Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen päätös tyrmistyttää – Juontaja kotiin kesken viisujen

Vierailija
11.05.2026 |

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/d975a44c-4c1d-4f9c-8e05-37f5611bcce5

 

Ketä tyrmistyttää? Silvennoista?

 

Jos sillä säätyy kymmeniätuhansia, ettei Silvennoinen tai svedupetterit höpötä paikan päältä, niin hyvä. 

Muutenkin nämä hinttaripippalot voisi toteuttaa vaikka kaupallisilla kanavilla. 

 

Eihän nämä ole enää edes mitkään laulukilpailut.

 

 

 

 

 

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Mikko päästettiin edes viikonlopuksi hölöttämään tuonne, jos on tarkoitus säästää?

Vierailija
2/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken? Eihän ne ole edes alkanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Silvennoinen juontaisi varmasti ilmaiseksikin, joten miksi hänelle maksetaan vielä palkkaa?

Vierailija
4/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua tyrmistyttää Ylen klikkiotsikkohuoraus.

Annetaan ikäänkuin ymmärtää, että olisi poikkeuksellista että juontaja lähetetään kotiin kesken kaiken. Aivan kuin jotain tötöilyä tms olisi sattunut?

Vaikka asia on etukäteen ollut tiedossa jo vuosia, että juonti tehdään Suomesta.

Kai huomasit, että otsikko on IL:n?

Vierailija
5/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Silvennoinen juontaisi varmasti ilmaiseksikin, joten miksi hänelle maksetaan vielä palkkaa?

Koska tämä ei ole Neuvostoliitto.

Vierailija
6/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siellä ole mediaväkeä paikalla Suomestakin.

Ilman Yleä ja Mikkoa. Ja veronmaksajia.

 

Ihan riittävän kalliit on nämä pippalot jo muutenkin Ylelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Mikko pääse ulos kaapista?

Vierailija
8/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisradioyhtiöiden tapahtumaa ei oikein voi siirtää kaupalliselle kanavalle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsojalle se ja sama, onko homppeli kopissa Pasilassa vai kopissa Wienissä.

 

Toki se harmittaa Mikkoa, kun ei pääse bileisiin homostelemaan. 

Ei ole sama. Juonnot olisi parempia, jos Mikko pääsisi psikan päälle haistelemaan viisuhumua. Typerä säästö. 

Vierailija
10/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon sietäisi olla paikalla kun Suomi voittaa. 

 

Sitä odotellessa suosittelen kuuntelemaan selostuksen kun Lordi voitti ja Jaana Pelkonen sekosi selostuskopissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Mikko päästettiin edes viikonlopuksi hölöttämään tuonne, jos on tarkoitus säästää?

Matkat, majoitus ja näkyvyys mediassa oli jo luvattu aikoja sitten.

Vierailija
12/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikolla on tainnut nousta viisut päähän?

 

Hän kuvittelee, että hänen panoksensa ja läsnäolonsa olisi jotenkin olennaista näiden bakkanaalien onnistumisen kannalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisut ei kuulu Ylelle, ostakoon maikkari oikeudet.

Vierailija
14/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsojalle se ja sama, onko homppeli kopissa Pasilassa vai kopissa Wienissä.

 

Toki se harmittaa Mikkoa, kun ei pääse bileisiin homostelemaan. 

Sinähän se hänen tekemisensä tiedätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Eikö tää sama tapahtunut myös viime vuonna?

Vierailija
16/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisut ei kuulu Ylelle, ostakoon maikkari oikeudet.

Oletko todella noin tyhmä?

Vierailija
17/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua tyrmistyttää Ylen klikkiotsikkohuoraus.

Annetaan ikäänkuin ymmärtää, että olisi poikkeuksellista että juontaja lähetetään kotiin kesken kaiken. Aivan kuin jotain tötöilyä tms olisi sattunut?

Vaikka asia on etukäteen ollut tiedossa jo vuosia, että juonti tehdään Suomesta.

Kyseessä kylläkin Iltalehden klikkiotsikointi, YLEä siitä turha syyttää.

Vierailija
18/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua tyrmistyttää Ylen klikkiotsikkohuoraus.

Annetaan ikäänkuin ymmärtää, että olisi poikkeuksellista että juontaja lähetetään kotiin kesken kaiken. Aivan kuin jotain tötöilyä tms olisi sattunut?

Vaikka asia on etukäteen ollut tiedossa jo vuosia, että juonti tehdään Suomesta.

Mistä Ylen tuohon vetäisit?

Vierailija
19/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kertakaikkiaan pidä Mikosta, joku siinä ärsyttää. En pitänyt hänestä silloinkaan kun oli Jyrki ohjelmassa.

Vierailija
20/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua tyrmistyttää Ylen klikkiotsikkohuoraus.

Annetaan ikäänkuin ymmärtää, että olisi poikkeuksellista että juontaja lähetetään kotiin kesken kaiken. Aivan kuin jotain tötöilyä tms olisi sattunut?

Vaikka asia on etukäteen ollut tiedossa jo vuosia, että juonti tehdään Suomesta.

Kyseessä kylläkin Iltalehden klikkiotsikointi, YLEä siitä turha syyttää.

Turha sitä on tuolle tollolle selittää, ei se ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi