Kivoja seksikysymyksiä, N47 vastaa
Hyvänmielen kysymyksiä, vastailen parhaani mukaan.
Kommentit (440)
Vierailija kirjoitti:
Hypoteettisesti ajateltuna, jos me jouduttaisiin sinun kanssa autiolle saarelle vuodeksi, eikö tunnetta isi toisiamme entuudestaan, niin kauanko luulet että kestäisit olla ilman se**iä, niin että haluaisit sitä minun kanssa?
Miten tekisit aloitteen siihen ja kertoisitko minulle miten haluaisit minun ottavan sinut, vai ottaisitko ohjaat heti käsiisi ja näyttäisit minulle taivaan merkit😅
Kyllä me varmaan alettaisiin heti tutkia, miten tulisi mahdollisimman hauska vuosi molemmille. 😄
Molemmat voisi esitellä itsensä alasti vuorotellen, vartalon joka kohdan ja mistä tykkää, lopuksi vaikka tyydyttää itsensä toisen edessä. Vähän kasvattaa nälkää varsinaiseen yhdyntään. Ei olisi kiire minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helposti/ nopeasti saat orgasmin yhdynnässä? Pidätkö pitkistä sessioista vs. pikaiset?
Tämäkin riippuu niin paljon tilanteesta. Pitkät sessiot tyydyttää paremmin, mutta pikapanoillekin on paikkansa.
Myös orgasmiherkkyys vaihtelee, en anna sen haitata. Seksi voi olla hyvää ilmankin ja toisaalta sitten kun alkaa räjähtelemään kunnolla, se korvaa monet tasaisemmat kerrat.
Ymmärrän tuon niin, että pystyt nauttimaan yhdynnöistä ilman että tietoisesti tavoittelet orgasmia (täällä on tästä asiasta käyty kovaakin väittelyä). Riittääkö Sinulle pelkästään orgasmi esileikissä saatuna?
Minulle riittää vaikka en saisi orgasmia ollenkaan. Nautin seksistä ja osaan iloita vain toisen nautinnosta. Sitä makoisammalta orgasmi maistuu sitten, kun sen saa. Jos sitä pakonomaisesti tavoittelee, tulee suorittamisen tuntua. Parempi antaa sen tulla jos on tullakseen. Luulen, että tällätavoin pakottamatta olen päässyt myös sellaiseen euforiaan, jossa en edes erota milloin laukean, koska koko ajan tuntuu niin hyvältä. Ja myös siihen, että voin laueta kymmeniä kertoja peräjälkeen. Ne kyllä korvaa sellaiset kerrat jolloin olen ollut lähinnä antavana osapuolena.
Jos otat mieheltä suihin ja hän saa siemensyöksyn, nieletkö nesteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kerraan kysyn: Silloin kun vielä olit seksuaalinen, kiihotuitko (kastuitko) kun mies nuoli ja imi varpejasi?
Juuri vastasin aiempaan kysymykseen, mutta, mikä tuo "kun vielä olit seksuaalinen" aloitus on?? En koe, että seksuaalisuuteni on iän myötä ainakaan vähentynyt.
"kun vielä olit seksuaalineen" on samaa sarjaa, kuin sukupuolen kyseenalaistaminen: yritys loukata ja pilata kaikki mielenkiintoinen keskustelu. Itse jätän tällaisiin vastaamatta, nämä "keskustelijat" eivät ansaitse huomiota.
Kun kerran et lopettanutkaan vastaamista, niin minäkin teen kysymyksen: mitä ajattelen miehistä, jotka fantasioissaan haluavat katsella, kuinka heidän tyttö/naisystävänsä tyydyttää vieraan miehen? Itse kuulun heihin, vaikkakaan se ei tule toteutumaan. Myös MFM on kiinnostanut jo kauan.
En pidä aisureista
ap
Joku muu laittoi tämän, minulla ei ole mitään aisureita vastaan.
N47 kirjoitti: "Joku muu laittoi tämän, minulla ei ole mitään aisureita vastaan.".
Jostain syystä lainaaminen ei toimi minulla millään selaimella, joten joudun lainamaan käsin. Minä kirjoitin tuon, jota N47 kommentoi. En koe olevani aisuri, kyseessähän on puhdas fantasia. Lisäksi hotwife/aisuri on kaksi eri asiaa.
Kiihotutko jos mies kiihottuu likaisen peppusi tuoksusta takaapäin?
Miten aktiivinen seksielämä sinulla on? Saatko haluamasi määrän seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Jos otat mieheltä suihin ja hän saa siemensyöksyn, nieletkö nesteet?
Pääsääntöisesti, siistimpääkin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hypoteettisesti ajateltuna, jos me jouduttaisiin sinun kanssa autiolle saarelle vuodeksi, eikö tunnetta isi toisiamme entuudestaan, niin kauanko luulet että kestäisit olla ilman se**iä, niin että haluaisit sitä minun kanssa?
Miten tekisit aloitteen siihen ja kertoisitko minulle miten haluaisit minun ottavan sinut, vai ottaisitko ohjaat heti käsiisi ja näyttäisit minulle taivaan merkit😅
Kyllä me varmaan alettaisiin heti tutkia, miten tulisi mahdollisimman hauska vuosi molemmille. 😄
Molemmat voisi esitellä itsensä alasti vuorotellen, vartalon joka kohdan ja mistä tykkää, lopuksi vaikka tyydyttää itsensä toisen edessä. Vähän kasvattaa nälkää varsinaiseen yhdyntään. Ei olisi kiire minnekään.
Ai että ku kuulostaa hyvälle, milloin lähdetään 😉
Vierailija kirjoitti:
Kiihotutko jos mies kiihottuu likaisen peppusi tuoksusta takaapäin?
Jos kiihottuu ei se haittaa ja voin olla peseytymättä, mutta itseäni se ei kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Miten aktiivinen seksielämä sinulla on? Saatko haluamasi määrän seksiä?
Melko aktiivinen, mutta voisi enemmänkin olla. Ehkä juuri kimppajuttuja hieman tiheämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodeksi voi olla hieman hankala irtautua normiympyröistä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kerraan kysyn: Silloin kun vielä olit seksuaalinen, kiihotuitko (kastuitko) kun mies nuoli ja imi varpejasi?
Juuri vastasin aiempaan kysymykseen, mutta, mikä tuo "kun vielä olit seksuaalinen" aloitus on?? En koe, että seksuaalisuuteni on iän myötä ainakaan vähentynyt.
"kun vielä olit seksuaalineen" on samaa sarjaa, kuin sukupuolen kyseenalaistaminen: yritys loukata ja pilata kaikki mielenkiintoinen keskustelu. Itse jätän tällaisiin vastaamatta, nämä "keskustelijat" eivät ansaitse huomiota.
Kun kerran et lopettanutkaan vastaamista, niin minäkin teen kysymyksen: mitä ajattelen miehistä, jotka fantasioissaan haluavat katsella, kuinka heidän tyttö/naisystävänsä tyydyttää vieraan miehen? Itse kuulun heihin, vaikkakaan se ei tule toteutumaan. Myös MFM on kiinnostanut jo kauan.
En pidä aisureista
ap
Joku muu laittoi tämän, minulla ei ole mitään aisureita vastaan.
N47 kirjoitti: "Joku muu laittoi tämän, minulla ei ole mitään aisureita vastaan.".
Jostain syystä lainaaminen ei toimi minulla millään selaimella, joten joudun lainamaan käsin. Minä kirjoitin tuon, jota N47 kommentoi. En koe olevani aisuri, kyseessähän on puhdas fantasia. Lisäksi hotwife/aisuri on kaksi eri asiaa.
Kiitos tarkennuksesta! Itsekin enemmän hotwife / stag linjalla, ei mitään alistamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodeksi voi olla hieman hankala irtautua normiympyröistä 😄
Päiväkin riittäisi näin alkuun😅
Olisiko sulla tarjota hyviä vinkkejä minne kaupitella yksityishenkilönä paria isoa laatikollista uusia/käyttämättömiä naisten seksileluja? Idealistina yritin hauskuuttaa erästä henkilöä niillä, mutta yllätys ei toiminutkaan toivotulla tavalla ja ne jäi itselle :D
Mitä mieltä olet kortsun käytöstä?
Oletko käynyt seksibileissä tai seksimessuilla?
Käyttäjä6239 kirjoitti:
Olisiko sulla tarjota hyviä vinkkejä minne kaupitella yksityishenkilönä paria isoa laatikollista uusia/käyttämättömiä naisten seksileluja? Idealistina yritin hauskuuttaa erästä henkilöä niillä, mutta yllätys ei toiminutkaan toivotulla tavalla ja ne jäi itselle :D
Tätä piti ihan pidempään miettiä, koska on hankala kyllä. Itsellä näitä mennyt roskiin, vaikka muuten kierrätän.
Ehkä jonkin seksikeskustelun kautta anonyymin meiliosoitteen vaihtamalla? Tai säästät, jos tulee käyttöä kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet kortsun käytöstä?
Sopii minulle, mutta jos voi olla ilman paremmalta tuntuu. Terveydellä en kuitenkaan leiki.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt seksibileissä tai seksimessuilla?
Messuilla kauan sitten, mutta bileet vielä näkemättä.
Ymmärrän tuon niin, että pystyt nauttimaan yhdynnöistä ilman että tietoisesti tavoittelet orgasmia (täällä on tästä asiasta käyty kovaakin väittelyä). Riittääkö Sinulle pelkästään orgasmi esileikissä saatuna?