en olisi mennyt kännissä rattiin.”


- Sirpa Pietikäinen (kok.)

En ole koskaan ollut selvinpäin kännissä.

Vierailija
18/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ottaa ensimmäisestä kerrasta opikseen, kuten Peltokangas......

Vierailija
19/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kansanedustaja kärähtää ratista, on ollut ainakin ennen käytäntö että erotaan eduskunnasta tai että ei ainakaan asetuta ehdolle seuraavissa vaaleissa.

Ministerin ollessa kyseessä, potkut välittömästi. 

Vierailija
20/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pakka kasaan, ja äkkiä. Miten tää selitetään A-studiossa.

Hah, tää oli komba, ei A-studiossa tästä puhuta mitään, eikä missään muuallakaan.

Se on kompa, ei komba. Torka. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä