Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään naista joka seurustelee miehen kanssa mut ei halua kuitenkaan seksiä?

Vierailija
09.05.2026 |

Vaan ymmärtää että limoja ei kannata sekoittaa miehen kanssa. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata seurustella ollenkaan. Ei miestä, ei taloudellista/henkistä/fyysistä/sosiaalista vaivaa.

Vierailija
2/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki

Vierailija
4/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksi muodissa ollut tänä vuosituhantena 🎉 ihanaa.

Vierailija
5/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustella tosin? Voisin harkita aseksuaalista toverisuhdetta, mutta miehen pitäisi sitoutua minuun yhtä lailla kuin muutenkin. Olen joskus kämppistellyt miehen kanssa ja koin todella ahdistavaksi sen, että n raahaa kotiin panoja. En vaan halua sellaista energiaa elämääni enää, kohdistui se minuun tai muihin naisiin. 

Vierailija
6/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pidän vaan näistä feministi loorista ..panen ja unohdan.  Hyvän naisen pidän pidempään

Vierailija
7/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ihan rehellisesti sanoen seksi on parempaa naisen kanssa, mutta koska seksi ei ole itselleni kovin suuressa roolissa elämässä, niin parisuhteessa muut asiat painaa paljon enemmän. Ja tällä hetkellä kumppanina on mies. 

Vierailija
8/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata seurustella ollenkaan. Ei miestä, ei taloudellista/henkistä/fyysistä/sosiaalista vaivaa.

Niinpä, hyvin kuvailit sen mitä nainen tuo miehen elämään, eli pelkkiä kuluja ja vaivaa.

Vierailija
9/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sinkkuna helposti elää ilman seksiä mut haluan seurustella ja silloin alkaa myös eri tavalla tehdä mieli. Ja vaikkei sinänsä tekisi, niin pelkästään se että saa tehdä toiselle hyvää niin riittää mulla motivaatioksi seksiin. Saan parisuhteessa mieheltä paljon sellaista mitä en saa sinkkuna joten haluan että hänkin saa jotain siitä että on mun kanssa. Hassusti selitetty :D 

Vierailija
10/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä nautin parisuhteessa enemmän kaikesta muusta kuin seksistä. Läheisyydestä, yhteisestä tekemisestä, siitä tunteesta että ollaan yhdessä ja meillä on toisemme. Mies tykkää paljon myös seksistä joten se liittyy kiinteästi tähän juttuun. Ei se minua todellakaan häiritse mutta kuten sanottu, ei muuttaisi tunteitani häntä kohtaan vaikka sitä olisi vähemmän 

Vierailija
11/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vain ikänaisia ja wanhusnaisia, ne ovat kaikki ei-seksiä naisia jotka seurustelevat "limattomasti" mielikuvitusmiehensä kanssa.

Vierailija
12/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totuus, mutta kirpaiseva sellainen. Suhteen kun pitäisi tuoda turvaa molemmille noihin kaikkiin.

Vierailija
13/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totuus, mutta kirpaiseva sellainen. Suhteen kun pitäisi tuoda turvaa molemmille noihin kaikkiin.

Mies ei tarvitse/kaipaa naiseltaan turvaa, ei alkunkaan, vaan ainoastaan séksileikkejä ja séksiä (yhdÿntöjä).

Vierailija
14/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tarvitse/kaipaa naiseltaan turvaa, ei alkunkaan, vaan ainoastaan séksileikkejä ja séksiä (yhdÿntöjä).

Oletko itse mies vai nainen? Et joko tiedä tai ymmärrä miesten sielunelämää. Pohjimmiltaan kaikki haluavat parisuhteessaan tuntea olevansa turvassa. Ei siinä ole kyse siitä että mies on fyysisesti niin heikko että naisen pitää tapella tms sen puolesta. Kyse on lähinnä siitä että toinen on niin läheinen että tuntee olevansa hänen kanssaan kotona. Eli turvassa 

Vierailija
15/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita naisia paljonkin - sanovat vaimoiksi niitä

Vierailija
16/21 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päänsärkyinen" vaimo on monille tuttu.

Vierailija
17/21 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse mies vai nainen? Et joko tiedä tai ymmärrä miesten sielunelämää. Pohjimmiltaan kaikki haluavat parisuhteessaan tuntea olevansa turvassa. Ei siinä ole kyse siitä että mies on fyysisesti niin heikko että naisen pitää tapella tms sen puolesta. Kyse on lähinnä siitä että toinen on niin läheinen että tuntee olevansa hänen kanssaan kotona. Eli turvassa 

Mies on parisuhteessa johtaja/hallitsija joka tarjoaa sekä taloudellista että fyysistä turvaa. Nainen on parisuhteessa johdettava/alamainen joka tarjoaa parisuhteessa seksiä ja seksipalveluita. Parisuhde päättyy kun jompikumpi vaihdannan välineistä ehtyy.

Vierailija
18/21 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Haluan seksiä hyvin harvoin toisen ihmisen kanssa. 

Miehen kanssa seurustelen tai siis olen avoliitossa, koska hän oli asiassa todella aktiivinen, hän on erittäin hyödyllinen, hyvää seuraa ja rakastunut minuun. Aika pitkään yritin tuota karkottaa, ärhäkästikin, mutta sinnikkäästi kosiskeli vaikka tiedossa oli kaikki ongelmani ja että pillua ei heru missään tilanteessa, missään muodossa. Aika monta vuotta hän on jaksanut olla menossa mukana. Joskus talvella muistaakseni kirjoitin aiheesta johonkin ketjuun yksityiskohyaisemminkin. 

Jos hän olisi vaikka homo niin on kyllä tiukasti ja leppoisasti kaapissa -ja kovin tuota, fyysisesti viriili minua kohtaan saunalla tai kun vaihdan vaatteita, välillä vain haliessakin 😁😅, etenkin siis kun mehän voitaisiin edelleen kämppistellä oikein hyvin niin että hän olisi samalla homppelsson toisaalla. Tai jos haluaisi vaikka hakea seksin muualta ihan naisilta. Mutta rakastunut mies onpi rakastunut mies, lähinnä loukkaantuu ja ahdistuu tällaisista ehdotuksista. 

Mutta niin, ei hän täällä vankina ole ja kovasti on nähnyt vaivaa että saa olla juuri minun kanssani. Kuulemma naimisiinkin pitäisi mennä, mutta nääh, siinä tulee minun itsenäisyys ja sitoutumiskammo viimeistään vastaan. 

Jos mies olisi jonkinlainen haisuli, miesvauva tai hirviö niin saisi kenkää. Että sinänsä allekirjoitan kaikki että mielummin ilman miestä. Pitkään olinkin ilman, mutta tämä on aika helmi ja onhan siihen nyt jo kiintynyt. 

Vierailija
19/21 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa naisista ei halua seksiä 

Vierailija
20/21 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. 

Haluan seksiä hyvin harvoin toisen ihmisen kanssa. 

Miehen kanssa seurustelen tai siis olen avoliitossa, koska hän oli asiassa todella aktiivinen, hän on erittäin hyödyllinen, hyvää seuraa ja rakastunut minuun. Aika pitkään yritin tuota karkottaa, ärhäkästikin, mutta sinnikkäästi kosiskeli vaikka tiedossa oli kaikki ongelmani ja että pillua ei heru missään tilanteessa, missään muodossa. Aika monta vuotta hän on jaksanut olla menossa mukana. Joskus talvella muistaakseni kirjoitin aiheesta johonkin ketjuun yksityiskohyaisemminkin. 

Jos hän olisi vaikka homo niin on kyllä tiukasti ja leppoisasti kaapissa -ja kovin tuota, fyysisesti viriili minua kohtaan saunalla tai kun vaihdan vaatteita, välillä vain haliessakin 😁😅, etenkin siis kun mehän voitaisiin edelleen kämppistellä oikein hyvin niin että hän olisi samalla homppelsson toisaalla. Tai jos haluaisi vaikka hakea seksin muualta ihan naisilta. Mutta rakastunut mies onpi rakastunut mies, lähinnä loukkaantuu ja ahdistuu tällaisista ehdotuksista. 

Mutta niin, ei hän täällä vankina ole ja kovasti on nähnyt vaivaa että saa olla juuri minun kanssani. Kuulemma naimisiinkin pitäisi mennä, mutta nääh, siinä tulee minun itsenäisyys ja sitoutumiskammo viimeistään vastaan. 

Jos mies olisi jonkinlainen haisuli, miesvauva tai hirviö niin saisi kenkää. Että sinänsä allekirjoitan kaikki että mielummin ilman miestä. Pitkään olinkin ilman, mutta tämä on aika helmi ja onhan siihen nyt jo kiintynyt. 

Kuulostaa lähinnä koiralta tuo miehesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän