Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDPn Joona Räsänen kärähti ratista IS tänään

Vierailija
13.05.2026 |

Nyt vain odotellaan demarien syytöksiä tyyliin kyllä ”persutkin ajavat kännissä”.

Kommentit (194)

Vierailija
61/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten SDP voi ottaa hallitusvastuun kun sillä ei ole kelvollisia poliitikkoja ministereiksi.

Suomen perustuslain (60 ) mukaan ministerien on oltava rehellisiksi ja taitaviksi tunnettuja Suomen kansalaisia

SDP poliitikot ovat kaikki valehtelijoita ja taitamattomia kännikuskia.

Vierailija
62/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhalsi 0.68 promillea . Hei nyt vähän armoa , 30 min myöhemmin niin ei olisi uutisointia , ihminen on ihminen . 

Rattijuoppojen takia kuolee ja vammautuu satoja ihmisiä miljoonavahingoin joka vuosi, viime vuosituhannen somepäivityksen takia ei ensimmäistäkään. Missä nyt ovat Tytti ja Antti vaatimassa julkista mestausta ja erottamista eduskunnasta?  Onko heilläkin vielä darra päällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kansanedustaja kärähtää ratista, on ollut ainakin ennen käytäntö että erotaan eduskunnasta tai että ei ainakaan asetuta ehdolle seuraavissa vaaleissa.

Ministerin ollessa kyseessä, potkut välittömästi. 

Tämä sääntö koskee vain fasistipuolueita. Jos olet ns hyvien puolella niin kaikki annetaan anteeksi.

Vierailija
64/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PEth-testi (B-PEth) pitää saada pakolliseksi kaikille kansanedustajille. Testiähän ei tarvitse tehdä joka päivä, kerran kuukaudessa kyllä riittää. 

Vierailija
65/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen shokki, demarien pahin moralisti kärysi ratista. Vain demarit pystyy tähän.

Suutarin lapsilla ei ole kenkiä. Joskus ei ehkä suutarilla itselläänkään jos kenkä puristaa. 

Vierailija
66/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sopivaa. Meinaan äänestää sdp:tä, mutta tämmöinen ei sovi kansanedustajalle. Ero ja uusi tilalle.

Ei tuu ministerin salkkua tämän jälkeen

Hänen täytyy sitten tyytyä omaan demareiden perinteisestä ns. propagandasalkusta modattuun viinasalkkuun (kahvat vahvistettu koska jos propaganda putoaa asfalttiin, se ei haittaa, mutta jos viinapullot...), jolla voi kärrätä kerralla diskreetisti juomaa kunnon lastin Alkosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Ura on silti turvattu; Jos tulisikin potkut niin PS:ään kyllä pääsee ja siellä tapaus voi olla jopa sulka hatussa. Populismi tuntuu olevan jo valmiiksi hallussa ainakin noiden eduskuntasalissa pidettyjen puheiden perusteella.

Tosin saattaa olla niin mitätön rike ettei siitä lennä sen enempää pihalle omasta puolueesta kuin ole hyötyä PS:ään pyrkimisessä.

Vierailija
68/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pj. Lindtman - Aatu-tervehdys nakuna

Sihteeri Näkkäläjärvi - kissan spreijaaminen ja nuotioon heittäminen

Vara pj Mäkynen - vaimonpettäjä ja valehtelija

Vara pj Nasima - haittapoliitikko, äänesti rajan sulkemista vastaan ja Stadion-säätiöllä jakoi liput Marinille.

Berg - häirintäyhdyshenkilö häiritsee itse

Räsänen - rattijuoppo

 

Hieno puolejohto demareilla. Ja tämä pääministeripuolueena? Ajatelkaa ihmiset, ennen kuin äänestätte!

Kykypuolue v2.0.

"Normaalit ruokajuomat" v2.0.

Sampanjasosiaalidemokraattinen puolue, SSDP. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solisalirattijuoppo. 

Vierailija
70/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pj. Lindtman - Aatu-tervehdys nakuna

Sihteeri Näkkäläjärvi - kissan spreijaaminen ja nuotioon heittäminen

Vara pj Mäkynen - vaimonpettäjä ja valehtelija

Vara pj Nasima - haittapoliitikko, äänesti rajan sulkemista vastaan ja Stadion-säätiöllä jakoi liput Marinille.

Berg - häirintäyhdyshenkilö häiritsee itse

Räsänen - rattijuoppo

 

Hieno puolejohto demareilla. Ja tämä pääministeripuolueena? Ajatelkaa ihmiset, ennen kuin äänestätte!

PM Petteri ei lasiin sylje, kysy vaikka JVG:ltä. Joten, miten tämä eroaa nykyisestä?

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO NYT KIIHOTUIN KUN EDUSKUNNAN RÄKSYTTÄJIEN KRUUNAAMATON KUNINGAS EI RÄKSYTÄ TIEDOTUSTILAISUUDESSA,KIITOS TIEN JUMALAT JA POLIISI.

Vierailija
72/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entistä pääministeriä ja (nykyistäkin?) demaria Paavo Lipposta vähän lainaten voisi joku vähän ilkeämpi ihminen todeta, että luulisi kansanedustajalla olevan tukkansa alla sen verran järkeä, ettei lähtisi ottaneena ajamaan. 

Joonalla ei ole kauheasti tukkaa. Eikä Persu-Maurillakaan.

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarien nykyinen talousnero Huikka-Räsänen vedetään viemäristä alas. Vieläkö entisen hallituksen talousnero Borat-Mäkynen on käytettävissä?

Vierailija
74/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarien nykyinen talousnero Huikka-Räsänen vedetään viemäristä alas. Vieläkö entisen hallituksen talousnero Borat-Mäkynen on käytettävissä?

Kyllä nyt taitaa käydä niin, että Purra loikkaa Demareihin, koska raha ja valta korru... kiinnostavat.

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt just sille noin pääsi käymään?

Kukahan uskoo, että joku jää kiinni rattijuoppodesta heti ensimmäisellä kerralla, kun ajaa kännissä autoaan. Miksi demari ei tilannut taksia, vaan lähti liikkeelle kännissä. Koska toiminta oli hänelle tavanomaista ja ilmeisen piittaamatonta.

Hän varmaankin kokeili alkoholin ja autoilun yhdistämistä ensimmäistä kertaa elämässään ja nyt kaduttaa, siis vähän samalla tavalla kuin erästä julkisuudesta tuttua naista kadutti se kokkelin kokeilu nokkaan siis niinku ekaa kertaa, ja sattumalta just sen ekan kokeilun jälkeen jää ratsiassa kiinni...

Against all odds vai miten se sanonta menee.

Vierailija
76/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Selvinpäin en olisi mennyt kännissä rattiin.”


- Sirpa Pietikäinen (kok.)

Tämä oli tyhjentävä vastaus . 

Lähes yhtä nerokas kuin se Vietnamin sodan aikaan lausuttu amerikkalaisupseerin selitys, että "pelastaaksemme kylä meidän oli tuhottava se".

Vierailija
77/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaas, perussuomalaisia edustanut ammuskelija se edelleen istuu eduskunnassa, miten tämä on mahdollista

Vierailija
78/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sopivaa. Meinaan äänestää sdp:tä, mutta tämmöinen ei sovi kansanedustajalle. Ero ja uusi tilalle.

Ei tuu ministerin salkkua tämän jälkeen

Ei taida rattijuoppo-demaria haitata, hakee lohdutuspalkintona itselleen kaljasalkun

Vierailija
79/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että maassa on persuhulluja ei yllätä ketään.

Se, että niitä siedetään mm. tälläkin palstalla eikä bannata, osoittaa naisten lammasmaisen tyhmyyden.

Vierailija
80/194 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu kärähtää ratista: kännissä ja läpällä, se oli vähän sitä rankempaa huumeria, pojat on poikia kjehkjeh ja persujen kannattakunta taputtaa päähän että synnit anteeksi, kaikki mokaavat joskus

 

Demari kärähtää ratista: on suoraselkäinen ja kantaa vastuunsa, ei selittele eikä vähättele yhtään, niin sama persujen kannattajakunta karjuu että vankilaan ja pois eduskunnasta, huonoa esimerkkiä kansalaisille, tollasia vihervassarit ovat öyhöyh räyh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi