SDPn Joona Räsänen kärähti ratista IS tänään
Nyt vain odotellaan demarien syytöksiä tyyliin kyllä ”persutkin ajavat kännissä”.
Kommentit (194)
Toivottavasti etes polliisi on pamputtanut kunnolla kommaria, kun on saatu kiinni itse teosta!
Tuppuran mukaan tämäkin oli ihan Okei.
Syyttikö tämäkin Punikki taas muita rasisteiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Selvinpäin en olisi mennyt kännissä rattiin.”
- Sirpa Pietikäinen (kok.)En ole koskaan ollut selvinpäin kännissä.
Räsänen mites se alkoholinkäyttö.Joona: tulee sitä kännissä joskus pari kaljaa otettua,että silleen ja sitten rattiin,paska tuuri kun jäin kiinni.
Puhalsi 0.68 promillea . Hei nyt vähän armoa , 30 min myöhemmin niin ei olisi uutisointia , ihminen on ihminen .
Sen enempää puoluepolitiikkaan kantaa ottamatta, tämä kansanedustaja on vaikuttanut aina oudolta tyypiltä.. mutta kai sellaisiakin tarvitaan eduskuntaan ajamaan outojen tyyppien asioita.
Joona vie Persuilta näiden viimeisen vaaliaseen ;DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Miten se nyt just sille noin pääsi käymään?
Kukahan uskoo, että joku jää kiinni rattijuoppodesta heti ensimmäisellä kerralla, kun ajaa kännissä autoaan. Miksi demari ei tilannut taksia, vaan lähti liikkeelle kännissä. Koska toiminta oli hänelle tavanomaista ja ilmeisen piittaamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Puhalsi 0.68 promillea . Hei nyt vähän armoa , 30 min myöhemmin niin ei olisi uutisointia , ihminen on ihminen .
Tiukkasin Moralla vain kerran, 30 minuuttia aikaisemmin olisin ehtinyt ajaa kotiin. Valton lieventävä asianhaara
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti etes polliisi on pamputtanut kunnolla kommaria, kun on saatu kiinni itse teosta!
Kommaria? Jäikö sulla yhteiskuntaopin tunnit väliin? Vai kenties koko koulupolku?
Sampanjasosialisti?
(Käsitykseni mukaan jos kuohujuomassa ei ole alkoholia, ei se myöskään silloin täytä laadukkaiden Champagnen alueen kuohuviinien normeja.)
Joten minkäs teet. Taksikuskitkin ovat nykyään niin epämääräistä ryhmää, että edes demari ei bernertakseihin ilmeisesti mielellään jalallaan astu enää.
Shiis, mitään en ole ottanu paitshi kentiesh vähän shkumppaa shilloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Puhalsi 0.68 promillea . Hei nyt vähän armoa , 30 min myöhemmin niin ei olisi uutisointia , ihminen on ihminen .
Hah. Jos kyseessä olisi ollut "persu", niin voi sitä huudon ja mekastuksen määrää!
Nyt vain kertaus, miten suoritetaan oikeaoppinen "tehokas katuminen". Sillä ne muutkin demut ovat päässeet pälkähästä.
Entistä pääministeriä ja (nykyistäkin?) demaria Paavo Lipposta vähän lainaten voisi joku vähän ilkeämpi ihminen todeta, että luulisi kansanedustajalla olevan tukkansa alla sen verran järkeä, ettei lähtisi ottaneena ajamaan.
Itse olisin heittäytynyt kärähdettyäni kepulaiseksi sanonut että humalatila tuli pyytämättä ja yllätyksenä, ja ajoin autoa niin selvin päin kuin vain pystyin. Jos olisi kysytty sakkoja antaessa tuloja, olisin tosin sanonut kuin demari, että rahaa on.
Niin, epäilemättä ainoa ratista kärähtänyt.
Melkoinen shokki, demarien pahin moralisti kärysi ratista. Vain demarit pystyy tähän.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sopivaa. Meinaan äänestää sdp:tä, mutta tämmöinen ei sovi kansanedustajalle. Ero ja uusi tilalle.
Ei tuu ministerin salkkua tämän jälkeen
SDP uutiset tänään: Tämä Punikki ei kuitenkaan yrittänyt tällä kertaa valehdella olleensa selvin päin.