Vaimo mököttää taas. Lahja ilmeisesti ei ollut mieleinen.
Ostin sille Tokmannilta sellaisen vedettävän kauppakassin. Aina valitti miten ottaa selkään milloin polviin. Nyt voi vetää ostokset kotiin. Siinä on kumipyörät. Ja sisätasku johon voi laittaa lompakon. Kännykkä ei mahdu sinne.
Vaan ei kelpaa. Eikä kerro mikä tässäkin on väärin. Väri harmaa, sekö se on.
Kommentit (95)
Ensimmäinen asia, minkä olen omille lapsilleni opettanut syntymäpäiviä ja muita juhlia ajatellen on, että vaikka se yllätyslahja olisi miten epätoivottu tahansa, niin NÄYTTELE, että pidät siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen asia, minkä olen omille lapsilleni opettanut syntymäpäiviä ja muita juhlia ajatellen on, että vaikka se yllätyslahja olisi miten epätoivottu tahansa, niin NÄYTTELE, että pidät siitä.
Juu ja kiitä.
Lahjan antaja yleensä ajattelee hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja kiitä.
Lahjan antaja yleensä ajattelee hyvää.
Kyllä. Ihmettelen, että tällaista asiaa pitää aikuisille naisille opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono provo vaikka kyllä kuvatunlaisia tollojakin löytyy.
Mistä tiedät että on provo.Sinä provceeraat minua joka päivä idioottikommenteillasi.
Nämä ei minulta. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä ostin kukkia, kakun ja uuden kesämekon, vaimo on ihan tähtisilmäisenä, minä en ymmärrä miten tää on osalle teistä urpoista niin vaikeaa, älä osta työkalua, osta jotain kivaa ja kukkia.
Aivan. Mulla ei ole vaimoa, mutta kaveri osti vaimolleen kesämekon, kirjan, kukkia ja menevät ravintolaan syömään.
Sit sanoin sille, että toi meidän yksi yhteinen kaveri vie vaimonsa ABC asemalle syömään. KAveri oli, että miten edes kehtaa. Sano, että tekis ennemmin kotona makaroonilatikon jne. Olin kanssa, että jos olis vaimo, niin kyllä kai sitä sen verran arvostaisi ettei mene tankkaa autoa ja syö safkat huoltiksella. Mulla on myötähäpeä.
Tolla oikeaan raflaan vievällä kaverilla on syystä ollut vaimo jo 25 vuotta ja erittäin tyytyväinen sellainen. Sillä on perinteinen vaimo, joka arvostaa miestään ihan helvtisti. Aina kaikki tip top.
Tätä on yläpeukutettu aika paljon, ja ymmärrän kyllä pointin, että puolisoa pitää pitää arvokkaana.
Mutta sitten kuitenkin haluaisin huomauttaa, että jos vaimo viihtyy ABC:llä ja se sijaitsee kivasti vaikka mökkimatkan varrella, voi se olla parempikin äitienpäivän viettopaikka kuin hieno ravintola. Eli pelkästään ravintolavalinnan perusteella ei voi miestä tyrmätä.
Monet toteuttavat nuorena jonkinlaista mediasta opittua kaavaa, johon kuuluu ruusuja tai polvillaan kosintoja. Ihan söpöä, mutta kuitenkin lopulta aika pinnallista. 25 vuoden liiton jälkeen toivottavasti jokainen osaa elää oman näköistä elämää.
T. nainen ja äiti, joka toivoo aina kun mahdollista äitienpäiväksi minivaelluksen perheen kanssa ja ruisleipiä evääksi. Tänä vuonna se ei ollut mahdollista, joten mies ja lapset tekivät lohta, muusia ja juustokakkua. Ravintolaan en jaksa pynttäytyä kesken hyvän verkkaripäivän.
Exäni oli todella suloinen.
Tuosta noin vain ojensi tammikuisena
harmaana arkitiistaina sydämenmuotoisen
konvehtirasian punaisin lahjanauhoin.
Tai:
'Nämä korvakorut ovat aivan
Sinua, kulta. Nappasin mukaani
kun näin. Ole hyvä, elämäni nainen.'
On miehissä eroa..
Sama mies halusi välttämättä
leipoa minulle työlään synttärikakun
alusta lähtien > pyöreiksi
nelikymppispäivikseni.
Uskomattoman hellyttävää.
Osti vielä minulle kalliin älylaitteen
osamaksulla. En mä mtn ollut pyytänyt.
Mutta koska hän halusi muistaa.
Ei nuo buffat ole hyviä niissä parempinakaan pidetyissä paikoissa. Joka paikassa vaan se buffa, siksi syömme äitienpäivänä kotona ja käymme syömässä edellisenä päivänä pöytiintarjotun ruuan sekä isänpäivänä että äitienpäivänä. Emme muuten olleet ainoita, aika täyttä oli ja viereistä pöydästä salakuuntelin juuri keskustelun, että tulleet syömään kun seuraavana päivänä on vain buffaa tarjolla, näytti olevan vanhemmat ja aikuisia lapsia, kuten meilläkin.
Itse kannattaa ostaa se mitä haluaa. Ei tulle pettymyksiä, eikä itkuisia av-viestejä.
Because Im worth it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras oli kun eilen joku facessa lahjoitti ostetun mansikkakakun, vaimolle olis kelvannu vaan toffeekakku😂
Mä näin sen postauksen. Se oli vadelmakakku. Mutta sama tarina varmaan
Suretti se mies.
Julkaisu on tainnut poistua. Emäntä ei tykännyt kommenteista?
Suretti se mies? Miksi? Miksi ei osannut ostaa sellaista mistä vaimo tykkää?
Vähän kuin mä ostaisin Sacherkakun mun miehelle joka ei tykkää suklaasta.
Näin sen koko ketjun. Miehestä piirtyi oikein mukava kuva. Osti sen, mikä oli vielä jäljellä.
Veikkaan, ettei ollut eka kerta, kun yritti ja sai paskendaalia niskaan.
Lapsiparat siinä perheessä. Ja miesparka
Joo vadelmakakkuhan se olikin.
Selviskö kelle se meni?
Joku äiti lapista toivoi sitä tyttäreelleen, oli saanut paljon yläpeukkuja, menikö hänelle?
En tiedä. Yritin oikein etsiä sitä mutta en löytänyt. Poistettu?
Naiset on pinnallisia ja haluavat hyötyä miehestä.
Olihan ne puhkeattomat kumipyörät?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on pinnallisia ja haluavat hyötyä miehestä.
Miehet ovat laiskoja ja haluavat hyötyä naisesta.
Jos olisit sanonut että tästä lähtien käyt kaupassa ja kannat aina kauppakassit olisit selvinnyt 0 eurolla ja saanut irtopisteitä.
Voi ap..... ei mitään tilannetajua
Vierailija kirjoitti:
Paras oli kun eilen joku facessa lahjoitti ostetun mansikkakakun, vaimolle olis kelvannu vaan toffeekakku😂
Näin tuon! Aivan kauhea uhriutuminen. Ei ole sitten vaivautunut ottamaan selvää, mistä toinen tykkää, vaikka lapsiakin on ehditty hankkia.
Olitko sä se sluibalija muka uhri joka jäi nyt kiinni?