Ylen päätös tyrmistyttää – Juontaja kotiin kesken viisujen
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/d975a44c-4c1d-4f9c-8e05-37f5611bcce5
Ketä tyrmistyttää? Silvennoista?
Jos sillä säätyy kymmeniätuhansia, ettei Silvennoinen tai svedupetterit höpötä paikan päältä, niin hyvä.
Muutenkin nämä hinttaripippalot voisi toteuttaa vaikka kaupallisilla kanavilla.
Eihän nämä ole enää edes mitkään laulukilpailut.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Katsojalle se ja sama, onko homppeli kopissa Pasilassa vai kopissa Wienissä.
Toki se harmittaa Mikkoa, kun ei pääse bileisiin homostelemaan.
Oletko tietoinen, että teillä homofoobikoilla on eniten epävarmuutta oman seksualisuuteden kanssa?
Minä olen maksanut YLE-veroa koko elämäni ajan. Tuntuu uskomattomalta, että juuri tässä kohtaa pitää säästää, sillä rahasta se ei kyllä ole kiinni! Sitten kun/jos Suomi voittaa, se hehkutus olisi kiva kuulla paikan päältä, samoin tunnelmat! Mutta ei, Suomen studio on koppi Suomessa ja sieltä sitten tilannetta päivitetään! Uskomatonta! Ps. Mikko on hyvä ja kiva juontaja jolle olisin suonut aidon viisukokemuksen! Häpeä YLE!
Vierailija kirjoitti:
Tuo Silvennoinen juontaisi varmasti ilmaiseksikin, joten miksi hänelle maksetaan vielä palkkaa?
Työstä maksetaan palkka.
Työstään voi jopa nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Silvennoinen juontaisi varmasti ilmaiseksikin, joten miksi hänelle maksetaan vielä palkkaa?
Työstä maksetaan palkka.
Työstään voi jopa nauttia.
Olishan se typerää maksaa palkkaa jollekin nutturanaamalle juontamassa.
Kyllä tuollaiseen ammattiin on hyvä olla osaaminen ja motivaatio ja taipumus niinsanotusti lahjoja ja soveltuvuutta.
Hieno, että sellaisia on.
Vierailija kirjoitti:
Mua tyrmistyttää Ylen klikkiotsikkohuoraus.
Annetaan ikäänkuin ymmärtää, että olisi poikkeuksellista että juontaja lähetetään kotiin kesken kaiken. Aivan kuin jotain tötöilyä tms olisi sattunut?
Vaikka asia on etukäteen ollut tiedossa jo vuosia, että juonti tehdään Suomesta.
Mihinköhän Ylen klikkiotsikkoon nyt viittaat?
Selostetaanko lätkän MM-kisat Pasilasta vai paikan päältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Silvennoinen juontaisi varmasti ilmaiseksikin, joten miksi hänelle maksetaan vielä palkkaa?
Koska tämä ei ole Neuvostoliitto.
Tämä. Miksi kukaan tekisi töitä ilman palkkaa? Harrastus on asia erikseen.
Hän suostuisi selostamaan viisut pelkästä mielenkiinnosta ja varsinkin koska pääsi paikanpäälle matkat maksettuna.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mikko päästettiin edes viikonlopuksi hölöttämään tuonne, jos on tarkoitus säästää?
Sanos sitä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mikko päästettiin edes viikonlopuksi hölöttämään tuonne, jos on tarkoitus säästää?
Maksaa todella paljon enemmän, jos vuokraa selostuskopin. Tuo pikavisiitti on kustannuksiltaan aivan eri luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Silvennoinen juontaisi varmasti ilmaiseksikin, joten miksi hänelle maksetaan vielä palkkaa?
Teetkö sinäkin työtäsi ilmaiseksi? Jos kyllä, niin hienoa se, mulls on sulle työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Yleisradioyhtiöiden tapahtumaa ei oikein voi siirtää kaupalliselle kanavalle..
Pienen mutkan kautta voi, mikäli kaupallinen kanava on ebun jäsen. Suomessa MTV3 voisi tietysti hoitaa kanssa, maksullisella Katsomo plussalla ehkä saisi kulutkin katettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisut ei kuulu Ylelle, ostakoon maikkari oikeudet.
Oletko todella noin tyhmä?
Se on persu. Eli on.
Mikko on ihana!
Viisut ei olis viisut ilman Silvennoisen hehkutusta!
Positiivinen tyyppi, siksi av lla ei vissiin tykätä😂🥰
Vierailija kirjoitti:
Katsojalle se ja sama, onko homppeli kopissa Pasilassa vai kopissa Wienissä.
Toki se harmittaa Mikkoa, kun ei pääse bileisiin homostelemaan.
Entäpä sitten, jos Suomi sattuukin voittamaan? Ei ole ketään tekemään haastiksia ja seurantaa tunnelmista paikan päällä. Noloa. Mikä meteli nousisikaan, jos isot urheilukisat hoidettaisiin pelkästään Pasilasta. Niissä on aina paikalla koko konkkaronkka Ylestä. Tämä ei nyt mene ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisradioyhtiöiden tapahtumaa ei oikein voi siirtää kaupalliselle kanavalle..
Pienen mutkan kautta voi, mikäli kaupallinen kanava on ebun jäsen. Suomessa MTV3 voisi tietysti hoitaa kanssa, maksullisella Katsomo plussalla ehkä saisi kulutkin katettua.
Mitään näin typerää en ole pitkään aikaan lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Viisut ei kuulu Ylelle, ostakoon maikkari oikeudet.
Ei niitä oikeuksia niin vaan ostella, koska Euroviisut on EBU:n eli Euroopan Yleisradioliiton bileet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisradioyhtiöiden tapahtumaa ei oikein voi siirtää kaupalliselle kanavalle..
Pienen mutkan kautta voi, mikäli kaupallinen kanava on ebun jäsen. Suomessa MTV3 voisi tietysti hoitaa kanssa, maksullisella Katsomo plussalla ehkä saisi kulutkin katettua.
Suomesta vain Yle on EBU:n jäsen. EBU on julkisen palvelun yleisradioyhtiöiden yhteenliittymä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen maksanut YLE-veroa koko elämäni ajan. Tuntuu uskomattomalta, että juuri tässä kohtaa pitää säästää, sillä rahasta se ei kyllä ole kiinni! Sitten kun/jos Suomi voittaa, se hehkutus olisi kiva kuulla paikan päältä, samoin tunnelmat! Mutta ei, Suomen studio on koppi Suomessa ja sieltä sitten tilannetta päivitetään! Uskomatonta! Ps. Mikko on hyvä ja kiva juontaja jolle olisin suonut aidon viisukokemuksen! Häpeä YLE!
Kyllä kaiken maailman yleisurheilukilpailuihin lähetetään heput louskuttamaan leukoja katsomoon ja naikkonen kentälle kysymään moukarintyöntäjiltä että miltäs nyt tuntuu. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisradioyhtiöiden tapahtumaa ei oikein voi siirtää kaupalliselle kanavalle..
Pienen mutkan kautta voi, mikäli kaupallinen kanava on ebun jäsen. Suomessa MTV3 voisi tietysti hoitaa kanssa, maksullisella Katsomo plussalla ehkä saisi kulutkin katettua.
Mitään näin typerää en ole pitkään aikaan lukenut.
No, se olisi ainoa vaihtoehto, jos nää persut haluaa Euroviisut pois Yleltä. Heidän juttunsa johtavat täysin älyttömiin asioihin.
On tullut pois kaapista jo aikaa sitten toisin kuin sinä!