Muita keski-ikäisiä, jotka eivät todellakaan ole valmiita harmaisiin hiuksiin?
Olin 1,5 vuotta kokonaan värjäämättä ja oma osittain harmaantunut hiusväri sai koko yleisilmeen näyttämään vanhalta ja väsyneeltä. Jatkossa aion todellakin sävyttää hiuksiani niin kauan kuin vaan kykenen. En käsitä ihmisiä, jotka jo 35-vuotiaana kulkevat harmaapäänä mummoasuissa.
Kommentit (42)
Luojan luoma hiusväri on kaikille se imartelevin.
Vierailija kirjoitti:
En värjää hiusväreillä. Annan luonnon valita minulle hiusvärin. Harmaita on runsaasti, mutta mitä sitten.
Sua ei siis haittaa näyttää vanhalta ja väsyneeltä. Itseäni haittaa.
Ap
vääräväritukka pistää silmään inhasti kuin chilimehu
No ei kai sitä keneltäkään kysytä, oletko valmis harmaantumaan. Jotkut alkavat harmaantua jo parikymppisenä.
Minä en ole koskaan värjännyt hiuksiani, enkä varmasti rupea siihen kierteeseen, vaikka tulisi kuinka harmaita.
35? Eihän ihminen ole edes 50-v harmaa!
Niin mikä on ongelma? Värjäät hiuksesi sitten ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Muistan lukeneeni, että itse asiassa useimmilla ihmisillä alkaa tulla jo 30+ iässä harmaita hiuksia. Niitä vaan ei näy katukuvassa, kun ihmiset nyppivät tai värjäävät ne piiloon.
"En käsitä ihmisiä, jotka jo 35-vuotiaana kulkevat harmaapäänä mummoasuissa."
Suomeksi, olet kateellinen että jollain on noin hyvä itseluottamus 😊
Vierailija kirjoitti:
Jotkut harmaantuvat jo alle kolmekymppisenä. Mulla ei ole vielä paljoa harmaita, mutta sen verran kyllä, että ne tekevät tuhkaisesta sävystä nopeasti liian harmaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En värjää hiusväreillä. Annan luonnon valita minulle hiusvärin. Harmaita on runsaasti, mutta mitä sitten.
Ap
Mitä teet vanhalle naamataulullesi?
Ai rescue-ketjun provosi ei saanut tuulta alleen, joten piti keksiä uusi 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan lukeneeni, että itse asiassa useimmilla ihmisillä alkaa tulla jo 30+ iässä harmaita hiuksia. Niitä vaan ei näy katukuvassa, kun ihmiset nyppivät tai värjäävät ne piiloon.
Höpö höpö!
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen siitä, että joku näyttää vanhukselta jo tuossa iässä. Juurihan itsekin "uskalsin" olla 1,5 vuotta oman värisillä hiuksilla ja totesin, ettei se ole mun juttu.
Ap
Epämiellyttävä fakta on että kaikki ei harmaannu kauniisti eikä se oma luonnollinen väri ole aina kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä teet vanhalle naamataulullesi?
Hoidan hyvin ja meikkaan kevyesti. Naamakin kirkastui samalla hetkellä, kun sävytin hiukset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävä fakta on että kaikki ei harmaannu kauniisti eikä se oma luonnollinen väri ole aina kaunein.
Olet väärässä!
Olen jo yli 60 v, mutta edelleenkään harmaa ei pue minua. Siksi raidoitan ja värjäytän hiuksiani. Värit ovat vain vaihtuneet nuoruusvuosien " räväköistä" hillitympään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa enemmän itseluottamusta vaatii pukeutua tyylikkäästi, meikata ja laittautua. Pitää jaksaa kuunnella niitä kaikkia ihmetteleviä kommentteja tyyliin "mihis sitä ollaan menossa noin hienona?", "miten sä jaksat aina meikata?", "eikö tohon mee kauheesti aikaa?".