Uusin Tutkimus: Suomalaiset nuoret miehet pakenevat Aasiaan etsimään konservatiivista kumppania!
Suomalainen nuori wokettajaideologisti ja vihersammakko propalestiinatyttö ei kiinnosta suomalaisia miehiä vaan konservatiivinen kristitty vaimo esim Filippiineiltä tai Etelä-Amerikasta
kertoo IL
Kommentit (861)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa konservatiivinen "kumppani" näille?
Tavallinen, sellainen kun suominainen oli vielä 2000-luvun alussa. Sittemmin on tullut turhan monta ismiä.
Määrittele "tavallinen", kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan näin vanhempana minulla ei ole yhtään minkäänlaista väliä, että mikä tulee aikanaan olemaan lapsenlapsieni ihonväri.
Jos lapseni löytää itselleen jostain toisesta maasta elämänkumppanin jonka kanssa on onnellinen, niin en todellakaan ymmärrä mitä pahaa siinä olisi.
Kun katsoo tämän maan talouden kehitystä, niin itse kyllä ainakin rohkaisen häntä kouluttauduttuaan rakentamaan elämänsä sellaisessa maassa, joka ei ole näin pahassa syösykierteessä. Hyvin todennäköisesti hän muualla asuessaan myös löytäisi elämänkumppaninsakin tuosta toisesta kulttuurista.
Mikä tässä minun ajattelussani nyt menee pieleen?Et ilmeisesti tajua, että nämä tällaiset Aasiasta naisen muka hakevat tyypit ovat aina niitä, jotka kuvittelevat vain "ottavansa" naisen, raahanvansa hänet Suomeen ja saavansa sitten alistaa häntä mielin määrin. Ei siinä mistään kumppanuudesta ole kyse, eikä toisessa kulttuurissa asumisesta.
Mihinhän tämä käsityksesi perustuu?
Itse uskallan väittää että suurin osa miehistä on ihan tavallisia hyväsydämisiä tapauksia, jotka haluavat löytää itselleen elämänkumppanin jota on turvallista rakastaa.
Ihmettelen myös tuota yleistystä. Kuulostaa ihan joltain 1960 luvun horinalta. Ne miehet jotka minä tiedän niin ovat tosi hyviä tyyppejä jotka ovat löytäneet aasialaisen naisen ja rakastuneet.
Itsekin hain. Tai ei tarvinnut hakea, kun hän oli jo täällä. On se hienoa kun on tervepäinen nainen, eikä mikään riidanhaluinen feministitantta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa konservatiivinen "kumppani" näille?
Tavallinen, sellainen kun suominainen oli vielä 2000-luvun alussa. Sittemmin on tullut turhan monta ismiä.
1880 kiitos. Siivotaan pois demarit ja niiden rikokset luokkayhteiskuntaa vastaan historiasta.
Ai että takaisin Venäjälle, tuota ei kiitos! 2000-luvun alku kelpaa hyvin, vähemmän vihaa, vähemmän ismejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvin usein kun suomimies hakee vaimon Aasiasta tms niin ne haetut naiset ovat suhteellisen kouluttamattomia? Silläkö saadaan aikaan se kotihoitaja-suhde jota monet hakee? Todella harvoin törmää koulutettuun naiseen joka sieltä suunnalta olisi Suomeen tuotu.
Voi tulla vähän puun takaa, mutta miehiä ei kiinnosta pätkääkään sun koulutuksesi tai mitä teet työksesi, tai edes paljonko tienaat. Miehet hakevat kumppania, ystävää, sellaista ihmistä joka saa sydämen lyömään vähän tiuhemmin. Ihmistä jolle haluat ensimmäisenä kertoa näkemästäsi ja jonka näkemistä tuskin maltat odottaa. Kaikesta kirjaa pitävä suominainen listoineen on melkoinen antikliimaksi.
Lässyn lässyn - kouluttamatonta kieltä hallitsematonta on helppo hallita ja vaikuttaa itse pätevämmältä edes vähän aikaa. Suomalaiset miehet hakevat naista jolta saa ne palvelukset joita hän haluaa eikä toinen vaadi liikaa vastapalvelusta.
Tässäkin miehen kirjoituksessa on enemmän sydäntä kuin koulutuksensa taakse piiloutuvan naisen vastineessa ja sitten vielä ihmetellään miksi osa hakee puolison Aasiasta. No en kyllä mitenkään keksi muita syitä kuin koti -ja seksiorjuuden...
Enemmän sydäntä vai todellisuudenpakoista höttöä prinssiunelmaa ilman mitään realismia arkielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys ja kestävyysvaje oliskin äkkiä hoidettu kun jämä-äijät häipyisivät.
Ei työttömyys ole talouskriisin syy vaan palkkaa nostavat julkisen sektorin naiset. Tosin korvataan AI:lla tulevaisuudessa ja joutuvat menemään oikeisiin töihin.
Miten sä kuvittelet AI:n tekevän esimerkiksi hoitajien työt?
En kuvittele. En myöskään esim. puistotyöntekijöiden tai päiväkotien naisten. Julkisen sektorin jokainen etätyöpaikka sensijaan lakkautetaan. Hoitajien määrää pienennetään ja myös korvataan ulkomaisella työvoimalla. Tapahtuu jo nyt mm. hoivakodeissa. En huutelisi jämä-äijistä palstalla, tulevaisuus on lähempänä kuin uskotkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas kerrassaan ketju.
Mitään tuollaista otsikossa mainittua tutkimusta ei ole, mutta onhan tämä nouseva trendi länsimaissa.
Miksi ei siis myös suomessa?
Se mikä minua tässä ketjussa kauhistuttaa on tänä yhdistelmä silkkaa rasismia ja miesvihaa.
On todella vaikeaa käsittää, että mistä tämä kaikki kauna tänne oikein kumpuaa. Osaisiko joku selittää?
Mitä pahaa siinä on jos arvoiltaan konservatiivi mies haluaa itsellensä elämänkumppanin jolla on samat arvot?
Eikös tuosa kuitenkin ihan kaikki voita. Mies ja hänen kumppaninsa jakavat yhteiset arvot ja ovat onnellisia.
Ja joka kerta on yksi ällöttävä konservatiivimies vähemmän deittailemassa, niin ei nuoren arvoliberaalin naisen tarvitse häneen deittaillessa törmätä ja pilata päiväänsä.
Selittäkää, että mikä tässä nt on väärin?
Siis ihmettelet, että miksi naisvihamieliseen aloitukseen vastataan samalla mitalla? Hehe... Ei ole sinua älynlahjoilla siunattu...
Eihän tämä AV-palsta tietty oikein kuuluisa ole järkevästä, analyyttisestä keskustelusta.
Mutta se ei tarkoita sitä, etteikö sellaista kuitenkin voisi käydä.
Olen jo kovin monessa viestissä yrittänyt saada selville, että mitä pahaa tuossa tilanteessa ihan oikeasti on, mutta minkäänlaista oikeaa perustetta ei ole tullut.
Alapeukkuja paljon ja miesten demonisointia kylläkin. Vaikka tiedetään, että suurin osa ihmisistä on ihan normaaleja tapauksia, joilla on sydän paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aasialaisille naisillekaan kelpaa vanhat, juopot, työhaluttomat, tyhjätaskut naisvihaajamiehet.
ei aasialaiset naiset pidä suomimiehiä tuollaisina, kuin te katkerat feministit luulette miesten olevan
Ketjun aloittaja nimenomaan on tuollainen. Jokainen, joka edes kerran viikkoon käy palstalla, huomaa kyllä, että yksi ja sama kirjoittelee näitä juttujaan kännipäissään. Nytkin on kovasti puhetta miten hän muuttaa Japaniin, ostaa veneen ja kaappaa sinne naisen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvin usein kun suomimies hakee vaimon Aasiasta tms niin ne haetut naiset ovat suhteellisen kouluttamattomia? Silläkö saadaan aikaan se kotihoitaja-suhde jota monet hakee? Todella harvoin törmää koulutettuun naiseen joka sieltä suunnalta olisi Suomeen tuotu.
Voi tulla vähän puun takaa, mutta miehiä ei kiinnosta pätkääkään sun koulutuksesi tai mitä teet työksesi, tai edes paljonko tienaat. Miehet hakevat kumppania, ystävää, sellaista ihmistä joka saa sydämen lyömään vähän tiuhemmin. Ihmistä jolle haluat ensimmäisenä kertoa näkemästäsi ja jonka näkemistä tuskin maltat odottaa. Kaikesta kirjaa pitävä suominainen listoineen on melkoinen antikliimaksi.
Lässyn lässyn - kouluttamatonta kieltä hallitsematonta on helppo hallita ja vaikuttaa itse pätevämmältä edes vähän aikaa. Suomalaiset miehet hakevat naista jolta saa ne palvelukset joita hän haluaa eikä toinen vaadi liikaa vastapalvelusta.
Tässäkin miehen kirjoituksessa on enemmän sydäntä kuin koulutuksensa taakse piiloutuvan naisen vastineessa ja sitten vielä ihmetellään miksi osa hakee puolison Aasiasta. No en kyllä mitenkään keksi muita syitä kuin koti -ja seksiorjuuden...
Ai sydäntä. Perinteisesti venäläisen naisen etsineet on olleet juoppoja. Ehkä ovat siellä tottuneet ja nenä poskella ei haittaa. Juopon ensimmäinen rakkaus on alkoholi ja sitä suhdetta ei nainen tule sotkemaan. Kumman paljon niitä eroja tulee sitten.
Konservatiivit säännöt on myös syrjään jääneen mielestä tehty vain naiselle, mutta lasten kasvatuksen kovuus ja muu kylmä ajattelu voikin myöhemmin yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on vihreän naisen mies?
2 vihreällä serkullani on oikein hyvät kantasuomalaismies-löydöt. Molemmat miehet osallistuvat arjen koti- ja metatöihin tasa-arvoisesti, päättävät asioista oikeasti yhdessä (eli eivät käy kauppaa, kunnes nainen tekee, kuten mies haluaa). Maksavat talouden ja lapset suhteessa tuloihin, kumpikaan mies ei käytä päihteitä ja ovat mukavia ja huomaavaisia miehiä. Koiratalouksia molemmat, toisessa lisäksi lapsia. Miehet osallistuvia ja auttavaisia.
Hyvä heille. Ovat löytäneet sellaiset miehet jotka ovat halunneet. Ei varmasti ole keneltäkään pois tuokaan.
Miten sitten mies, joka löytää itselleen vaimon jostain toisesta kulttuurista?
Olen sanonut aina täällä ketjuissa, että menkää miehet hakemaan naisenne muista maista. Koska siellä on populaa pilvin pimein ja aina joku heikommassa asemassa oleva, jolle on siunaus päästä Suomeen passaamaan vain yhtä ukkoa. Ei ole minulta pois millään lailla. Mutta jättäkää ne passit muijien haltuun, koska muijan passin pois ottaminen on rikos (perustuu tositapahtumiin Suomessa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aasialaisille naisillekaan kelpaa vanhat, juopot, työhaluttomat, tyhjätaskut naisvihaajamiehet.
Ei kuvailemasi tyypit mihinkään lähde jos tuollaisia ylipäätään edes on. Monissa aasian maissa naiset ovat älykkäitä, kohteliaita, naisellisia jotka tykkää hoitaa kodin töidensä ohella ja on hyviä äitejä, ja valitetravasti tässä kilpailussa Suomi nainen jää jo lähtöruutuun. Olen reissanut Aasiassa paljon töiden takia. Jos nyt olisin perhettä perustamassa en tekisi sitä virhettä enään että valikoisin Suomalaisen "vaimon" . Aasualaiset ja Latinot on ovat yleisesti hyviä vaimoja toki aina on poikkeuksia mutta kasvatus siellä hoidetaan täysin eri tavalla kuin meillä.
Antaa heidän nauttia miesten passaamisesta :)
Ilman sarvia ja hampaita: Ei se ole menetys suomalaiselle naiselle. Voikaa hyvin aasiattarien ja latinoiden kanssa perheenä. Minä en olisi onnellinen sellaisessa asemassa, mihin suomimies haluaa naisen asettaa, joten kaikki on hyvin!
Ja minusta sinulla on täysi vapaus hakea itsellesi nuori ja komea aviomies vaikka gambiasta.
Ei taatusti ole keneltäkään pois se :)
Vierailija kirjoitti:
Millainen on vihreän naisen mies?
No minun mieheni esimerkiksi on fiksu, empaattinen, hauska, koulutettu ja menestyvä yrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän sydäntä vai todellisuudenpakoista höttöä prinssiunelmaa ilman mitään realismia arkielämästä.
Unelmat voi karahtaa jo unelmavaiheessa kun elämä kului täydellistä nuorempaa(!) puolisoa toivoessa ja yrittäessä. Ei huomata sitä omaa vanhentumista ja tarvetta päivittää toiveita realistisemmaksi kovasti karanneen hiusrajan(kin) takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Filippiineiltä? Ei kai siinä, toivottavasti on ne katoliset kristilliset perinteet hyvin hallussa.
Taitaa "konservatiivin" ensimmäinen moraalinen kuperkeikka tulla siinä kun vaakamamboa ei saisi olla ennen papin aamenta ollenkaan.
Ei siellä enää ole noin ehdoton linja.
No mutta silloin ei olla konservatiivisia! Eli mitä ihmettä nämä konservatiivikristityt on? Pannaan kaikkea liikkuvaa kuin viimeistä päivää (ja siis miehet ainoastaan saa tehdä tätä), mutta kun muodostetaan parisuhde (ilman avioliittoa) niin naisesta tuleekin kotihoitaja seksiorja?
Mä kans mietin että nämä jutut on jotenkin tosi sekavia ja se konservatiivisuus tuntuu oudosti joustavan just niissä kohdissa, joissa se on miehen kannalta kätevää. Vaimon pitää olla vanhoillinen ja kokematon mutta silti valmis esiaviolliseen seksiin. Ja mies on perheen pää eikä tee kotitöitä, mutta vaimon pitäisi silti tienata omat rahansa. Myös tuo joka väliin tuutattu möly naisen ulkonäöstä ja painosta on kaikessa pinnallisuudessaan hyvin ei-kristillistä eikä mikään aidon konservatiivin piirre. Tärkeintähän pitäisi olla puolison hurskas, nöyrä luonne ja soveltuvuus äitiyteen. Pakaroiden kiinteydellä ei ole tasan mitään tekemistä asian kanssa.
Sekava kuva johtunee siitä, että sinunkin kommentissasi yhdistyvät varmasti monien eri ihmisten näkemykset ja toiveet kumppanin suhteen. Esim. itse arvostan perinteistä naista, joka ei ole valmis esiaviolliseen seksiin, teen itse tasa-arvoisesti kotitöitä, ja vaimo voi tienata omat rahansa jos haluaa. Perhe on yhteinen projekti, ja kumpikin kantaa kortensa kekoon omalla tavallaan. Jos vain toinen on ansiotyössä, jää toisella enemmän aikaa kotitöihin, se on tietysti ihan selvä. Ja mitä tulee paino- ja ulkonäköasioihin, niin ne ovat varmasti yksilöllisiä. Aika moni varmaan toivoo elämänkumppaninsa olevan omasta näkökulmasta viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on kansainvälisesti todella haluttu. Tätähän ei heille täällä kerrota, ja toisin kuin vihervasemmisto koittaakin aivopestä ihmisiä, suomalainen mies ei hakkaa, ei ole väkivaltainen eikä ole juoppo.
Aasiassa, Etelä-Amerikassa ja Itä-euroopassa, lägi-idästä puhumattakaan, naisten hakkaaminen on niin arkipäiväistä ettei sitä edes noteerata. Suomessa se on niin harvinaista, että kun sitä tapahtuu, on se ihan valtakunnallinen uutinen.
Suomalainen mies käy myös töissä eikä petä.
Jostain syystä suomalaisilla naisilla on todella omituinen käsitys naisten elämästä muualla maailmalla. Menkää elämään sinne islamilaiseen teokratiseen fasismiin jos se kerran on niin ihanaa. Veikkaatteko että kun silmä mustana menette valittamaan imaamille, onko tiedossa sympatiaa, vai kysyykö imaami mitä teit suututtaaksesi miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys ja kestävyysvaje oliskin äkkiä hoidettu kun jämä-äijät häipyisivät.
Ei työttömyys ole talouskriisin syy vaan palkkaa nostavat julkisen sektorin naiset. Tosin korvataan AI:lla tulevaisuudessa ja joutuvat menemään oikeisiin töihin.
Miten sä kuvittelet AI:n tekevän esimerkiksi hoitajien työt?
En kuvittele. En myöskään esim. puistotyöntekijöiden tai päiväkotien naisten. Julkisen sektorin jokainen etätyöpaikka sensijaan lakkautetaan. Hoitajien määrää pienennetään ja myös korvataan ulkomaisella työvoimalla. Tapahtuu jo nyt mm. hoivakodeissa. En huutelisi jämä-äijistä palstalla, tulevaisuus on lähempänä kuin uskotkaan.
Taas tätä miesten prinssiunelmahöttöä, jossa AI vie työt vain naisilta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aidosti kiinnostaa että millaisen esimerkin ja kotikasvatuksen tuloksena näitä konservatiivisia nuoria miehiä tulee?
No, esim persuvanhemmat osaavat kasvattaa lapsensa.
Ainakin minulle miehenä pitkä rakastava parisuhde ja perhe ovat olleet ne asiat, jotka elämälle oikeasti ovat antaneet merkitystä.
Haluaisin että myös omalla lapsellani olisi mahdollisuus samaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan näin vanhempana minulla ei ole yhtään minkäänlaista väliä, että mikä tulee aikanaan olemaan lapsenlapsieni ihonväri.
Jos lapseni löytää itselleen jostain toisesta maasta elämänkumppanin jonka kanssa on onnellinen, niin en todellakaan ymmärrä mitä pahaa siinä olisi.
Kun katsoo tämän maan talouden kehitystä, niin itse kyllä ainakin rohkaisen häntä kouluttauduttuaan rakentamaan elämänsä sellaisessa maassa, joka ei ole näin pahassa syösykierteessä. Hyvin todennäköisesti hän muualla asuessaan myös löytäisi elämänkumppaninsakin tuosta toisesta kulttuurista.
Mikä tässä minun ajattelussani nyt menee pieleen?
Ehkä sinulle ei ole väliä, mutta suomalaiset kansanedustajatkin pilkkaavat ja tekevät rasistisia julkaisuja lapsistakin, joilla on aasialaiset vinot silmät. Saman puolueen kannattajat kiusaavat pieniä lapsia, joilla on eri ihonväri kuin tämä suomalainen vaaleanpunainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuvailemasi tyypit mihinkään lähde jos tuollaisia ylipäätään edes on. Monissa aasian maissa naiset ovat älykkäitä, kohteliaita, naisellisia jotka tykkää hoitaa kodin töidensä ohella ja on hyviä äitejä, ja valitetravasti tässä kilpailussa Suomi nainen jää jo lähtöruutuun. Olen reissanut Aasiassa paljon töiden takia. Jos nyt olisin perhettä perustamassa en tekisi sitä virhettä enään että valikoisin Suomalaisen "vaimon" . Aasualaiset ja Latinot on ovat yleisesti hyviä vaimoja toki aina on poikkeuksia mutta kasvatus siellä hoidetaan täysin eri tavalla kuin meillä.
Ilman sarvia ja hampaita: Ei se ole menetys suomalaiselle naiselle. Voikaa hyvin aasiattarien ja latinoiden kanssa perheenä. Minä en olisi onnellinen sellaisessa asemassa, mihin suomimies haluaa naisen asettaa, joten kaikki on hyvin!
Tyypillisestä vihervasemmistolaisesta naisesta kuoriutuu SS-rasisti sillä sekunnilla kun näkee suomalaisen miehen ulkomaisen naisen kanssa.