Kivoja seksikysymyksiä, N47 vastaa
Hyvänmielen kysymyksiä, vastailen parhaani mukaan.
Kommentit (440)
Pidätkö siitä, kun suuhusi työnnetään jotain? Sormia, dildoa, munaa, pikkuhousuja, mikä on suosikkisi?
Ja jos pidät niin millä tavalla se pitää tehdä, dominoivasti ilman sääliä, varovaisesti sinun reaktioita lukien vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö siitä, kun suuhusi työnnetään jotain? Sormia, dildoa, munaa, pikkuhousuja, mikä on suosikkisi?
Ja jos pidät niin millä tavalla se pitää tehdä, dominoivasti ilman sääliä, varovaisesti sinun reaktioita lukien vai miten?
Pidän. Esileikkinä sormia niin, että voisin itse leikkiä niillä haluamallani tavalla, vaikka suihinottoa mukaillen. Tässä olisi helppo katsoa miestä samalla silmiin.
Dildoa voisin itse laittaa suuhun kostuttaakseni sitä tai maistaakseni jo sisällä ollutta.
Munaa saa työntää suuhuni kesken nainnin dominoivastikin ja naida suuhun.
Pikkuhousuja? Niitä on joskus tullut nuuhkaistua, mutta suuhun ei ole kukaan laittanut. Ei haittaisi jos mies laittaisi kostuneet pikkuhousuni omaan suuhunsa.
Oliko tänä aamuna kova pissahätä herätessä?
Onko suosituksia miten hyväillä 2 viikkoa seksistä kieltäytynyttä naista? Pari kertaa nähnyt nyt tuttua kumppania ja halit on kelvanneet mut muna ja kieli ei. Antanut hyväillä sormin vain vaatteet päällä. Tänään menossa illalla taas.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tänä aamuna kova pissahätä herätessä?
Mee nyt saatana vitt*un siitä jankkaamasta samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko suosituksia miten hyväillä 2 viikkoa seksistä kieltäytynyttä naista? Pari kertaa nähnyt nyt tuttua kumppania ja halit on kelvanneet mut muna ja kieli ei. Antanut hyväillä sormin vain vaatteet päällä. Tänään menossa illalla taas.
Voisi olla hyvä suoraan kysyä, haluaisiko hän edetä, jos se on sinulla toiveissa.
Tai voit tarjoutua hieromaan jotain kohtaa, jos kosketuksen kautta tahdot edistää hommaa.
Mutta jos hänellä on jokin syy pidättäytyä seksistä, niin mikään tietty hyväily tuskin muuttaa tilannetta.
Aina plussaa jos menet paikalle raikkaana, hyväntuulisena ja vaikka pienen viemisen kera - hauskaa iltaa teille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kerraan kysyn: Silloin kun vielä olit seksuaalinen, kiihotuitko (kastuitko) kun mies nuoli ja imi varpejasi?
Juuri vastasin aiempaan kysymykseen, mutta, mikä tuo "kun vielä olit seksuaalinen" aloitus on?? En koe, että seksuaalisuuteni on iän myötä ainakaan vähentynyt.
"kun vielä olit seksuaalineen" on samaa sarjaa, kuin sukupuolen kyseenalaistaminen: yritys loukata ja pilata kaikki mielenkiintoinen keskustelu. Itse jätän tällaisiin vastaamatta, nämä "keskustelijat" eivät ansaitse huomiota.
Kun kerran et lopettanutkaan vastaamista, niin minäkin teen kysymyksen: mitä ajattelen miehistä, jotka fantasioissaan haluavat katsella, kuinka heidän tyttö/naisystävänsä tyydyttää vieraan miehen? Itse kuulun heihin, vaikkakaan se ei tule toteutumaan. Myös MFM on kiinnostanut jo kauan.
En pidä aisureista
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kerraan kysyn: Silloin kun vielä olit seksuaalinen, kiihotuitko (kastuitko) kun mies nuoli ja imi varpejasi?
Juuri vastasin aiempaan kysymykseen, mutta, mikä tuo "kun vielä olit seksuaalinen" aloitus on?? En koe, että seksuaalisuuteni on iän myötä ainakaan vähentynyt.
"kun vielä olit seksuaalineen" on samaa sarjaa, kuin sukupuolen kyseenalaistaminen: yritys loukata ja pilata kaikki mielenkiintoinen keskustelu. Itse jätän tällaisiin vastaamatta, nämä "keskustelijat" eivät ansaitse huomiota.
Kun kerran et lopettanutkaan vastaamista, niin minäkin teen kysymyksen: mitä ajattelen miehistä, jotka fantasioissaan haluavat katsella, kuinka heidän tyttö/naisystävänsä tyydyttää vieraan miehen? Itse kuulun heihin, vaikkakaan se ei tule toteutumaan. Myös MFM on kiinnostanut jo kauan.
En pidä aisureista
ap
Joku muu laittoi tämän, minulla ei ole mitään aisureita vastaan.
Onko sinulla vielä jotain, josta kenties haaveilet tai haluaisit vielä kokea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän. Esileikkinä sormia niin, että voisin itse leikkiä niillä haluamallani tavalla, vaikka suihinottoa mukaillen. Tässä olisi helppo katsoa miestä samalla silmiin.
Dildoa voisin itse laittaa suuhun kostuttaakseni sitä tai maistaakseni jo sisällä ollutta.
Pikkuhousuja? Niitä on joskus tullut nuuhkaistua, mutta suuhun ei ole kukaan laittanut. Ei haittaisi jos mies laittaisi kostuneet pikkuhousuni omaan suuhunsa.
Haluatko yökkäillä vai miehen on tiedettävä kuinka syvälle saa työntää? Vai oletko niitä joilla ei ole oksennusrefleksiä olenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko yökkäillä vai miehen on tiedettävä kuinka syvälle saa työntää? Vai oletko niitä joilla ei ole oksennusrefleksiä olenkaan?
Juu, olen niitä joilla ei tule yökkäysrefleksiä. Suulla, pään asennolla tai käsillä pystyn tarvittaessa rajoittamaan syvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla vielä jotain, josta kenties haaveilet tai haluaisit vielä kokea?
Uudet asennot, tantravaikutteinen seksi, syvemmät ja sarjaorgasmit, BDSM, kuvaaminen, roolileikit, miksei myös pieni kokeilu naisen kanssa...
Saisiko sinulle laittaa kuolapallon ja sitten laueta siihen päälle?
Vierailija kirjoitti:
Saisiko sinulle laittaa kuolapallon ja sitten laueta siihen päälle?
En oikein ymmärrä pallon ideaa, eikö se estä suihinottamisen?
Mutta jos mies haluaisi tehdä noin, niin sopisi.
Kuinka monen naisen ja miehen kanssa olet harrastanut seksiä ?
Mikä on Alastonsuomi tunnuksesi?
Kuinka usein masturboit, ja millaisia seksileluja omistat?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen naisen ja miehen kanssa olet harrastanut seksiä ?
Naiset 0, miehet 12
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Alastonsuomi tunnuksesi?
En ole siellä, käynytkään.
Ajattelin kuitenkin antaa vielä mahdollisuuden keskustelulle, koska oli mukaviakin tyyppejä ja mielenkiintoista keskustelua. Yritän jättää nuo loukkaavat huomiotta.
Ja kysymykseesi, sitä voi ajatella myös niin maanläheisesti, että se olisi mahdollisuus päästä näkemään liveseksiä läheltä. Tätä näkökulmaa harvemmin nostetaan esille. Mutta koska et ole kaivannut toteutusta, haluat ehkä fantasiassasi nähdä vaimosi villimmän puolen. Minusta tuo on ok ja osoittaa avointa mieltä.