Uusin Tutkimus: Suomalaiset nuoret miehet pakenevat Aasiaan etsimään konservatiivista kumppania!
Suomalainen nuori wokettajaideologisti ja vihersammakko propalestiinatyttö ei kiinnosta suomalaisia miehiä vaan konservatiivinen kristitty vaimo esim Filippiineiltä tai Etelä-Amerikasta
kertoo IL
Kommentit (860)
Olin viikonloppuna bileristeilyllä ja siellä oli sellainen nelikymppinen perunannäköinen suomalaismies thaikkutytsynsä kanssa. Mies hymähteli niin mielissään tanssilattialla kun tytsynsä twerkkaili menemään pitkin tanssilattiaa nähtävästi sukulaisnaisten kanssa. Vähän käytiin hinkuttamassa pylväänkin ympärillä tyttöporukalla ja jäätiinkin miettimään, että oliko naiset tulleet suoraan Phuketista työpisteeltään huvittelemaan perunan kanssa laivalle. Huh huh - tollasta harvemmin näkee xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mun veljen kiinalainen juristivaimo ainakaan kovin trad wife ole. Uraohjus joka pitää sekä mun veljen että lapset ojennuksessa. Tosi mukava ja älykäs nainen. Kyllä sellaisia Suomeen voisi miehet hakea.
Toivotan kaikki tuollaiset naiset enemmän kuin lämpimästi tervetulleiksi!
Palstainceleillä valitettavasti ei heihin ole mitään saumoja...
Ei tuollainen nainen ole kiinnostava. Samanlainen luonne kuin suomitantalla, mutta ehkä vähän enemmän älliä.
Suomalaiset naiset menestyvät paremmin oikarin pääsykokeissa kuin suomalaiset miehet ja valtaosa oikarin opiskelijoista on naisia. En siis ymmärrä miten suomijuristinaisilla olisi vähemmän älliä, kuin vastaavalla kiinalaisjuristilla. Paljastit kuitenkin asenteesi.
Ja montakohan oikiksessa opiskelevaa tai sieltä valmistunutta mammaa arvioit olevan osallisena tässä keskustelussa?
Vierailija kirjoitti:
Eli mies alistaa konservatiivisuudella sen naisen keittiöön ja pellolle? Komentaa kuin lasta?
Se on surullista siellä vasemmassa päädyssä, että olette alistettuja, ettekä ole muuta päässeet kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies alistaa konservatiivisuudella sen naisen keittiöön ja pellolle? Komentaa kuin lasta?
Miesten mielestä se on naisille vapauttavaa. Naiset voivat lopettaa ajattelun ja seurata miehen käskyjä. Miesten mielestä sellainen tekee naiset onnelliseksi.
Tuollaisia kommentteja syntyy vain palstan kehopositiivisten katkeroituneiden mammojen näppiksiltä. Samalla tietysti paljastavat, miten käsittelisivät miestä, jos joku lapatossu erehtyisi suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten jännä juttu, että se konservatiivinen kumppani haetaan tänne, eikä haluta muuttaa sinne perinteisiä arvoja kannattavaan maahan asumaan. Eli halutaan elää liberaalissa länsimaassa sitten kuitenkin, vaikka sen piti olla kaiken pahan alku ja juuri.
Ei tuossa ole mitään tekoa konservatiivisuudella vaan hintatasolla. Suominainrn nauttii sosiaaliturvaa ja korkeita tuloja, syyt sietää miehen perseilyä ja palvella tätä ovat 0.
Toistaiseksi miehet vielä maksavat sosiaaliturvan mutta kuinka kauan. Eikä kyse ole välttämättä edes halukkuudesta vaan tekoäly ja robotit vievät miesten työpaikat eikä silloin ole enää veronmaksajiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aasialaisille naisillekaan kelpaa vanhat, juopot, työhaluttomat, tyhjätaskut naisvihaajamiehet.
Suomalainen mies on kansainvälisesti todella haluttu. Tätähän ei heille täällä kerrota, ja toisin kuin vihervasemmisto koittaakin aivopestä ihmisiä, suomalainen mies ei hakkaa, ei ole väkivaltainen eikä ole juoppo.
Aasiassa, Etelä-Amerikassa ja Itä-euroopassa, lägi-idästä puhumattakaan, naisten hakkaaminen on niin arkipäiväistä ettei sitä edes noteerata. Suomessa se on niin harvinaista, että kun sitä tapahtuu, on se ihan valtakunnallinen uutinen.
Suomalainen mies käy myös töissä eikä petä.
Jostain syystä suomalaisilla naisilla on todella omituinen käsitys naisten elämästä muualla maailmalla. Menkää elämään sinne islamilaiseen teokratiseen fasismiin jos se kerran on niin ihanaa. Veikkaatteko että kun silmä mustana menette valittamaan imaamille, onko tiedossa sympatiaa, vai kysyykö imaami mitä teit suututtaaksesi miehen?
Suomalainen mies ei petä? Hah hah hah hah :D Vaihteluväli on tutkimuksissa suuri, mutta 20-40% miehistä on TUNNUSTANUT pettäneensä. Sitten vielä lisäksi ne, jotka eivät sitä koskaan tunnusta. Suomi on valitettavasti EU:n toiseksi väkivaltaisin maa naisille. Vain Tanska on väkivaltaisempi. Suomessa miehet vähättelevät naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Olen itse väkivaltaisesta perheestä ja sekä elämänmittaisesta kaveripiiristäni, että sukulaispiiristäni löytyy väkivaltaisia perheitä. 57 % naisista on kohdannut väkivaltaa Suomessa, se on yli puolet. Lisäksi miesten toksinen ASENNE naisiin kohdistuvaan väkivaltaan: Ei mitään empatiaa, eikä halua muuttaa asioita, vaan ainoastaan itsesääliä omaa itseä ja muita miehiä kohtaan. Seellainen isä tyttärelle? Ei kiitos.
Väkivalta ei ole millään tavalla hyväksyttävää, mutta sori vaan, en ota vakavasti tutkimuksia, joiden mukaan Pohjoismaita löytyy naisille väkivaltaisimpien maiden joukosta. Muualla taitaa olla "hieman" eri käytännöt ja kulttuuri vaimon kurittamisen yms. suhteen. Pohjoismaissa näihin suhtaudutaan vakavasti.
Jep. Pohjoismaissa vaimon tai tyttöystävän fyysinen kaltoinkohtelu ei ole mikään pikkujuttu.
Höpö höpö. Yhteisöllisemmissä maissa naistaan pieksävä mies saa turpiinsa onalta ja vaimonsa suvulta. Pohjoismaissa kukaan ei edes tiedä tai kiinnitä hiomiota, kun mies hakkaa vaimoaan ja pahimmillaan tap*aa sen, kuten juuri viikonloppuna taas persumies ulqqarivaimonsa Kotkassa.
Mitkä ovat nämä maat? Ei todellakaan ole noin lähi idässä tai lattareissa. Varsinkin lähi idässä naisen arvo on sama kuin kulkukoiran.
Ei pidä paikkaansa. Lähi-idässä miehelle vaimon hankkiminen on hvtin kallis projekti, joten sitäpä ei kannata pilata kohtelemalla vaimoa huonosti. Mies joutuu hankkimaan asunnon, kodinkoneet ja huonekalut taloon ja melkoisen kalliit kultakorut siihen päälle saadakseen morsiamen. Avioliitossa miehen kuuluu elättää vaimo ja lapset. Vaikka vaimo kävisi töissä, mies ei voi koskea naisen rahoihin, ellei tämä suostu. Ja islamin mukaan naisella on oikeus omistaa omaisuutensa, miehellä ei ole asiaa siihenkään.
Siksi harva mies kehtaa kohdella vaimoaan niin huonosti, että tämä lähtee lapsuudenkotiinsa itkemään. Koska oikeasti tyhmä aviomies saa äkkiä vierailun vaimon sukulaismiehiltä. Jos ero tulee miehen toiminnan takia, voi olla että avioliittosopimukseen on kirjattu naiselle kuuluva iso summa rahaa avioeron sattuessa, eli mies joutuu sen maksamaan.
Tiedän tapauksen, jossa vaimon kaikki veljet olivat armeijan tai poliisin upseereita. Tämä porukkaa sitten saapui univormuissaan aseet lanteella lankomiehen luo keskustelemaan siitä, miten mies siskoa kohtelee... ei ollut aviomiehellä hyvät oltavat.
Niillä on myös uskontokin paljon korostetummassa roolissa toisin kuin kristillisissä maissa, joissa avioliitolla heitetään vesilintua ja verrataan röyhkeästi jopa prostituutioon.
Muslimit ovat siinä oikeassa, ettei avioliittoa ole tarkoitettu rajattomien mielihalujen tyydyttämiseen vaan suvun jatkamsieen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kohta tarvitse edes lähteä kun aasialaiset nuoret naimattomat lapsettomat naiset valtaavat hoitoalaa Suomessa. Siitä saa uskollisen kumppanin kun energia ei riitä kyläpyöräksi kun vieras kulttuuri ja raskas työ. Painavat myös alle 60 kiloa.
Ilmeisesti et ole ikinä kuullut että näillä on erittäin usein alaikäiset lapset kotimaassa, osalla myös aviomies.
Mitä sitten? Tiedän muutamia miehiä, jotka aidosti ovat hyväksyneet naisen lapset kuin omikseen. Nälkääkö niiden naisten lasten pitäisi jäädä näkemään, että suomiläskimamma olisi iloinen?
Oho, aiemmin suomimiehille yyhoonaiset ovat olleet kaikkein alinta kastia, joihin yksikään mies ei haksahda. Kummasti teidän periaatteet lentää yksi kerrallaan romukoppaan, kun nainen on Aasiasta.
Sama pätee seksikumppaneiden määrään, jopa prostituutioon asti. Ei haittaa muun maan naisten 10+ seksikumppania tai jopa 100 asiakasta elämässä, mutta suomalaisen naisen kohdalla yksikin kumppani on liikaa ja tietysti pilalla. Aasialaisen seksitaidot ovat parhaita ja ovat naisellisimmillaan harjoittaessaan jopa prostituutiota, sillä se on naisen biologian vastaista jos ei niin tee paitsi suomalainen nainen on pilalla samaa tehtyään ja karsiutuu parisuhderintamalta.
Tätä voi vielä jatkaa.. Suomalaiselle naiselle ei tarjota edes yhtä kahvia ja syytetään lompakkoloiseksi jos kehtaa odottaa, että mies sen kahvin tarjoaa. Aasialaiselle naiselle maksetaan koko eläminen lentolippua myöten.
Suomalainen nainen käy töissä ja maksaa puolet laskuista. Aasialainen nainen on kotona miehen rahoilla. Suomalainen nainen on silti huono valinta suomalaisen miehen mielestä.
Kyllä, suomalainen nainen on tyhmä hyväksikäyttäjä jos mies rakentaa talon ja huolehtii taloudellisesti perheestä mutta naisen pitäisi siltä käytännössä olla ilmainen kodinhuoltaja ja käydä myös palkkatyössä.
Vierailija kirjoitti:
parastahan on aasialaisessa naisessa se, että tällainen 55 vuotias mahakas ukkeli voi ottaa 20-vuotiaan nuoren naisen vaimokseen eikä se maha haittaa aasialaista naista ollenkaan! se on varakkuuden merkki!
Näytät kyllä ylipainoiselta setämieheltä, mutta synnyit kuitenkin naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olin viikonloppuna bileristeilyllä ja siellä oli sellainen nelikymppinen perunannäköinen suomalaismies thaikkutytsynsä kanssa. Mies hymähteli niin mielissään tanssilattialla kun tytsynsä twerkkaili menemään pitkin tanssilattiaa nähtävästi sukulaisnaisten kanssa. Vähän käytiin hinkuttamassa pylväänkin ympärillä tyttöporukalla ja jäätiinkin miettimään, että oliko naiset tulleet suoraan Phuketista työpisteeltään huvittelemaan perunan kanssa laivalle. Huh huh - tollasta harvemmin näkee xD
Kiva kuulla, että sinä vielä 67-vuotiaana mummona jaksat bilettää.
En voisi itse ikinä elää sellaisen kumppanin kanssa, jonka äly riittää vain kokkaamiseen, siivoamiseen ja jalkojen levittelyyn.
Huom. Olen tavannut fiksujakin Aasian tuontivaimoja mutta kävi sääliksi, kun nuorempi nätti nainen oli vanhan suomalaisukon vaimo. Näki koko avioliiton perustuvan Aasian suvun elättämiseen miehen rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
parastahan on aasialaisessa naisessa se, että tällainen 55 vuotias mahakas ukkeli voi ottaa 20-vuotiaan nuoren naisen vaimokseen eikä se maha haittaa aasialaista naista ollenkaan! se on varakkuuden merkki!
Kyllä vaan miehen maha haittaa heitäkin, mutta eihän he sitä miehelle päin naamaa sano, jos ovat miehen rahoista riippuvaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hyvä juttu. Ne miehet, jotka eivät suomalaisille naisille kelpaa, etsivät vaimonsa muualta ja jättävät suominaiset rauhaan. Kaikki voittavat.
Teoria: Suomalaismies ei kelpaisi yhdellekään lihavalle palstamammalle.
Käytäntö: Suomalaismies ei huoli yhtäkään lihavaa palstamammaa vaan etsii mukavan ja kauniin naisen Aasiasta.
Seuraus: Lihavat palstamammat repivät loputkin sinisistä tai vihreistä rasvaisista hiuksistaan, kun suomalainen mies löysi onnen.
Voe sinnuuu ressukkaa. Sinä valitit että korkeastikoulutetut työssäkäyvät suominaiset ovat vain sun rahojesi perään... mutta et osaa aavistakaan miten ne Aasian naiset nylkee sut putipuhtaaksi.
En minä ole valittanut mistään mitään. Olen ollut jo 16 vuotta naimisissa aasialaisen (ei ole thaikku) naisen kanssa ja hän tienaa omat rahansa. Sinuna hakeutuisin jonnekin avun pariin, kun näyttää kuupassa heittävän noin pahasti.
Mistä sinulle on muodostunut että me oihavat feministit ollaan pahoillaan siitä, että joku random tyyppi ei kelpuuta meitä vaan hakee tuontivaimon? Olen elänyt elämääni ihan normaalisti 16 vuotta edes tietämättä koko kuviosta, kun en sinua edes tunne. Oma kumppanikin löytyy, joten ei ole tarvetta haikailla kenenkään randomin perään.
Vierailija kirjoitti:
En voisi itse ikinä elää sellaisen kumppanin kanssa, jonka äly riittää vain kokkaamiseen, siivoamiseen ja jalkojen levittelyyn.
Huom. Olen tavannut fiksujakin Aasian tuontivaimoja mutta kävi sääliksi, kun nuorempi nätti nainen oli vanhan suomalaisukon vaimo. Näki koko avioliiton perustuvan Aasian suvun elättämiseen miehen rahoilla.
Se on toki surullista, että teitä alempaan luokkaan kuuluvia ihmisiä on niin paljon Suomessa, mutta ole huoleti, myös keskiluokkaisia on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä minä wokefeministi menetän tämmöisissä miehissä?
Jos yhä useampi mies siirtyy "perinteisempään suuntaan", jää jäljelle vähemmän muita miehiä, "markkina" ja todennäköisyys löytää haluamasi puoliso pienenee siis.
Minulla on jo mies, enkä minä muutenkaan katselisi ketään kenelle wokeus ja feminismi on huonoja asioita, eli valikoima pysyy yhtä suppeana kuin muutenkin. Eli tämä vastaus ei vastannut kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö teidän nyt vihdoin päättää, onko ne teidän entiset miesvauvat varakkaita vai perseaukisia hanuja, jotka "ostavat" vaimoja kehitysmaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä se on naisille vapauttavaa. Naiset voivat lopettaa ajattelun ja seurata miehen käskyjä. Miesten mielestä sellainen tekee naiset onnelliseksi.
Tuollaisia kommentteja syntyy vain palstan kehopositiivisten katkeroituneiden mammojen näppiksiltä. Samalla tietysti paljastavat, miten käsittelisivät miestä, jos joku lapatossu erehtyisi suhteeseen.
Kaikista kehopositiivisin teko on pitää miehensiemenet ulkona siitä xD Mitä kauempana sen parempi. Itsellä raja menee suunnilleen ulko-oven kohdalla - no huoltomies saa toisinaan käydä tekemässä jotain jos on asunnossa ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hyvä juttu. Ne miehet, jotka eivät suomalaisille naisille kelpaa, etsivät vaimonsa muualta ja jättävät suominaiset rauhaan. Kaikki voittavat.
Teoria: Suomalaismies ei kelpaisi yhdellekään lihavalle palstamammalle.
Käytäntö: Suomalaismies ei huoli yhtäkään lihavaa palstamammaa vaan etsii mukavan ja kauniin naisen Aasiasta.
Seuraus: Lihavat palstamammat repivät loputkin sinisistä tai vihreistä rasvaisista hiuksistaan, kun suomalainen mies löysi onnen.
Voe sinnuuu ressukkaa. Sinä valitit että korkeastikoulutetut työssäkäyvät suominaiset ovat vain sun rahojesi perään... mutta et osaa aavistakaan miten ne Aasian naiset nylkee sut putipuhtaaksi.
En minä ole valittanut mistään mitään. Olen ollut jo 16 vuotta naimisissa aasialaisen (ei ole thaikku) naisen kanssa ja hän tienaa omat rahansa. Sinuna hakeutuisin jonnekin avun pariin, kun näyttää kuupassa heittävän noin pahasti.
Mistä sinulle on muodostunut että me oihavat feministit ollaan pahoillaan siitä, että joku random tyyppi ei kelpuuta meitä vaan hakee tuontivaimon? Olen elänyt elämääni ihan normaalisti 16 vuotta edes tietämättä koko kuviosta, kun en sinua edes tunne. Oma kumppanikin löytyy, joten ei ole tarvetta haikailla kenenkään randomin perään.
Onko sinulla joku vakava aivovamma, vai mitä helvettiä oikein sekoilet?
En tiedä tuollaisesta tutkimuksesta, mutta itsekin olen herännyt siihen, että en tiedä haluaisinko suominaisen kanssa suhteeseen. Liian monet eivät pidä itsestään huolta, on ylipainoisia, lyhyttukkaisia, tai oma ulkonäkö ei muuten kiinnosta yhtään. Välillä vaikea erottaa äkkiseltään, että onko nuori nainen vai poika. Liittynee osittain tähän muunsukupuolisuusvouhotukseen ym. Haluan naisen näköisen naisen ja jos niitä ei Suomesta löydy niin sitten on katsottava muualta.
Vielä tarkennuksena, että en ole itse Turhapuron näköinen, ylipainoinen ukko vaan pidän itsestäni huolta, harrastan liikuntaa, painoindeksi hieman yli 22.
Gambiasta hain itselleni perunanenän+ pömppömahan ja ei hävetä kun hän on työtön mies.