Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnittelisitteko ex-vaimoa?

Vierailija
10.05.2026 |

Erottiin koska se petti ja valehteli. En ole eron jälkeen kertaakaan onnitellut sitä äitienpäivän johdosta

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuossa tapauksessa ja jos välejä ei ole selvitetty.

Vierailija
2/6 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ex-vaimo äitisi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ex-vaimo äitisi? 

Äitienpäivää voi toivottaa ihmiselle joka on äiti. Ei tarvitse olla oma äiti. Ää liö. -eri

Vierailija
4/6 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut. En onnittele exää isänpäivänä. En ole missään tekemisissä hänen kanssaan enkä halua olla. Isänä surkea tapaus.

Vierailija
5/6 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut. En onnittele exää isänpäivänä. En ole missään tekemisissä hänen kanssaan enkä halua olla. Isänä surkea tapaus.

Saanko arvata, että puhut lapsille heidän isästään ainoastaan negatiivisesti ja pyrit etäännyttämään heidät exästäsi? Millä perusteilla pidät itseäsi parempana vanhempana? Oksetat minua.

Vierailija
6/6 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko arvata, että puhut lapsille heidän isästään ainoastaan negatiivisesti ja pyrit etäännyttämään heidät exästäsi? Millä perusteilla pidät itseäsi parempana vanhempana? Oksetat minua.

En puhu isästä lapsille. Lapset on jo aikuisia. Isä on vähän tabu perheessä, kun hylkäsi lapset eron jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi