Lordi on ottanut olomuotonsa itse sielunviholliselta
Kommentit (62)
Toivottavasti tämän ketjun psyykeongelmaiset uskovaiset saa apua jostain/joltain joka välittää ohjata hoitoon. Ennen kuin tapahtuu mitään laajennettuja itsemurhia. Terveen ihmisen on tietysti helppo sanoa, että kuvat ei aseta päähän mitään ajatuksia, mutta jos on psyykkisesti sairas ja harhainen niin eihän tällainen ihminen tajua olevansa sairas saatika omaa sairaudentuntoa. Oma äitinikin kuuluu tähän porukkaan tosin omaa jo papereissa "hullunkoodin".
Juuri kuuntelin Radiodeiltä sanan ja rukouksen iltaa. Siinä eräs nuori perheenäiti ja yrittäjä kertoi, kuinka hän ei ollut koskaan uskonut Jumalaan ja harrasti kaiken maailman ennustamista ja Tarot-kortteja. Hänen asiakkaanaan kävi kuitenkin kirkkoherran rouva, jonka kanssa hän keskusteli usein uskonasioista, ja joka kertoi rukoilevansa hänen puolestaan.
Eräänä yönä tämä nainen kävi nukkumaan puolenyön jälkeen. Neljän aikaan yöllä hän havahtui, että hänelle näytettiin itse Saatana. Tämä olento oli ollut Lordin oloinen ja näköinen mutta kymmeniä tuhansia kertoja pahempi ja kuvottavampi, näky oli ollut kertakaikkiaan järkyttävä, eikä kyse ollut unesta, vaan nainen oli tietoisessa tilassa. Nainen pelästyi suunnattomasti ja alkoi huutaa avukseen Jumalaa. Hän meni pienen 2-vuotiaan lapsensa sängyn viereen ja tuo pieni lapsi näki saman sielunvihollisen ja pelästyi myös. Mitä enemmän nainen rukoili Jumalaa, sitä kauemmaksi pelko väistyi. Tuossa hetkessä hän tuli uskoon ja tajusi, että Jumala on totta ja Saatana on totta. Jumala oli näyttänyt hänelle mikä sielunvihollinen on ja että sen kanssa ei ole leikkimistä. Saatana itse ei koskaan näyttäydy vapaaehtoisesti, vaan Jumala oli näyttänyt sen hänelle.
Seuraavana aamuna hän edelleen täysin järkyttyneenä soitti tälle kirkkoherran rouvalle ja epäili tulleensa hulluksi. Kirkkoherran rouva oli sanonut, että et ole tullut hulluksi sinulle vaan on näytetty mikä sielunvihollinen on.
Siinä tuli loppu Tarot-korteille, ennustamisille ja muulle pimeyden palvonnalle, mitä ihminen tietämättään tekee tajuamatta minkä pahuuden kanssa on tekemisissä. Lordi on aivan samaa pimeyden työtä, jos ette halua olla pimeyden voimien kanssa tekemissä, älkää katsoko Lordin esityksiä, ne vaikuttavat teihin tuhoavasti, koska ne ovat paholaisen ylistystä. Aivan järkyttää ne äidit, jotka uhraavat lapsensakin Lordille, kuten joku Lola Odusoga.
Älä katso niin paljon kauhuelokuvia...
Tiedän lapsen joka meinasi seota, kun oli vahingssa nähnyt Lordin esityksen. Onneksi hän sai apua eikä sairastunut pahemmin.
Meidän omatkin lapset kammoaa sitä niin paljon, että menevät esim. luokasta ulos jos siellä toiset kuuntelee kyseistä musiikkia.
Mua säälittää eniten ne lapset, joiden äidit on ap:n kaltaisia hörhöjä.
Meidän 3-vuotias on nähnyt Lordin telkkarissa, ja kaupassa limupullon kyljessä, eikä ole seonnut... se on vain monsteri, samanlainen mielikuvitusjuttu kuin joku Spiderman tai Prätkähiiret.
Vierailija:
Tiedän lapsen joka meinasi seota, kun oli vahingssa nähnyt Lordin esityksen. Onneksi hän sai apua eikä sairastunut pahemmin.
Meidän omatkin lapset kammoaa sitä niin paljon, että menevät esim. luokasta ulos jos siellä toiset kuuntelee kyseistä musiikkia.
Heille esim. lordin esityksen näkeminen voi olla todella paha shokki. He näkevät siinä juuri sen perkeleen, joksi se on tarkoitettu.
Kuva about joka lööpissä, kaupoissa Lordi-paitoja, karkkeja, colaa.......
nauroi vain ja piti Jumalaa satuolentona.
Kunnes Jumala avasi hänen silmänsä näkemään kertaheitolla, mikä sielunvihollinen on ja että sen kanssa ei ole todellakaan leikkimistä. Nainen mainitsi myös ohjelmassa, että jos hän olisi nähnyt enkelin, hän olisi edelleen jatkanut Tarot-korttejaan ja ennustelujaan, mutta se mitä hän näki, muutti hänen elämänsän kertaheitolla ja tilalle astui usko Jumalaan ateismin sijaan. Nyt nainen tietää, että Jumala on totta ja Saatana on totta.
Veikkaan, että Mr. Lordi itse saisi tästä paskaiset naurut. Tai hakkaisi päätänsä seinään.
Eikö teillä ole jokin oma hihhulifoorumi, jossa voitte jeesustella?
sitä pelästyneet, kun näkivät. Eihän siltä voinut välttyä noin vuosi sitten, jos avasi telkkarin tai kävi kaupassa.
monethan toivat sinne lapsensa ja aika monissahan tuo konsertti vauvanuken uhraamisineen herätti inhoa ja pelkoakin, jo tuo että maallikokin, ei uskossa oleva tunsi inhoa Lordin konserttia kohtaan, pitäisi jo laittaa hälytyskellot soimaan.
Mutta pelkkä kuvakin voi jo riittää. Ette varmaan usko tai väitätte tämän olevan jotain itsesuggestiota tai jotain, mutta itselläni kävi eräs päivä niin, että erehdyin ostamaan iltapäivälehden, jossa oli Lordin kuva kannessa. Lehti oli keittiön pöydälle, tiskasin astioita ja olin aivan äärettömän vihaisella tuulella ja kaikenlaisia sairaita ajatuksia keittiöveitsellä vahingoittamisesta tuli mieleen, kunnes tajusin, että se johtui juuri siitä Saatanan Lordista ja revin koko lehden ja heitin sen roskiin. Samantien ajatuksetkin hävisivät.
vie tämän Lordin konserttiin ja varmaan antaa pitää jotain Lordin kuvia seinälläkin, se on lapsen uhraamista Lordille.
Vierailija:
Mutta pelkkä kuvakin voi jo riittää. Ette varmaan usko tai väitätte tämän olevan jotain itsesuggestiota tai jotain, mutta itselläni kävi eräs päivä niin, että erehdyin ostamaan iltapäivälehden, jossa oli Lordin kuva kannessa. Lehti oli keittiön pöydälle, tiskasin astioita ja olin aivan äärettömän vihaisella tuulella ja kaikenlaisia sairaita ajatuksia keittiöveitsellä vahingoittamisesta tuli mieleen, kunnes tajusin, että se johtui juuri siitä Saatanan Lordista ja revin koko lehden ja heitin sen roskiin. Samantien ajatuksetkin hävisivät.
Onko sekin, että antaa lapsen katsoa Ti-Ti Nallea, vie lapsen Ti-Ti Nallen konserttiin, ja antaa lapsen laittaa seinälle Ti-Ti Nallen kuvan, lapsen uhraamista Ti-Ti Nallelle??? Mitä UHRAAMISTA se on, jos lapsi jotain leikillään fanittaa? Ei se lapsi siihen hei kuole, ei se asia ole lapselle henki ja elämä.
Vierailija:
vie tämän Lordin konserttiin ja varmaan antaa pitää jotain Lordin kuvia seinälläkin, se on lapsen uhraamista Lordille.
Peräännyin säikähtäneenä ja tämä tapahtui ihan päiväsaikaan hereillä ollessani.
Tajusin mistä tuo näky tuli. Olin ollut viikonloppuna kyläilemässä pappisperheessä ja siellä itse tuo pappi kantoi sisällään jotain psyykeongelmia. Hakkasi vaimoaan, sain tietää myöhemmin, ja syy hakkailuihin oli hänen mielestään tuossa henkiolennossa. Vieritti siis vastuun teoistaan tuolle henkiolennolle. Minä herkkänä ihmisenä vaan vaistosin tuon väkivaltaisuuden, joka ihmisestä huokui, väkivaltaisuuden josta sain vahvistuksen vasta vuosien päästä muuten.
No minäpä en huolinut tuota henkeä vaan kivahdin sille takaisin. Eikä minusta tullut sen uskovaisempaa tuonkaan kokemuksen jälkeen. Nyt olen sitä mieltä, että omaa väkivaltaisuutta ei sitten vieritetä minkään pahanhengen syyksi. Kyllä papinkin on vastattava tekosistaan ihan itse!!!