Vaimo mököttää taas. Lahja ilmeisesti ei ollut mieleinen.
Ostin sille Tokmannilta sellaisen vedettävän kauppakassin. Aina valitti miten ottaa selkään milloin polviin. Nyt voi vetää ostokset kotiin. Siinä on kumipyörät. Ja sisätasku johon voi laittaa lompakon. Kännykkä ei mahdu sinne.
Vaan ei kelpaa. Eikä kerro mikä tässäkin on väärin. Väri harmaa, sekö se on.
Kommentit (95)
Kyllä naiset ovat vaikeita. Itse ottaisin mieluusti tuollaisen vedettävän kauppakassin. Ylipäätään sanokaa niille miehillenne, mitä tahdotte. Meillä mies pyysi minua valitsemaan "yllätyskakun" itselleni. Aamulla odotti mieluinen kakkuyllätys. Äitienpäivälahjan tilasin itselleni netistä. Taas on mieluinen lahja.
Eivät miehetkään aina pidä hyötylahjoista. Kuulemma isäni loukkaantui aikoinaan appivanhemmilleen, koska sai heiltä lahjaksi tiskiharjan.
Keksittyjä juttuja? En ainakaan minä tiedä tuollaisia pikkumaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras oli kun eilen joku facessa lahjoitti ostetun mansikkakakun, vaimolle olis kelvannu vaan toffeekakku😂
No olisko heti kannattanut kysyä minkä kakun vaimo haluaa eikä ostaa sitä mistä itse tykkää. Ei se ole niin vaikeaa miettiä muutakin kuin itseään.
No kyllä mäkin olisin voinut ottaa kakun kuin kakun. Kaikkihan ne hyviä on.
Mutta ei roskalavalle päätyi, harmi kun en lukenut loppuun saakka kenelle meni, ottajia oli paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä ensi kerralla ymmärrät ostaa lahjakortin hierojalle.
Kannattaa ensin varmistaa, että vaimo haluaa hierontaan. Mä ainakin ottaisin paljon mieluummin tuollaisen kärryn kuin hierontalahjakortin.
Voi olla toki näin, mutta aika huonosti kyllä tuntee kumppaninsa, jos tuommoista ei tiedä.
Mulle kelpais lahjaksi ihan mikä vaan. Paistinpannut, silitysraudat, siivousvälineet.
Ei ole lahjahevosen suhun katsomista.
Tänä vuonna toivoin ja sain 4 säkkiä multaa.
Vierailija kirjoitti:
Önnönnönnöööö. Eikö ole muuta tekemistä?
Siis hold on a sec. Jos mun mies
ostaisi mulle parin egen lahjat
Tokmannilta tai Temusta tai
halpalaarista, niin pitäisin miestä
mauttomuuden ja tyylittömyyden
huippuna. Tamponit, WC-paperit, siivousaineet lattian kuuraamiseen,
tiskiharjat etc. Ne voimme hyvinkin
ostaa vaikka Halpa-Hallista..
Mutta joku raja kihnukaulailussa,
kun kyse naisen lahjasta.
Maailmanmiehen tyyli on
arvossaan. Hän osaa panostaa
aikaa, vaivaa, rahaa naisensa lahjaan,
vaikka hän ei olisi upper class
eikä suamenruattalaista sukulinjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras oli kun eilen joku facessa lahjoitti ostetun mansikkakakun, vaimolle olis kelvannu vaan toffeekakku😂
Eilen? Mitä he juhlivat eilen?
Kävi varmaan eilen kaupassa. Julkaisusta selvisi, ettei kinuskikakkua enää ollut ja osti sen, minkä sai.
Ostatko sinä kakun ja muut muistamiset tänään? Varo, ettet joudu tyytymään johonkin toiseen tuotteeseen, jos toivottu on jo loppunut.
Tota ei nyt mitenkään saa käännettyä miehen syyksi. Paitsi tietty, että haksahti pirttihirmuun.
Me ostettiin lasten kanssa sille pölynimuri. Tykkäs kovasti mutta ei ollutkaan hyllyn halvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi varmaan eilen kaupassa. Julkaisusta selvisi, ettei kinuskikakkua enää ollut ja osti sen, minkä sai.
Ostatko sinä kakun ja muut muistamiset tänään? Varo, ettet joudu tyytymään johonkin toiseen tuotteeseen, jos toivottu on jo loppunut.
Tota ei nyt mitenkään saa käännettyä miehen syyksi. Paitsi tietty, että haksahti pirttihirmuun.
Mun kantakaupassa ei ole tätä kakkua, mutta mitä väliä, otan nyt jonkun. En viitsi edes lähteä etsimään muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin sen postauksen. Se oli vadelmakakku. Mutta sama tarina varmaan
Suretti se mies.
Julkaisu on tainnut poistua. Emäntä ei tykännyt kommenteista?
Suretti se mies? Miksi? Miksi ei osannut ostaa sellaista mistä vaimo tykkää?
Vähän kuin mä ostaisin Sacherkakun mun miehelle joka ei tykkää suklaasta.
Näin sen koko ketjun. Miehestä piirtyi oikein mukava kuva. Osti sen, mikä oli vielä jäljellä.
Veikkaan, ettei ollut eka kerta, kun yritti ja sai paskendaalia niskaan.
Lapsiparat siinä perheessä. Ja miesparka
Toi vainon marina varmaan tarkoitti että sun pitäisi hankkia sille auto. Mutta sä ostitkin lahjaksi vedettävän ostoskassin🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen tarvi ostaa eukolle yhtikäs mitään.
Sitten mies saa elää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Toi vainon marina varmaan tarkoitti että sun pitäisi hankkia sille auto. Mutta sä ostitkin lahjaksi vedettävän ostoskassin🤣
Ostakoon itse autonsa. Eihän tuollaisia lahjatoiveita voi esittää. Joku raja.
Slaavilaisverta omaavat miehet/
naiset jos kutka osaavat. Oli panótaidot
tai lahjat, niin laatua tykitetään.
Minulla tämä kokemus. E
Meillä jos äm mä alkaisi mököttämään, niin seuraavat viikot se kulkisi silmät mustina minua pelokkaana vilkuillen kun olisin kouluttanut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä jos äm mä alkaisi mököttämään, niin seuraavat viikot se kulkisi silmät mustina minua pelokkaana vilkuillen kun olisin kouluttanut sitä.
Juujuu, poliisit sut tulis hakemaan koppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kantakaupassa ei ole tätä kakkua, mutta mitä väliä, otan nyt jonkun. En viitsi edes lähteä etsimään muualta.
# miesvihanäkyväksi
Ei miehen tarvi ostaa eukolle yhtikäs mitään.