Lue keskustelun säännöt.
YLE: Hallitus aikoo leikata lapsilisiä
11.05.2026 |
Jatkossa saisi jokaisesta lapsesta 100 euroa kuukaudessa kun nyt on näin.
"Ensimmäisestä lapsesta maksetaan 94,88 euroa kuukaudessa. Toisesta maksetaan 104,84 euroa, kolmannesta 133,79 euroa, neljännestä 173,24 euroa ja siitä eteenpäin 192,69 euroa"
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyys halutaan laskuun.
Onneksi se on jo laskussa 😂
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kotitalouksilta? Noilla tuloillahan sinkkukin hyvä jos ei saa jotain tukia, niin vielä niillä pitäisi kolme ihmistä elättää?