Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatteko oikeasti Euroviisut Suomeen?

Vierailija
12.05.2026 |

Kaikki poliittiset ongelmat tulisivat Suomeen.

Isra.lin kannattajat ja vastustajat.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha pelätä. Yle muuttaa aina viime hetkellä voittavan esityksen ja saattaa laittaa parkkosen nytkin vaikka laatikoon laulamaan ja tai lampeniusen perunasäkkiin. Ja sehän olisi hyvä koska eihän meillä ole varaa niitä järjestää. Ei voita.

Vierailija
22/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiva meininki oli stadissa silloin 19v sitten kun viisut oli meillä. Ekaa kertaa tunsi olevansa (länsi)eurooppalaisessa kaupungissa. Tietty maailma on tässä välissä muuttunut. 

Joka tapauksessa vaikka on kalliit järjestää niin plussan puolelle ainakin ilmeisesti järjestäjätaho jää. Onhan se tietysti joidenkin mielestä kauheeta jos Suomeen tulee turisteja jotka käyttää paljon rahaa ja käyttää palveluita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä kuka maksaa. Suomella ei ole varaa. 

Jos Suomi kisat järjestää, lankeaa se ylen maksettavaksi. Voittaja maa voi myös kieltäytyä isännöinnistä.

Vierailija
24/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on Suomessa jo valmiiksi.

Vierailija
25/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme halua. Suomella ei ole rahaa friikkisirkushuveihin. 🦄🌈🌂

Vierailija
26/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin, että kisojen isännöinti vaatii 8 numeroisen summan. Esimerkiksi pelkkä viisuareena pitää olla varattuna 3 viikon ajan. Esimerkkinä Nokia-areenan vuokra on n 80 000 euroa per päivä. Tämän päälle tietysti liuta kaikkia muita menoja. Ja niitä menoja alkaa syntymään heti seuraavana päivänä, kun isäntämaa (isäntämaan kansallinen tv- yhtiö) kisat ottaa vastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia hoituu helposti: Linda ei mene kyykkyyn, ei vilauta pikkareitaan ja pesee meikit pois. Ei voiteta. 

Vierailija
28/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Onneksi ei ole mitään mahiksia saadakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei tuttuun tapaansa tule voittamaan, joten miksi asialla edes spekuloidaan?

Vierailija
30/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei tuttuun tapaansa tule voittamaan, joten miksi asialla edes spekuloidaan?

Suomenhan piti hävitä myös vuonna 2006. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei tuttuun tapaansa tule voittamaan, joten miksi asialla edes spekuloidaan?

Hohhoijaa. Ihan realistiset mahdollisuudet on tällä kertaa. Jännä asenne monilla, mistä mahtaa johtua... 

Vierailija
32/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään! Ei persaukisella Suomella ole varaa isännöidä mitään viisuja.

Odotan EBU-maat maksaa viulut kuten jo Lordin voiton jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2007 oli Suomessa Euroviisut Helsinki Areenalla (=Hartwall Areena). Joten järjestetty on jo aiemminkin. Miten nuoria täällä oikein kirjoittelee jos tuota ei tiedä? Tällä kertaa tosin en itse usko Suomen voittoon mutta aivan sama. 

Vierailija
34/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Kreikan Juryn shown, joten ei ole Suomella pelkoa viisuvoitosta!

Mikä Jury? Esittäjä on Akylas kappaleellaan "Ferto".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi emme haluaisi ? Nehän ovat jo kerran olleet ! Kai muistatte Lordin voiton yli 20 v sitten ? Vai onko siitä alle..... ? Ja tämän vuonna sen Suomen edustajat.......biisin sanoista ei saa mitään selvää ja on muutenkin tosi sekava. Ehdolla olisi ollut paljon parempiakin, esim biisi cherry cake. Meillä pidetyssä äänestyksessä se voitti ja tuo valittu biisi viisuihin oli huonoin. Että silleen. Ja miksi se on aina Tampereella se valinta ? Sen pitäisi olla joka vuosi eri kaupungissa. Eritoten täällä Oulussa. 

Vierailija
36/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme halua. Suomella ei ole rahaa friikkisirkushuveihin. 🦄🌈🌂

Miksi puhut monikossa?

Vierailija
37/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi emme haluaisi ? Nehän ovat jo kerran olleet ! Kai muistatte Lordin voiton yli 20 v sitten ? Vai onko siitä alle..... ? Ja tämän vuonna sen Suomen edustajat.......biisin sanoista ei saa mitään selvää ja on muutenkin tosi sekava. Ehdolla olisi ollut paljon parempiakin, esim biisi cherry cake. Meillä pidetyssä äänestyksessä se voitti ja tuo valittu biisi viisuihin oli huonoin. Että silleen. Ja miksi se on aina Tampereella se valinta ? Sen pitäisi olla joka vuosi eri kaupungissa. Eritoten täällä Oulussa. 

"Meillä pidetyssä äänestyksessä"? Ja Cherry cake, salli mun nauraa. 

Viime vuosina Tampereella on ollut ainoa sopiva areena, kaikki aikuiset tietää sen. Ei taida hornankattilan kapasiteetti riittää. 

Vierailija
38/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2007 oli Suomessa Euroviisut Helsinki Areenalla (=Hartwall Areena). Joten järjestetty on jo aiemminkin. Miten nuoria täällä oikein kirjoittelee jos tuota ei tiedä? Tällä kertaa tosin en itse usko Suomen voittoon mutta aivan sama. 

Ja ne viisut oli karmeaa katsottavaa. Joku aneeminen kalanluuranko minikokoisella lavalla. Ja tappiota tehtiin niin, että pikku kakkonen joutui päästämään Ransun luontoon. 

Vierailija
39/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme halua. Suomella ei ole rahaa friikkisirkushuveihin. 🦄🌈🌂

Miksi puhut monikossa?

Hää on varmaan entisaikojen kuninkaallinen.

Vierailija
40/45 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomeen mitään juhlia. Maa on kuin musta taulu!

 

Haloo. Suomi nimenomaan tarvii uudistuksia, älkää nähkö kaikkea niin negatiivisenä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi