Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään naista joka seurustelee miehen kanssa mut ei halua kuitenkaan seksiä?

Vierailija
09.05.2026 |

Vaan ymmärtää että limoja ei kannata sekoittaa miehen kanssa. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. 

Haluan seksiä hyvin harvoin toisen ihmisen kanssa. 

Miehen kanssa seurustelen tai siis olen avoliitossa, koska hän oli asiassa todella aktiivinen, hän on erittäin hyödyllinen, hyvää seuraa ja rakastunut minuun. Aika pitkään yritin tuota karkottaa, ärhäkästikin, mutta sinnikkäästi kosiskeli vaikka tiedossa oli kaikki ongelmani ja että pillua ei heru missään tilanteessa, missään muodossa. Aika monta vuotta hän on jaksanut olla menossa mukana. Joskus talvella muistaakseni kirjoitin aiheesta johonkin ketjuun yksityiskohyaisemminkin. 

Jos hän olisi vaikka homo niin on kyllä tiukasti ja leppoisasti kaapissa -ja kovin tuota, fyysisesti viriili minua kohtaan saunalla tai kun vaihdan vaatteita, välillä vain haliessakin 😁😅, etenkin siis kun mehän voitaisiin edelleen kämppistellä oikein hyvin niin että hän olisi samalla homppelsson toisaalla. Tai jos haluaisi vaikka hakea seksin muualta ihan naisilta. Mutta rakastunut mies onpi rakastunut mies, lähinnä loukkaantuu ja ahdistuu tällaisista ehdotuksista. 

Mutta niin, ei hän täällä vankina ole ja kovasti on nähnyt vaivaa että saa olla juuri minun kanssani. Kuulemma naimisiinkin pitäisi mennä, mutta nääh, siinä tulee minun itsenäisyys ja sitoutumiskammo viimeistään vastaan. 

Jos mies olisi jonkinlainen haisuli, miesvauva tai hirviö niin saisi kenkää. Että sinänsä allekirjoitan kaikki että mielummin ilman miestä. Pitkään olinkin ilman, mutta tämä on aika helmi ja onhan siihen nyt jo kiintynyt. 

Kuulostaa lähinnä koiralta tuo miehesi.

Ja hyvä koira onkin 😂

Ei vaan. On sillä ihan omakin elämä ja ylpeäkin osaa olla, eikä ole esimerkiksi yhtään alistuva. Sääli, koska sellainen touhu minua jopa voisi kiinnostaa...

Mies ei varmaan panisi pahakseen jos yhtäkkiä innostuisin seksistä, mutta on valinnut olla kanssani vaikka en seksiä haluakaan. Hänelle itselleen se ei ole mitenkään tärkeintä maailmassa ja seurusteluhistoriakin viittaa aika vahvasti siihen, että toivoo kumppanuutta, ei niinkään seksiä. Irtoseksiähän tuollaiselle treenatulle ja jämptin itsevarmalle ukolle olisi ihan tarjolla jos pillunsaanti olisi tärkeää elämässä. Ja saisi ihan luvan kanssa sitä metsästää vaikka nyt. Ei ilmeisesti ole (pillun)metsästyskoira rotuaan... 🤔 

Mutta en ole ainoa tuntemani tapaus, jolla on pitkä suhde, eikä siinä seksiä alun alkaenkaan. Moni varmaan ei tosin sitten käy täällä sitä kertomassa. Itse lueskelen täältä kinky-jutut ajoittain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi