Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin Tutkimus: Suomalaiset nuoret miehet pakenevat Aasiaan etsimään konservatiivista kumppania!

Vierailija
11.05.2026 |

Suomalainen nuori wokettajaideologisti ja vihersammakko propalestiinatyttö ei kiinnosta suomalaisia miehiä vaan konservatiivinen kristitty vaimo esim Filippiineiltä tai Etelä-Amerikasta

kertoo IL

Kommentit (860)

Vierailija
421/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aasialaisille naisillekaan kelpaa vanhat, juopot, työhaluttomat, tyhjätaskut naisvihaajamiehet.

Ei tietenkään. Kuka nyt sellaisia ottaisi.

T: Pian aasiaan lähdössä oleva koulutettu hyväpalkkainen raitis mies.

Moi moi! Pidä kivaa! Älä kuitenkaan sekaannu ihmiskauppaan! 

Tuo sana "Raitis" on Suomalaisille naisille kirosana.

Olin kerran baarissa ja eräs nainen tuli pöytään juttelemaan. Kysyi mitä sä juot. Sanoin että vissyä.

"Oot sä joku raitis vai? Sanoin että joo olen "En oikeasti ole olin kuskina" Nainen tollotti hetken ja lähti menemään...

Vierailija
422/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aasialaisille naisillekaan kelpaa vanhat, juopot, työhaluttomat, tyhjätaskut naisvihaajamiehet.

ei aasialaiset naiset pidä suomimiehiä tuollaisina, kuin te katkerat feministit luulette miesten olevan

Eivät tietenkään. Mutta totuus paljastuu heille viimeistään Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran baarissa ja eräs nainen tuli pöytään juttelemaan. Kysyi mitä sä juot. Sanoin että vissyä.

"Oot sä joku raitis vai? Sanoin että joo olen "En oikeasti ole olin kuskina" Nainen tollotti hetken ja lähti menemään...

No daa? Olit baarissa. 

Vierailija
424/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet, älkää viekö teitä lyhyemmiltä ja köyhemmiltä aasialaismiehiltä mahdollista vaimoa! Missä on teidän solidaarisuus näitä miehiä kohtaan? Pelkästään Kiinassa on 32 miljoonaa "ylijäämämiestä" yhden lapsen politiikan seurauksena. 

Tuskin on pelkoa tuollaisesta. Täällähän ne miehet uhoaa vuodesta toiseen ja onko yksikään minnekään lähtenyt? Tai "paennut" kuten ap otsikoi?

🤭

Vierailija
425/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raittius tai sober curious on nykyään jo trendi. Joten ei ole. 

Vierailija
426/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole etnonationalismin mukaista roudata itselleen tuontivaimoa siinä missä miestäkään.

Vierailija
427/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku naisväestönvaihtoteoria?

Toisekseen mitä väliä? Sehän on geenipoolillekin vain eduksi kun maassa on ihmisiä laajalti. 

Vierailija
428/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuvailemasi tyypit mihinkään lähde jos tuollaisia ylipäätään edes on. Monissa aasian maissa naiset ovat älykkäitä, kohteliaita, naisellisia jotka tykkää hoitaa kodin töidensä ohella ja on hyviä äitejä, ja valitetravasti tässä kilpailussa Suomi nainen jää jo lähtöruutuun. Olen reissanut Aasiassa paljon töiden takia. Jos nyt olisin perhettä perustamassa en tekisi sitä virhettä enään että valikoisin Suomalaisen "vaimon" . Aasualaiset ja Latinot on ovat yleisesti hyviä vaimoja toki aina on poikkeuksia mutta kasvatus siellä hoidetaan täysin eri tavalla kuin meillä.

Antaa heidän nauttia miesten passaamisesta :)

Ilman sarvia ja hampaita: Ei se ole menetys suomalaiselle naiselle. Voikaa hyvin aasiattarien ja latinoiden kanssa perheenä. Minä en olisi onnellinen sellaisessa asemassa, mihin suomimies haluaa naisen asettaa, joten kaikki on hyvin!

Tyypillisestä vihervasemmistolaisesta naisesta kuoriutuu SS-rasisti sillä sekunnilla kun näkee suomalaisen miehen ulkomaisen naisen kanssa.

Ei toki. Ruokakaupassa näille suomalainen mies&aasiatar-pareille saa nauraa makeasti. Mieshän toi sen hoikan ihanan naisen, jota kuljettaa ensin vuoden kauppojen juustohyllyillä maksaen kaiken ja sitten hänellä on aasialaismatami. Aina yhtä huvittavaa. Se passaava pokaali kun on vain ihminen. Vanhenee ja lihoo, kuten kaikki muutkin.

"Kyllä siitäkin yhtä läski tulee kuin mitä minä olen."

Katkeraa.

Vierailija
429/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet, älkää viekö teitä lyhyemmiltä ja köyhemmiltä aasialaismiehiltä mahdollista vaimoa! Missä on teidän solidaarisuus näitä miehiä kohtaan? Pelkästään Kiinassa on 32 miljoonaa "ylijäämämiestä" yhden lapsen politiikan seurauksena. 

Solidaarisuus ja sosialismi ovat naistenvaivoja.

Vierailija
430/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuvailemasi tyypit mihinkään lähde jos tuollaisia ylipäätään edes on. Monissa aasian maissa naiset ovat älykkäitä, kohteliaita, naisellisia jotka tykkää hoitaa kodin töidensä ohella ja on hyviä äitejä, ja valitetravasti tässä kilpailussa Suomi nainen jää jo lähtöruutuun. Olen reissanut Aasiassa paljon töiden takia. Jos nyt olisin perhettä perustamassa en tekisi sitä virhettä enään että valikoisin Suomalaisen "vaimon" . Aasualaiset ja Latinot on ovat yleisesti hyviä vaimoja toki aina on poikkeuksia mutta kasvatus siellä hoidetaan täysin eri tavalla kuin meillä.

Ilman sarvia ja hampaita: Ei se ole menetys suomalaiselle naiselle. Voikaa hyvin aasiattarien ja latinoiden kanssa perheenä. Minä en olisi onnellinen sellaisessa asemassa, mihin suomimies haluaa naisen asettaa, joten kaikki on hyvin!

Tyypillisestä vihervasemmistolaisesta naisesta kuoriutuu SS-rasisti sillä sekunnilla kun näkee suomalaisen miehen ulkomaisen naisen kanssa.

Ei toki. Ruokakaupassa näille suomalainen mies&aasiatar-pareille saa nauraa makeasti. Mieshän toi sen hoikan ihanan naisen, jota kuljettaa ensin vuoden kauppojen juustohyllyillä maksaen kaiken ja sitten hänellä on aasialaismatami. Aina yhtä huvittavaa. Se passaava pokaali kun on vain ihminen. Vanhenee ja lihoo, kuten kaikki muutkin.

Katkeraa.

Äkkiä ne naiset pulskistuu, jos he alkavat tehdä suomalaisia ruokia. Tuo on tosiasia.

Vierailija
431/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivisten vaimojen etsiminen maksullisten naisten parista kuulostaa epäilyttävältä selitykseltä.

Tuskinpa kukaan etsii konservatiivista vaimoa maksullisista naisista. Olisi aikamoinen oksymoron ajatuksenakin.

-Kristitty mies

Luuletko sinä ressu että persuincel edes osaisi etsiä tuontivaimoa jostain muualta? Ei ne paikallisyhteisöjen uskovaiset neitsyet missään turistien baarikadulla päivystä odottamassa. Myös netin kansainvälisillä tuontivaimosivustoilla on lähinnä naisia, joilla on tietty historia.

Onko ne kaikki vassareista persuihin pakoon kaltaisiasi sekopäitä loikanneet entiset toverit oikeasti muka kaikki inceleitä?

Vierailija
432/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Aasiassa, ja kyllä täällä paikan päällä näyttää, että enimmäkseen miehet ovat kuitenkin aika vanhoja. Tytöt ovat kyllä nuoria. Itsekin jo pappaikäinen ja tyttis 23 v. On täysi-ikäinen eikä ole mihinkään pakotettu, vapaaehtoisesti haluaa olla. Rahan perään kyllä ovat, ja varsinkin suku odottaa häitä että pääsevät jakamaan rahoja, mutta niitä ei ole tulossa. 

Miksi et halua laillistaa suhdetta, jos tyttöystäväsi toivoo avioliittoa? Tuo ei ole reilua häntä kohtaan. Konservatiivisissa maissa ei katsota hyvällä esiaviollisia suhteita. En usko, että tyydytte vain pussailemaan.

Täällä ei tunneta avioeroa. Haluan ensin tutustua kunnolla enkä rynnätä suin päin vihille. Olen nähnyt niin monta kaveria, joille on laitettu "pallo jalkaan" ja sitten nyljetty rahat, ostatettu tontti ja rakennutettu talo, maksatettu koko suvun lääkärilaskut ja koulumaksut. Sitten kun ovat olleet käymässä Suomessa, on vaimokin pettänyt. Tässäkin suhteessa alkaa olla jo rahastuksen makua. Päätin jo, että nautin nyt tämän reissun, kun kerrankin näin nuorta saa, mutta kun lähden Suomeen niin kyllä se taitaa olla tämän tytön ja suvun osalta tässä. En jää tänne maksumieheksi. 

Eli olet ainoastaan viettämässä seksilomaa ja hyväksikäyttämässä tyttöä. Et ainakaan konservatiivikristitty nuori mies hakemassa vaimoa. 

En nyt noinkaan sanoisi. Tutustuin netissä ja lähdin avoimin mielin katsomaan paikan päälle, olisiko tämä neiti niin hyvä kuin vaikuttaa. En ole seksiin pakottanut enkä painostanut, ja täysi-ikäinen nainen on kyseessä. Innokaskin on ollut, ja heti ilman ehkäisyä olisi ollut valmis suhteeseen. Mutta kovin on rahan perään, joten ei olla tämän tytön kanssa vihille menossa. 

Jos tässä joku käyttää jotain hyväksi, niin se on nämä köyhät sukulaiset, jotka laittavat nuoret naiset hakemaan koko suvulle rahoittajaa. 

Eli osallistut ihmiskauppaan. Kivat sulle.

Heh, onko joku sofia belorf myös "ihmiskaupan uhri"?

Ei, jos häntä siihen ei kukaan pakota tai painosta. 

Sinä juuri kerroit, että ne sukulaiset ovat laittaneet sen sinun nuoren naisesi hakemaan rahoittajaa suvulle. Se on ihmiskauppaa. 

Ei ole kiva ilmiö, jos tuollaista esiintyy, mutta ihmiskauppa terminä kuulostaa aika rajulta, jos sukulainen tai sukulaiset esimerkiksi toivovat tai jopa kannustavat löytämään länsimaalaisen puolison. Eroaa mielestäni kuin yö ja päivä tilanteista, joissa on oikeasti kyse ihmiskaupasta.

Jos nainen painostetaan suhteeseen, jotta painostajat hyötyisivät siitä taloudellisesti, niin se on oppikirjaesimerkki ihmiskaupasta. 

Sillä ei ole mitään väliä onko ne painostajat sukua vaiko eivät, ei se asiasta yhtään vähempää kamalaa tee. Ehkä jopa vielä kamalampaa. 

Kulttuurissa arvostetaan sellaista tyttöä, joka onnistuu saamaan itselleen länsimaisen (rikkaan) puolison. Koska on tosiaan se laaja perhekäsitys ja lakiin kirjattu perheen elatusvelvollisuus. Yleensä kuitenkin vain kannustetaan eikä painosteta. Mutta silloin, jos tytöllä on jo ennestään avioton lapsi, niin perhe voi jopa painostaakin löytämään elättäjän. Koska muutenhan se tyttö ja lapsi ovat perheen taakkana, ja ehkä perhe on heitä jo tukenutkin ja odottavat vastapalvelusta. 

Vierailija
433/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeraa.

Äkkiä ne naiset pulskistuu, jos he alkavat tehdä suomalaisia ruokia. Tuo on tosiasia.

Aasiassakin keskiluokka on pulskaa. Köyhät on laihoja, koska ei ole tarpeeksi ruokaa, ja liikkuvat kävellen. 

Vierailija
434/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Aasiassa, ja kyllä täällä paikan päällä näyttää, että enimmäkseen miehet ovat kuitenkin aika vanhoja. Tytöt ovat kyllä nuoria. Itsekin jo pappaikäinen ja tyttis 23 v. On täysi-ikäinen eikä ole mihinkään pakotettu, vapaaehtoisesti haluaa olla. Rahan perään kyllä ovat, ja varsinkin suku odottaa häitä että pääsevät jakamaan rahoja, mutta niitä ei ole tulossa. 

Miksi et halua laillistaa suhdetta, jos tyttöystäväsi toivoo avioliittoa? Tuo ei ole reilua häntä kohtaan. Konservatiivisissa maissa ei katsota hyvällä esiaviollisia suhteita. En usko, että tyydytte vain pussailemaan.

Täällä ei tunneta avioeroa. Haluan ensin tutustua kunnolla enkä rynnätä suin päin vihille. Olen nähnyt niin monta kaveria, joille on laitettu "pallo jalkaan" ja sitten nyljetty rahat, ostatettu tontti ja rakennutettu talo, maksatettu koko suvun lääkärilaskut ja koulumaksut. Sitten kun ovat olleet käymässä Suomessa, on vaimokin pettänyt. Tässäkin suhteessa alkaa olla jo rahastuksen makua. Päätin jo, että nautin nyt tämän reissun, kun kerrankin näin nuorta saa, mutta kun lähden Suomeen niin kyllä se taitaa olla tämän tytön ja suvun osalta tässä. En jää tänne maksumieheksi. 

Eli olet ainoastaan viettämässä seksilomaa ja hyväksikäyttämässä tyttöä. Et ainakaan konservatiivikristitty nuori mies hakemassa vaimoa. 

En nyt noinkaan sanoisi. Tutustuin netissä ja lähdin avoimin mielin katsomaan paikan päälle, olisiko tämä neiti niin hyvä kuin vaikuttaa. En ole seksiin pakottanut enkä painostanut, ja täysi-ikäinen nainen on kyseessä. Innokaskin on ollut, ja heti ilman ehkäisyä olisi ollut valmis suhteeseen. Mutta kovin on rahan perään, joten ei olla tämän tytön kanssa vihille menossa. 

Jos tässä joku käyttää jotain hyväksi, niin se on nämä köyhät sukulaiset, jotka laittavat nuoret naiset hakemaan koko suvulle rahoittajaa. 

Eli osallistut ihmiskauppaan. Kivat sulle.

Heh, onko joku sofia belorf myös "ihmiskaupan uhri"?

Ei, jos häntä siihen ei kukaan pakota tai painosta. 

Sinä juuri kerroit, että ne sukulaiset ovat laittaneet sen sinun nuoren naisesi hakemaan rahoittajaa suvulle. Se on ihmiskauppaa. 

Ei ole kiva ilmiö, jos tuollaista esiintyy, mutta ihmiskauppa terminä kuulostaa aika rajulta, jos sukulainen tai sukulaiset esimerkiksi toivovat tai jopa kannustavat löytämään länsimaalaisen puolison. Eroaa mielestäni kuin yö ja päivä tilanteista, joissa on oikeasti kyse ihmiskaupasta.

Jos nainen painostetaan suhteeseen, jotta painostajat hyötyisivät siitä taloudellisesti, niin se on oppikirjaesimerkki ihmiskaupasta. 

Sillä ei ole mitään väliä onko ne painostajat sukua vaiko eivät, ei se asiasta yhtään vähempää kamalaa tee. Ehkä jopa vielä kamalampaa. 

Kulttuurissa arvostetaan sellaista tyttöä, joka onnistuu saamaan itselleen länsimaisen (rikkaan) puolison. Koska on tosiaan se laaja perhekäsitys ja lakiin kirjattu perheen elatusvelvollisuus. Yleensä kuitenkin vain kannustetaan eikä painosteta. Mutta silloin, jos tytöllä on jo ennestään avioton lapsi, niin perhe voi jopa painostaakin löytämään elättäjän. Koska muutenhan se tyttö ja lapsi ovat perheen taakkana, ja ehkä perhe on heitä jo tukenutkin ja odottavat vastapalvelusta. 

Poikia ei tietty laiteta jakamaan peräänsä mahdollisesti epämiellyttävälle kairaajalle suvun mieliksi. Nainen on tuollaisessa todella alisteisessa asemassa. Surullista. 

Vierailija
435/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katolinen uskonto kieltää ehkäisyn."

Niin kieltää, mutta sallii kuitenkin muun syntyvyydensäätelyn. Teknologian kehitys on johtanut siihen, että lähes kaikki parit pystyy selvittämään hyvin vähällä vaivalla ja vähin kustannuksin ne päivät, joina (suojaamatonta) yhdyntää kannattaa välttää jos tahtoo välttyä raskaaksi tulemiselta.

Vierailija
436/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivahan se on jos saa kotitalouskoneen joka hoitaa mukisematta kaiken, myös ne sänkypuuhat. jos häntä ei kuitenkaan ihan umpiossa pidetä niin äkkiä oppii maan tavoille ja tietoiseksi oikeuksistaan. ja paljon saa olla pätäkkää hakijalla kun ensin kustantaa vaimon elämisen täällä ja loppu suvun elämisen siellä, avustuksilla. en tiedä mitä aloittaja haki jutullaan? sitäkö että täällä naiset ryhtyvät "perinteisiksi" miesten palvelijoiksi sietäen kaiken? on siinä kuvitelmat onnea vaan

Aasialaiset naiset arvostavat ensisijaisesti itseään, joten eivät he halua menettää kasvojaan ryhtymällä käyttäytymään kuten typerät suomalaisnaiset. 

Vierailija
437/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persumiehet edistävät sitä kauheaa väestönvaihtoa! 

Vierailija
438/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Kyllä siitäkin yhtä läski tulee kuin mitä minä olen."

Katkeraa."

Olen kylläkin painotaulukon alarajalla :D

Vierailija
439/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa! Ihmettelen kyllä sitä, millä nämä incelit elättävät ne vaimonsa, koska kunnon konsun vaimo ei käy töissä ansaitsemassa, vaan viihtyy nyrkin ja hellan välissä. Onnea vaan uusille pareille! 

Eihän he ole silloin inceleitä jos ovat parisuhteessa.

Se että on ostanut morsiamen ei takaa seqsiä.

Vierailija
440/860 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on vihreän naisen mies?

2 vihreällä serkullani on oikein hyvät kantasuomalaismies-löydöt. Molemmat miehet osallistuvat arjen koti- ja metatöihin tasa-arvoisesti, päättävät asioista oikeasti yhdessä (eli eivät käy kauppaa, kunnes nainen tekee, kuten mies haluaa). Maksavat talouden ja lapset suhteessa tuloihin, kumpikaan mies ei käytä päihteitä ja ovat mukavia ja huomaavaisia miehiä. Koiratalouksia molemmat, toisessa lisäksi lapsia. Miehet osallistuvia ja auttavaisia.

Hyvä heille. Ovat löytäneet sellaiset miehet jotka ovat halunneet. Ei varmasti ole keneltäkään pois tuokaan.

Miten sitten mies, joka löytää itselleen vaimon jostain toisesta kulttuurista?

Olen sanonut aina täällä ketjuissa, että menkää miehet hakemaan naisenne muista maista. Koska siellä on populaa pilvin pimein ja aina joku heikommassa asemassa oleva, jolle on siunaus päästä Suomeen passaamaan vain yhtä ukkoa. Ei ole minulta pois millään lailla. Mutta jättäkää ne passit muijien haltuun, koska muijan passin pois ottaminen on rikos (perustuu tositapahtumiin Suomessa).

Olen samaa mieltä, koska se myös auttaisi ihan suomalaisia naisia löytämään ne oikeat miehet. Parempi tietysti olisi että menisivät nämä konservatiiviset miehet nauttimaan siitä konservatiisuudesta konservatiiviseen maahan sen uuden vaimonsa kanssa. Miksi olla liberaalissa maassa, mikä ei vastaa omia arvoja? 

Konservatiiviset miehet eivät ehkä hyväksy, että jotkut ovat muuttamassa omaa kotimaata liberalistiseksi sekolandiaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän