Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Hallitus aikoo leikata lapsilisiä

Vierailija
11.05.2026 |

https://yle.fi/a/74-20225054

 

Jatkossa saisi jokaisesta lapsesta 100 euroa kuukaudessa kun nyt on näin.

"Ensimmäisestä lapsesta maksetaan 94,88 euroa kuukaudessa. Toisesta maksetaan 104,84 euroa, kolmannesta 133,79 euroa, neljännestä 173,24 euroa ja siitä eteenpäin 192,69 euroa"

 

 

Kommentit (262)

Vierailija
261/262 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilisät tulisi poistaa kokonaan yli 25000€ vuodessa tienaavilta kotitalouksilta.

Kotitalouksilta? Noilla tuloillahan sinkkukin hyvä jos ei saa jotain tukia, niin vielä niillä pitäisi kolme ihmistä elättää? 

Vierailija
262/262 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntyvyys halutaan laskuun.

Onneksi se on jo laskussa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi