Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo mököttää taas. Lahja ilmeisesti ei ollut mieleinen.

Vierailija
10.05.2026 |

Ostin sille Tokmannilta sellaisen vedettävän kauppakassin. Aina valitti miten ottaa selkään milloin polviin. Nyt voi vetää ostokset kotiin. Siinä on kumipyörät. Ja sisätasku johon voi laittaa lompakon. Kännykkä ei mahdu sinne.

Vaan ei kelpaa. Eikä kerro mikä tässäkin on väärin. Väri harmaa, sekö se on.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukkan saanut av-klassikkoa, laminoinoitua BMI-taulukkoa?

Vierailija
22/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh??  Se ei ollut halvin malli, vaan sellainen johon mahtuu 6 tölkkiä pohjalle.

Ja muut ostokset päälle. Mahtuu silti hissiin ja kevyt vetää. Mistä nämä vihapuheet.

Jokainen arvostava vaimo olisi kiitollinen tästä huomionosoituksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllä mulle olis kelvannut.

Vierailija
24/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin saman tein roskiin tuollaisen lahjan. Todennäköisesti mies menisi samalla vaivalla roskiin myös

Vierailija
25/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ottaisin mieluusti lahjaksi nokkakärryt. Mekkoja en käytä, leikkokukkia inhoan ja kaupan kakut ovat pahoja, leivon itse. N59

Lahjan idea on antaa jotain saajalle mieluista. Oletko jotenkin älyllisesti vajaa?

Vierailija
26/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ottaisin mieluusti lahjaksi nokkakärryt. Mekkoja en käytä, leikkokukkia inhoan ja kaupan kakut ovat pahoja, leivon itse. N59

Lahjan idea on se että se on saajalleen mieleinen, mikä osoittaa että lahjanantaja välittää sinusta ihmisenä. Jos toivot ja saat nokkakärryt, se on hyvä lahja. Mutta mietippä miltä tuntuisi saada maailman rumin mekko vastoin toiveitasi. Puolisosi lempikakkua mitä et itse voi sietää. Tmv.

Vierailija
27/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et käy myös kaupassa? 99% veikkaus, että sinä kuitenkin kuljet autolla ja vaimo ei?

Vierailija
28/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras oli kun eilen joku facessa lahjoitti ostetun mansikkakakun, vaimolle olis kelvannu vaan toffeekakku😂

No olisko heti kannattanut kysyä minkä kakun vaimo haluaa eikä ostaa sitä mistä itse tykkää. Ei se ole niin vaikeaa miettiä muutakin kuin itseään.

Vierailija
29/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sellaisen vaaleanpunaisen ruuvimeisseli-sarjan, kun aina keulii, että naiset osaa tehdä ihan samat hommat kuin miehetkin. En tiedä, minne hää nyt lähti.

Vierailija
30/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ensi kerralla ymmärrät ostaa lahjakortin hierojalle.

Vierailija
31/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä ensi kerralla ymmärrät ostaa lahjakortin hierojalle.

Kannattaa ensin varmistaa, että vaimo haluaa hierontaan. Mä ainakin ottaisin paljon mieluummin tuollaisen kärryn kuin hierontalahjakortin.

Vierailija
32/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsihän tämä on, mutta miksi lahja joka helpottaa saajan arkea on huono idea? Hölmömpää on ostaa jotain mille ei ole mitään tarvetta.

Tuo aloituksen esine on juuri sellainen hyödytön, suurimmalle osalle. Jos hyvän "kauppakassin" haluaa antaa ihmiselle joka kärsii kivuista painavien tavaroiden kantamisen takia (äideille, synnyttäneille yleistä) niin osta samantien sille auto. Sillä on jopa monta muutakin hyötykäyttöä, sillä lapset kulkee harrastuksiin yhtä hyvin kuin kauppakassit kotiin, ja sillä voi lähteä myös omiin harrastuksiin mikä on varmasti monelle äiti-ihmiselle luksusta.

Vetokärryt on sitten niin vanhoille ihmisille jotka ei jaksa kantaa enää mitään, mutta eivät myöskään pystyisi enää ajamaan autoa turvallisesti.

Vierailija
33/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin sellaisen vaaleanpunaisen ruuvimeisseli-sarjan, kun aina keulii, että naiset osaa tehdä ihan samat hommat kuin miehetkin. En tiedä, minne hää nyt lähti.

Et sitten voinut akkukonetta ostaa, saituri. Mihin nykyään enää käytetään ruuvimeisseleitä kun akkukoneet keksitty.

Vierailija
34/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ...oikeesti.Ne on näitä nipoämmiä.Näkee itsensä vanhana joka kärryn Kaa kaupoilla..Tuli mieleen

Vierailija
35/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras oli kun eilen joku facessa lahjoitti ostetun mansikkakakun, vaimolle olis kelvannu vaan toffeekakku😂

Mä näin sen postauksen. Se oli vadelmakakku. Mutta sama tarina varmaan 

Suretti se mies. 

Julkaisu on tainnut poistua. Emäntä ei tykännyt kommenteista? 

Vierailija
36/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen? Mitä he juhlivat eilen?

Vierailija
37/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen tilan voi päätellä miehen ostamista lahjoista. Itse sain alkuvuosina kauniita korvakoruja, sitten alkoi tulla fleecehuppareita, sen jälkeen jumppavälineitä, sitten teknisiä härpäkkeitä (hänelle itselleen) ja lopulta tuli ero. 

Vierailija
38/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsihän tämä on, mutta miksi lahja joka helpottaa saajan arkea on huono idea? Hölmömpää on ostaa jotain mille ei ole mitään tarvetta.

Katsos kun tuo lahja vihjaa siihen, että vaimo joutuu jatkossakin raahaamaan ruokaostokset kotiin yksin. Eli, se on työväline kodinhoitajalle.

Mutta ehkä miehet sitten tykkäävät saada lahjaksi vasaran tai tunkin tai maalisudin tms.

Vierailija
39/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo, niin vastaan naisena kysymykseen.

Ymmärrän lahjan antajaa, olen itsekin hyvin käytännöllinen ja saattaisin pähkäilyssä päätyä vastaavaan lahjaan. Tuohan on itse asiassa hyvin mietitty ja voi auttaa oikeastikin arjessa.

Mutta pääosin naisille juhlat ja lahjat ovat symbolisia, ei käytännöllisiä. Eli silloin kukkia, kakkua, koruja. Tuo kassi voi symbolisoida sitäkin että hän on tulossa vanhaksi, näet hänet vain kaupassa käyjänä ja arjen pyörityäjänä. Ehdit vielä hakea ruusut ja suklaarasian ja päivä on pelastettu.

Mutta hieman ymmärrystä. Yhtenä jouluna kiltti ja mallikelpoinen isäni antoi meille lahjaksi pattereita (!) koska ne oli aina lopussa. Ja ajateltu lahja oli sekin.:D

Vierailija
40/95 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin sen postauksen. Se oli vadelmakakku. Mutta sama tarina varmaan 

Suretti se mies. 

Julkaisu on tainnut poistua. Emäntä ei tykännyt kommenteista? 

Suretti se mies? Miksi? Miksi ei osannut ostaa sellaista mistä vaimo tykkää?

Vähän kuin mä ostaisin Sacherkakun mun miehelle joka ei tykkää suklaasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi