Haluatteko oikeasti Euroviisut Suomeen?
Kaikki poliittiset ongelmat tulisivat Suomeen.
Isra.lin kannattajat ja vastustajat.
Kommentit (45)
Onneksi Suomi polttoaineen on voita hyvä jos pääsee edes finaaliin😁🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomeen mitään juhlia. Maa on kuin musta taulu!
Haloo. Suomi nimenomaan tarvii uudistuksia, älkää nähkö kaikkea niin negatiivisenä.
Juuri näin. Euroviisuvoitto tulee nostamaan Suomen lamasta!
En tod halua. Ne on niin kalliit kemut kokonaisuudessaan, että ei ole varaa. Tosin voittaja on etukäteen päätetty, jotta saadaan nakitettua tuo kallis homma kaikille vuorotellen. Suomen edellinen "voitto" on 20v takaa, joten pelkään, että nakki napsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
En tod halua. Ne on niin kalliit kemut kokonaisuudessaan, että ei ole varaa. Tosin voittaja on etukäteen päätetty, jotta saadaan nakitettua tuo kallis homma kaikille vuorotellen. Suomen edellinen "voitto" on 20v takaa, joten pelkään, että nakki napsahtaa.
Että sellaista teoriaa. Aika moni ihan vakavarainenkaan maa ei ole voittanut ikinä tai ainakaan vuosikymmeniin.
Tuonko takia ?