Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen päätös tyrmistyttää – Juontaja kotiin kesken viisujen

Vierailija
11.05.2026 |

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/d975a44c-4c1d-4f9c-8e05-37f5611bcce5

 

Ketä tyrmistyttää? Silvennoista?

 

Jos sillä säätyy kymmeniätuhansia, ettei Silvennoinen tai svedupetterit höpötä paikan päältä, niin hyvä. 

Muutenkin nämä hinttaripippalot voisi toteuttaa vaikka kaupallisilla kanavilla. 

 

Eihän nämä ole enää edes mitkään laulukilpailut.

 

 

 

 

 

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Mikko pääse ulos kaapista?

On tullut pois kaapista jo aikaa sitten toisin kuin sinä!

Vierailija
42/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsojalle se ja sama, onko homppeli kopissa Pasilassa vai kopissa Wienissä.

 

Toki se harmittaa Mikkoa, kun ei pääse bileisiin homostelemaan. 

Oletko tietoinen,  että teillä homofoobikoilla on eniten epävarmuutta oman seksualisuuteden kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen maksanut YLE-veroa koko elämäni ajan.  Tuntuu uskomattomalta, että juuri tässä kohtaa pitää säästää, sillä rahasta se ei kyllä ole kiinni!  Sitten kun/jos Suomi voittaa, se hehkutus olisi kiva kuulla paikan päältä, samoin tunnelmat!  Mutta ei, Suomen studio on koppi Suomessa ja sieltä sitten tilannetta päivitetään!  Uskomatonta!  Ps.  Mikko on hyvä ja kiva juontaja jolle olisin suonut aidon viisukokemuksen!  Häpeä YLE!

Vierailija
44/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Silvennoinen juontaisi varmasti ilmaiseksikin, joten miksi hänelle maksetaan vielä palkkaa?

Työstä maksetaan palkka.

Työstään voi jopa nauttia. 
 

Vierailija
45/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Silvennoinen juontaisi varmasti ilmaiseksikin, joten miksi hänelle maksetaan vielä palkkaa?

Työstä maksetaan palkka.

Työstään voi jopa nauttia. 
 

Olishan se typerää maksaa palkkaa jollekin nutturanaamalle juontamassa.

Kyllä tuollaiseen ammattiin on hyvä olla osaaminen ja motivaatio ja taipumus niinsanotusti lahjoja ja soveltuvuutta.

Hieno, että sellaisia on.

Vierailija
46/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua tyrmistyttää Ylen klikkiotsikkohuoraus.

Annetaan ikäänkuin ymmärtää, että olisi poikkeuksellista että juontaja lähetetään kotiin kesken kaiken. Aivan kuin jotain tötöilyä tms olisi sattunut?

Vaikka asia on etukäteen ollut tiedossa jo vuosia, että juonti tehdään Suomesta.

Mihinköhän Ylen klikkiotsikkoon nyt viittaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selostetaanko lätkän MM-kisat Pasilasta vai paikan päältä?

Vierailija
48/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Silvennoinen juontaisi varmasti ilmaiseksikin, joten miksi hänelle maksetaan vielä palkkaa?

Koska tämä ei ole Neuvostoliitto.

Tämä. Miksi kukaan tekisi töitä ilman palkkaa? Harrastus on asia erikseen.

Hän suostuisi selostamaan viisut pelkästä mielenkiinnosta ja varsinkin koska pääsi paikanpäälle matkat maksettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Mikko päästettiin edes viikonlopuksi hölöttämään tuonne, jos on tarkoitus säästää?

Sanos sitä. 😂

Vierailija
50/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Mikko päästettiin edes viikonlopuksi hölöttämään tuonne, jos on tarkoitus säästää?

Maksaa todella paljon enemmän, jos vuokraa selostuskopin. Tuo pikavisiitti on kustannuksiltaan aivan eri luokkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Silvennoinen juontaisi varmasti ilmaiseksikin, joten miksi hänelle maksetaan vielä palkkaa?

Teetkö sinäkin työtäsi ilmaiseksi? Jos kyllä, niin hienoa se, mulls on sulle työpaikka. 

Vierailija
52/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisradioyhtiöiden tapahtumaa ei oikein voi siirtää kaupalliselle kanavalle..

Pienen mutkan kautta voi, mikäli kaupallinen kanava on ebun jäsen. Suomessa MTV3 voisi tietysti hoitaa kanssa, maksullisella Katsomo plussalla ehkä saisi kulutkin katettua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisut ei kuulu Ylelle, ostakoon maikkari oikeudet.

Oletko todella noin tyhmä?

Se on persu. Eli on. 

Vierailija
54/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on ihana!
Viisut ei olis viisut ilman Silvennoisen hehkutusta!
Positiivinen tyyppi, siksi av lla ei vissiin tykätä😂🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsojalle se ja sama, onko homppeli kopissa Pasilassa vai kopissa Wienissä.

 

Toki se harmittaa Mikkoa, kun ei pääse bileisiin homostelemaan. 

Entäpä sitten, jos Suomi sattuukin voittamaan? Ei ole ketään tekemään haastiksia ja seurantaa tunnelmista paikan päällä. Noloa. Mikä meteli nousisikaan, jos isot urheilukisat hoidettaisiin pelkästään Pasilasta. Niissä on aina paikalla koko konkkaronkka Ylestä. Tämä ei nyt mene ihan oikein.

Vierailija
56/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisradioyhtiöiden tapahtumaa ei oikein voi siirtää kaupalliselle kanavalle..

Pienen mutkan kautta voi, mikäli kaupallinen kanava on ebun jäsen. Suomessa MTV3 voisi tietysti hoitaa kanssa, maksullisella Katsomo plussalla ehkä saisi kulutkin katettua. 

Mitään näin typerää en ole pitkään aikaan lukenut. 

Vierailija
57/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisut ei kuulu Ylelle, ostakoon maikkari oikeudet.

Ei niitä oikeuksia niin vaan ostella, koska Euroviisut on EBU:n eli Euroopan Yleisradioliiton bileet.

Vierailija
58/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisradioyhtiöiden tapahtumaa ei oikein voi siirtää kaupalliselle kanavalle..

Pienen mutkan kautta voi, mikäli kaupallinen kanava on ebun jäsen. Suomessa MTV3 voisi tietysti hoitaa kanssa, maksullisella Katsomo plussalla ehkä saisi kulutkin katettua. 

Suomesta vain Yle on EBU:n jäsen. EBU on julkisen palvelun yleisradioyhtiöiden yhteenliittymä.

Vierailija
59/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen maksanut YLE-veroa koko elämäni ajan.  Tuntuu uskomattomalta, että juuri tässä kohtaa pitää säästää, sillä rahasta se ei kyllä ole kiinni!  Sitten kun/jos Suomi voittaa, se hehkutus olisi kiva kuulla paikan päältä, samoin tunnelmat!  Mutta ei, Suomen studio on koppi Suomessa ja sieltä sitten tilannetta päivitetään!  Uskomatonta!  Ps.  Mikko on hyvä ja kiva juontaja jolle olisin suonut aidon viisukokemuksen!  Häpeä YLE!

Kyllä kaiken maailman yleisurheilukilpailuihin lähetetään heput louskuttamaan leukoja katsomoon ja naikkonen kentälle kysymään moukarintyöntäjiltä että miltäs nyt tuntuu. 🙄

Vierailija
60/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisradioyhtiöiden tapahtumaa ei oikein voi siirtää kaupalliselle kanavalle..

Pienen mutkan kautta voi, mikäli kaupallinen kanava on ebun jäsen. Suomessa MTV3 voisi tietysti hoitaa kanssa, maksullisella Katsomo plussalla ehkä saisi kulutkin katettua. 

Mitään näin typerää en ole pitkään aikaan lukenut. 

No, se olisi ainoa vaihtoehto, jos nää persut haluaa Euroviisut pois Yleltä. Heidän juttunsa johtavat täysin älyttömiin asioihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan